Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
roeieklok

Is De Groeiperiode Aangebroken?

Recommended Posts

Goedenavond iedereen,

 

ik heb weleens gehoord dat de groeiperiode rond half augustus begint.

Nu heb ik eens goed naar de dames gekeken en zag witte haartjes.

Echter twijfel ik of ze inderdaad in de bloei staan, vandaar dat ik een 2 tal foto's heb geplaatst.

Kan iemand zien of dit inderdaad bloeiaanwijzingen zijn?

Mocht het nodig zijn, maak ik morgen bij (hopelijk) zonlicht nog een betre foto.

 

groei.jpg

 

 

groei2.jpg

 

 

 

Groeten,

Roeieklok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij haal je groei/bloei een paar keer door elkaar maar je intentie is goed, de bloei schiet er bij sommige planten nu in, anderen duren misschien nog even en er zijn er ook al een paar die al een tijdje bloeien. Allemaal soortafhankelijk.

 

Dat onderste plantje van jou lijkt wel een man, kan het niet goed zeggen want de foto is vaag.

 

Nog geen echte bloeiverschijnselen voor jou, wel voorbloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je reactie Frits, maar.........een Mannetje????? :D

Let's hope not!!!!! :no

Misschien kun je hier meer aan zien

 

mannetje.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is geen mannetje hoor, das zeker een vrouwtje en het is idd voorbloei. Dit heb ik nu ook en het komt steeds op meer plekken, dus hoop dat het bij ook snel doorzet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, nou goed, ik had migraine vanmiddag met als gevolg een verminderd zicht, dus dan zullen we het daar maar aan opschrijven. Ik vond het echt op balletjes lijken...

 

Maar goed, bij mijn planten uit onbekend zaad heb ik ook nog geen ballen kunnen constateren, enkel vrouwelijke voorbloei :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahum.. witte haartjes en mannetjes? Als je het niet zeker weet kun je in dit soort topics beter niet antwoorden. power_plant. Let op je quotes. Foto's quoten is hier niet nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...