Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
yoitsme

Nu Knippen? Graag Een Reactie!

Recommended Posts

Ben toch nog steeds van mening dat het bruin worden van de haartjes normaal is alleen in combinatie met veel vocht zou dit een probleem kunnen zijn.

Anders kun je heel je stash ook wel wegmikken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:execute Zou dit spul niet te roken zijn dan? ziet er wel goed uit naar mijn mening :icecool

 

Dus eigenlijk als die haartjes 100% bruin zijn voor het einde vd bloei bij andere planten is het het beste om maar te knippen voor de rest wegrot?

 

Heeft iemand anders dit ook, dat alles al te vroeg bruin geworden is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toprot en bruine haartjes is niet hetzelfde!

Whazzup is alleen van mening dat die bruine haartjes toprot kunnen veroorzaken.

(deze mening deel ik niet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee, maar het blijft dus gewoon moeilijk hoe een plant het beste te verzorgen.

 

ik snap namelijk niet echt waarom er zo vroeg toprot in kwam, hij stond altijd droog en s'nachts binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk zijn bruine haartjes tegen het einde van de oogst natuurlijk. Maar niet na 3-5 weken. Dan wordt het problematisch. Die bruine haartjes van 4 weken bloeiende wiet komt echt niet van de rijping maar van het vocht. Daardoor gaan ze rotten. Kijk eens naar wat er met je geraniums en hortensia's gebeurt als het erg vochtig is. Dat is exact hetzelfde. Als je top nu nieuwe haren en bloemen gaat aanmaken daaroverheen dan komen die bruine haartjes diep in de top te zitten. Doe daar eens was vocht bij en zet er een flink zonnetje op. Kun je raden wat er gebeurt? Dus ja, te vroege bruine haren die veroorzaakt zijn door vocht kunnen rot in je toppen veroorzaken.

 

Zoals hier: De bruine haartjes zijn aan de onderkant pap geworden. De uiteinden die voldoende ventilatie krijgen zijn echter niet verrot.

gallery_5211_1953_532017.jpg

 

gallery_5211_1953_628821.jpg

 

gallery_5211_1953_575464.jpg

 

 

Doodzonde. Dit was 5 weken oude Amnesia Haze. Had nog geen bruin haartje mogen hebben.

Kijk eens wat te veel vocht doet, zelfs onderin je plant waar je toppen het laatste bruin worden. Na 4 weken:

gallery_5211_1953_257747.jpg

 

gallery_5211_1953_564878.jpg

 

 

 

hier zie je ook duidelijk heldere trichomes overigens

Share this post


Link to post
Share on other sites

THX whazzup

 

Jij maakt in woord en beeld helemaal duidelijk wat ik in een eerdere post bedoelde.

Maakt wel verschil he een beetje knappe camera :-)

De andere heren: Het is een utopie om te denken dat je na 5 weken bloei goede wiet oogst.

Je zult t kunnen roken, gras kun je ook roken als je t droogt :icecool Er zal ook vast wel wat thc inzitten, maar goede wiet is het zeker niet!

Het is heel jammer dat we in ons klimaat problemen hebben met goed afbloeien, en wat voor trucs je ook uithaalt, heel vaak wint het klimaat het.

We hebben er maar mee te leven en ook ik heb pijn in mn hart als ik weer toppen moet knippen van die buitenscrog plant :execute

Maar omdat t zo leuk is om een beetje aan te knoeien met de groene dames, gaan we stug door...eens zal er een goede oogst vanaf komen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja, het spul is al 95% droog!

 

FF dikke djonko van gedraaid 1 kwart sigaret en 3 kwart weed (joint was niet zo groot)

 

4 man eraan hengsten.

 

3 high

 

1 ziek/misselijk

 

:icecool m zit idd dan aardig wat thc in!

 

Whazzup: bedankt voor de heldere uitleg en keep on growing

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan nog poepie potent zijn hoor.. alleen de opbrengst is erg laag. Die betreffende Amnesia haze van de foto's is niet erg lekker maar wel een killer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...