Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SimonvandeWaal

Is Dit Al Bloei?

Recommended Posts

Kan iemand mij zeggen of dit al bloei is?

Ik kweek voor de eerste keer, heb gigantische planten. 1tje is zelfs 3 meter hoog, alleen hij wil niet echt gaan bloeien heb ik het idee.

 

Foto's zijn van vandaag.

 

b4fee7284411.gif 74e547284412.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is bloei ja, nu een week of 8 wachten... Wel een laatbloeier die plant. Watch out for toprot :lol:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok op zich mooi, al had ik er iets meer van verwacht aangezien de planten heel erg hard groeide. 1tje is zelfs 3 meter hoog, ik denk ik krijg super toppen! Maargoed het bloeien bleef maar uit dus ik ben blij dat er nu in ieder geval iets gebeurt.

Edited by SimonvandeWaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan je planten misschien in de buurt van straat- of tuinverlichting? Dat belemmert namelijk de bloei.

 

Aan de smalle bladeren te zien is het een sativa. Die gaan pas laat bloeien en doen daar ook langer over. Volgend jaar kan je beter een vroegbloeiende indica nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

Nee ze staan in het pikkendonker, ik weet niet precies welke soort het is (heb inmiddels de informatie gevonden, zie onderaan). Heb 10 zaadjes voor 12,50 gekocht 4 gezaaid en ze kwamen allemaal uit! Dat vond ik al een verrassing, ik was alleen bang dat ze helemaal niet meer gingen bloeien.

Nu heb ik alleen het probleem dat ik meer kans op toprot heb, dat is wel weer minder. Ik zal ze dus maar goed in de gaten houden.

De late bloei kan dat ook mogelijk komen door kunstmest? Dat heb ik ze namelijk wel een paar keer gegeven.

 

Ik heb even op het zakje gekeken en heb de volgende informatie van een website kunnen plukken:

 

KC 33®. (article NR. 3669) .€ 15,- / 10 pcs.

 

(sativa/indica)

 

A Dutch-strain, cultivated for years, we have crossed with Thai and Brazil male plants. KC 33® is further developed for outdoor growing, but is also indoor a Number 1. The buds are compact and have a lemon-fresh taste and produce double T.H.C.

 

Picture is coming soon!!

 

Inside flowering 6-9 weeks,

 

height Apr. 100 cm, yield up to 130 gram.

 

 

 

Outside flowering 8-10 weeks,

 

height 2.5-3.75 m, yield up to 900 gram.

 

harvest end of September.

Edited by Rich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn planten zien er ook zo uit, alleen is dat new purple power van Nirvana. Dat zou het moeten zijn tenminste :lol: Hij is eergister begonnen met bloeien, heeft net zn eerste haren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je foto's laden rete langzaam, kijk even bij help voor hoe je het beste foto's kunt plaatsen.

 

Wat voor soort heb je staan? Ze bloeit echt heeeeel erg laat zeg :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

eind september + 9 weken + weekje speling is tegen sinterklaas oogsten :smoke

 

Je moet wel hele erge mazzel hebben met het weer als dat gaat lukken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn plant is rond 20 september beginnen bloeien, ze stond ook buiten, wel in een pot. Nu staat ze alleen nog buiten als er wat zon is, anders gaat ze onders een lamp binnen, en 's nachts staat ze ook binnen nu. Het wordt te koud 's nachts. Hopelijk kan ik door de warmere omstandigheden toch iets meer opbrengst verwachten. Ik kreeg de indruk dat het bloeien niet echt vooruit ging; sinds gister zie ik het begin van het begeerde witte poeder rond de topjes :smoke Hopelijk verdikken de toppen nog wat ... :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...