Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Didi weedi

Salvia Divinorum

Recommended Posts

Hee,

Ik ben van plan binnenkort een keer Salvia Divinorum te roken.

Maar hoe kan ik dit het beste doen? Ik heb thuis een hasjpijpje maar kan het daar wel mee? Of moet ik een waterpijp of een bong gebruiken? En voor de eerste keer, welk extract zou ik het beste kunnen gebruiken?

 

Thnx alvast:tu

Edited by Didi weedi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de eerste keer gebruik je gewoon blaadjes, tenminste dat zou ik doen. Je kunt het met een hasjpijpje roken, bedenk alleen wel dat je een hoge temperatuur nodig hebt dus bij voorkeur een stormaansteker om je salvia te ontsteken.

 

Als blaadjes niet werken zou ik de 10x extract gebruiken. Een bong is waarschijnlijk wel fijn omdat de rook van salvia de goorste is die je ooit geproefd hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze gewoon bij azarius besteld, die hebben boven de 20E gratis verzendkosten (onder de 20E leveren ze niet).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan bestel je ze tegelijk met rooibosthee, en zoethout... dan val het niet zo op.. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je gaat even naar de smartshop...

 

Als je graag Salvia wilt roken zal ik je de bladeren aanraden, maar mocht je sterker gaan stop dan bij 10x extract. Zal waarschijnelijk al wel hoog genoeg zijn.

 

Tip, zorg dat je op een comfortabele bank of zo zit, en zodra je de hits hebt genomen je bong of dergelijke meteen wegleggen. Ik liet hem een keer vallen na Salvia en dat was niet slim. Ook zou ik echt een bong gebruiken, nogal hete lucht, niet bepaald lekker, zorg dat je een storm-aansteker hebt, het moet echt goed verbranden, en vergeet niet de rook minimaal 20 seconden in te houden, meer als je kan.

 

Anyway, veel, veel geluk en natuurlijk plezier.

 

P.S. Gewoon een vraagje, maarem, heb je ervaring met paddo's of zo? Kan ik je aanraden boven Salvia, vooral als je begint. Salvia is heavy, heavy shit hoor. Maar wel chill :innocent:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke thnx voor de tips :innocent: nee heb geen paddo's gedaan nog, wel vaak ervoor gevraagt om mee te doen maar dat was net op zon kut moment dat ik snel naar huis moest ofzo.. als ik een keer echt de tijd heb wil ik het wel een keer proberen. Maar aangezien dat Salvia ong 10-20 min duurt ben ik van plan dat eerst te proberen. Ik denk dat ik 5x ga doen, hoorde van een paar vrienden dat de bladeren echt geen reet aan waren dus..

maar bedankt voor de tips;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...