Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
yoitsme

3 Dagen Misselijk Na Smoren

Recommended Posts

Zo he,

 

Vorige week na het roken van een 1/3 van een pure powerplant joint eerst geen effect, na 15 min ineens een kotsgevoel gekregen, hoefde niet te kotsen maar had wel het gevoel.

 

Dat gevoel hield 3 dagen 3 nachten stand.

 

Die pp was eigen buitenwiet dus geen rotzooi doorheen.

 

Rookte voorheen alleen voorgedraaide, nu voor het eerst dus die witte soort.

 

Iemand hier ervaring mee? of wat deed ik verkeerd??

 

Pff wens ik niemand toe zeg..

 

Graag reactie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je weet zeker dat t van de wiet komt? Er heerst de laatste tijd een virus...

Nja, toch rustig blijven en zoveel mogelijk vit.c drinken en eten.

Nog nooit gehoord dat t echt 3 dagen aan is gehouden, maar kan toch altijd een keer gebeuren.

Misschien combinatie met iets anders? Drank, medicatie ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hetzelfde. ben nu ook al een aantal dagen behoorlijk ziek. hoesten, kotsen, misselijk etc. komt bij mij niet door de wiet, maar gewoon door het weer. is dat bij jou niet ook gewoon het geval? want zoals hierboven al wordt gezegt heerst er op het moment een virus. echt iedereen om me heen is ook hondsberoerd...misschien even naar de dokter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was ook 3 dagen misselijk en ziek... misschien dat het jointje je weerstand ophet moment net een tik gaf, zodat het virusje of bacterietje de kans kreeg. Ligt niet alleen aan blowen, de combinatie van omstandigheden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties ;)

 

Drink al een tijdje niet meer voor de lijn.

 

Ik had puur en alleen de wiet gerookt, daarna wat chips gegeten en cola light gedronken.

 

Het kotsgevoel was in het begin ineens heel heftig en nam met de dag steeds meer af zeg maar. Heb zelf een sterke maag, kon ook best aardig wat drinken zonder te kotsen..

 

Wat ik ook vreemd vond is dat ik er totaal niet stoned van werd, tenminste een heel ander gevoel dan dat ik een voorgedraaide rookte van de shop. Van een voorgedraaide krijg ik loeizware benen namelijk.

 

Wilde het toch weer proberen en nam een paar zware trekken dit weekend, na een half uur had ik het ineens weer, en nog steeds :innocent: (had het in mn eerste post eigenlijk verkeerd gezet maar voelde me toen hondsberoerd)

 

pff

 

Kan het zijn dat ik op deze soort (powerplant) heel anders reageer dan op een ander soortje?

 

Heb weleens gehoord dat dit een zwaar soortje is?

 

Ben totaal niet ervaren in verschillende soorten, ken ze wel van naam maar weet niet hoe ze ruiken of roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil net zeggen, zal wel de omstandigheden / comb van factoren zijn waardoor je ziek bent geworden..

rook tegenwoordig bijna alleen nog maar pp van een bepaalde shop (omdat die pp gewoon kwalitatief hoog is vergeleken met alle andere shops in rdam)

 

want een pure pp rook ik met gemak :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook altijd puur en meestal redelijk straffe soorten, maar ik zelf ook al wel is af en toe dat het net de verkeerde kant opgaat :innocent:. Gewoon rustig blijven, probeer is een andere soort ik heb soorten waar ik me zalig bij voel soorten waar ik niets bij voel, en soorten waar ik gek van word.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okj, ja denk het ook hoor, mn weerstand is niet optimaal op dit moment.

 

Ben geen regelmatige blower, misschien 2x in de maand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan is het te verwaarlozen, 2 keer in de maand merkt je lichaam niet eens zowat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je lichaam verliest op dat zwakke stoned moment een beetje zn weerstand ,

en als je jezelf ziek/down/sagi voelt , kan dat wel eens versterken ,

en niet zo,n leuk na effect hebben ,

maarja.. geen zorgen over maken :lol:

 

Grtz ~Tiduss~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zelf laatste tijd ook wat ziekjes,

last van mn maag, hoofdpijn, lichte duizeligheid,

heb er opzich weinig last van, maar de combinatie met wiet heeft afgelopen week toch wel een paar keer voor wat probleempjes gezorgd (sorry meneer de buschauffeur, ik wilde niet expres de bus volkotsen hoor :smoke )

 

Ik ben er dus ook van overtuigd dat het niet door de wiet komt maar je gewoon misschien wat grieperig bent door het nogal wisselvallige weer en dat de problemen veroorzaakte die je kreeg na het blowen.

 

PS. blij voor je dat het over is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...