Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
weedster

Inbeslag Nemen?

Recommended Posts

hoi, ik heb een vraag stel je hebt een kast met 5 planten, eeen 400 watt lamp erboven.

en dan klopt de politie op de deur die wil kijken wat er boven staat, me moeder laat ze binnen.

en ze vinden boven die kast wat gaat er verder gebeuren, laten ze de kast heel? komt er een vuilniswagen voor de spullen? krijgt me moeder problemen, dat wilde ik even weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

of je zorgt gewoon dat niemand (vrienden inclusief) er vanaf weet, en gebruik een goed filter :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me vrienden weten het allemaal voor hun is het dus mij naaien ze niet,

bedankt voor de reactie's en de links

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,ja. :blink:

 

Totdat er een jaloers word,of je krijgt met iemand ruzie. :P

Weedster,je verrader slaapt nooit!!!!!!!!!!!!!!!!

Als je gaat kweken,is dit het eerste wat je in je oren moet knopen.

Je ken het gezegde hé,"wat niet weet,wat niet deert".

Je zou ze de kost moeten geven,die hun beste vriend verraden hebben. :wOOt :specool

Groetjes,

 

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk aller eerst.

het ligt er echt aan inwelke regio het is.

Wie er binnen komt, een strepen jager, of een mens van deze tijd.

 

Ik heb zelf de laatste maanden ff een paar tikkies gehad, en mag er zeer zeer binnekort ff voor komen.

 

mocht het zo zijn doe lekker normaal. Geef geen grote bek, of ga iet lopen hakken, das jezelf naaien en ik vind het dom.

Kijk wat je in huis krijgt of je ma, en doen ze te gek, je mag altijd naar buiten gaan of zeggen dat je er niet bij wil zijn.

 

 

Weet niet waar je zit. Maar doe normaal.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

en me moeder en me vader en me broertje,

en ik woon in west-friesland. En hier rijd echt NOOIT politie (nee ik woon niet op een woonwagenkamp)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar de politie mag niet zomaar je huis binnen gaan ze moeten eerst toesteming van justie krijgen om een huis binnen te gaan en elk kasje open te trekken.

Dus ik zou eerst de aanklacht vragen en vragen of ze toesteming van justitie hebben om je huis binnen te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ergens in west-friesland woont en er komt nooit politie langs hoef je je zeker geen zorgen te maken. Het enige wat kan gebeuren als politie komt is dat je kastje en apparatuur en plantjes worden meegenomen en vernietigd maar het OM vervolgt niet onder de 6 planten (die 5 planten regel is er niet voor niets) dus jij zit zeker goed, dus als je geen problemen met justie wilt krijgen hou het 5 of minder dan kan er alleen in beslag name volgen maar vergeet niet dat het bezit van meer dan 30 gram wiet op zich al een strafbaar feit is dus als ze je niet voor kweken kunnen pakken dan proberen ze het op die manier, hou daar wel rekening mee en veel succes met je toekomstige kweek (mocht die er komen) :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals al gezegd 5 planten + 1 lamp is geen probleem. Nemen ze waarschijnlijk niet eens in beslag.

 

Wordt er wel inbeslaggenomen dan heb je 2 opties:

 

A) Je tekent ervoor dat ze de boel mogen vernietigen (dit gebeurt meestal).

 

:wOOt Je tekent niet en dan slaan ze de spullen voor je op. Als je nl. nog niet bent veroordeeld mogen ze zonder handtekening de boel nog niet vernietigen. Stel je voor dat je medicinaal kweekt. Dan kan de rechter bepalen dat je de spullen terugkrijgt.

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...