Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Aad

Jack Herer Zaadjes Grond Op Sannie's Bac-voeding

Recommended Posts

I love the smell of roomboterweed in the morning!!!(Even "serieus" ik gebruik roomboter om mijn vingertjes na het knippen schoon te krijgen en ik vind de combinatie van de boter en de weed de lekkerste geur die ik ooit heb geroken!).:P

Dit is waar het allemaal om gaat natuurlijk :

med_gallery_12078_3004_417411.jpg

 

Vinger/schaartjeshash,zal niet lang meegaan :) .

med_gallery_12078_3004_189258.jpg

 

Volgens mijn keukenweegschaal is het 360 gram,gaan we even uit van een afwijking van 10 gram,zit ik toch mooi minimaal op de 350 grammetjes(0.875 gram per watt,hehe!Misschien leuker is de ca. 72 gr. per plant)) :) .

De hoeveelheid fluff valt enorm mee edit is zo goed als afwezig ,zeker gezien de grootte van de planten en "maar" een 400watt.

De luchtvochtigheid was iets te ver gezakt (edit:domme fout van mij,ik heb notabene een luchtbevochtiger,die ik in kan stellen op 50% LV.Die had ik er vanaf het begin van het drogen gewoon bij moeten zetten. ) en daardoor ben ik noodgedwongen eerder aan het knippen gegaan dan de bedoeling.Ik ben echter ook ongeveer een vingertopje(pinkie) budrot tegengekomen en ik heb liever een iets te droog topweedje als vieze,waardeloze toprot.

De kwaliteit is trouwens lang niet slecht :

med_gallery_12078_3004_355425.jpg

 

De uitwerking is verradelijk,je krijgt eerst het koude zweet op het voorhoofdgevoel en als dit wegzakt,ben je geneigd te denken dat het wel meevalt met de stonedheid tot je je realiseert dat je al 5 minuten naar GTST zit te kijken zonder dat je snel doorzapt :D .

De smaak is anders als ik had verwacht,de enige vergelijking die ik ken is Citral van een hele tijd geleden.Dus een beetje citroenachtig,maar ik denk dat ik over een tijdje niks anders meer wil :D .

Al met al ben ik op het moment een heel tevreden mens(Homo Sativa :D ).

 

Grtz.

 

ps Ik ga binnenkort verder met Sannie's Jacks en ben van plan om hiervan een verslag te plaatsen in zowel het nederlands als het engels.

Tot gauw & See you soon!

pps Iedereen nog bedankt voor de reacties,adviezen etc.. :D

Beetje motivatie om het goed te doen is nooit weg :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keurig gedaan man, ziet er heerlijk plakkerig uit...

 

Veel plezier met je rokertje... :)

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx guys!Plakkerig is die zeker,de THC druipt er zowat vanaf. :)

Volgende verslag volgt zsm(eind nov./begin dec.).

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Have done and will do! :)

Thanks Mad Scientist(like the avatar).

Share this post


Link to post
Share on other sites

In eerste instantie een kompliment voor je mooi afgeronde kweek.

 

Aangezien ik een groot jack fan ben had ik met Aad afgesproken om een sample van deze sensie jack te proberen,en aangezien deze ook organisch geteeld is keek ik er extra naar uit.

Daar lag die dan in mn postbus met smart te wachten op de dingen die komen gaan.Eenmaal uitgepakt valt me meteen de zware geur op die dit topje teweeg brengt :) maar hier later meer over.

 

De looks zijn geweldig en volop sativa kenmerken zijn te vinden in dit glanzende wietje,zwaar bestrooid met kristallen en harsen en ik kan dan ook niet wachten om de top uit het zakje te halen.Bij nadere inspectie zie ik dat ondanks de 12 weken bloei de dames nog niet oogst klaar waren,dat is jammer.

 

Ja de geur is anders en meer te omschrijven als diesel achtig en erg zwaar te noemen,bij het verbrokkelen blijft er een dikke laag hars achter wat wel weer kenmerkend is voor jack.De smaak is zacht en lekker maar eerlijk gezegd niet de jack die ik zou wensen.Dit doet verder niets af van de kwaliteit van deze mooie en heerlijke top :)

 

Aad dat heb je echt erg goed gedaan en hoop dat mijn jack je net zo zal bevallen als deze.

Succes volgende ronde

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie,bedankt voor het compliment! :D

Ik was ook al bang dat de luchtigheid van de toppen niet een gevolg was van het iets te snel drogen,maar dat ze nog niet genoeg waren uitgehard(gelukkig is het nog steeds een hele verbetering op verreweg de meeste CS-weedjes).

Dat is wel jammer van Sensi,de soortspecifieke informatie ontbreekt daar enigszins(al hun weedjes hebben een bloeitijd van 50-70 dagen :P ).

Natuurlijk ook een inschattingsfout van mij,maarja daar leren we van :) .

Ik zal voordat ik Sannie's Jacks ga oogsten,eerst even(veelvuldig :) ) advies inwinnen van de veredelaar Sannie zelf.

En Sannie,ik hoop stiekum dat jouw Jack me misschien nog beter zal bevallen. :D

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update,doordat ik uitverkoren ben om Whazzup's nieuwe creatie Anesthesia te mogen testen :nerd ,stel ik mijn ronde met Sannie's Jacks even uit.

Deze zaadjes worden goed opgeborgen en komen de volgende keer aan de beurt.

Ik kreeg ook nog een aanbod van Frans van de TheGrowshop.nl voor het testen van wat Spliffzaadjes,waarvoor hierbij bedankt! :o

Doordat ik echter de komende 5,6 maanden hier niet aan toe zou komen moest ik dat aanbod helaas deze keer voorbij laten gaan.

Ik ga verder met de compleet Organische kweek(de biologische BAC-voeding met Sannie's Bacto,met regenwormpjes),alleen ga ik deze keer voor Plagron light-mix ipv de grow-mix.

Anders kom ik nooit van mijn groeivoeding af ;) .Ik denk dat ik 12 of 15 zaadjes laat ontkiemen,waarvan ik uiteindelijk 5 dames in 25 literpotten over wil houden.

Ik ga met spanning de brievenbus in de gaten houden!

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie deal Aad

Ik kijk al uit naar je verslagje

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi

 

 

zoiets heb ik nu nooit om iets uit te testen :o

 

 

je bent ook een mzzlpik ook hoor aad ;)

 

succes man en veel groei en bloei :nerd

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks,@Thunderbolt!

Whazzup zoekt nog ervaren binnenkwekers hoor zag ik in zijn topic.

Niet geschoten,altijd mis toch? :o

Alleen wel voor binnen,dus misschien niet echt bedoeld voor tussen de ananas,pinda's of de cacao in Afrika :nerd .

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie kweek aad :nerd - nou kijken of die vette indica's het ook zo naar het zin hebben hij je :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks @whazzup and here's hoping :o !

Ik ben al helemaal verliefd op dat plantje van je foto's,groeipotentie zat zo te zien. :nerd

Ik ben ouderwets "opgevoed",dus ik zal natuurlijk mijn uiterste best doen om het de dames naar hun zin te maken.

Misschien niet goed om vooruit te lopen(goden verzoeken etc.),maar de naam zou leuk gebruikt kunnen worden..

Nog wat doen vanavond?

Nahh, vanavond ben ik anesthesized.

Werkt nog beter in het engels natuurlijk ;) .

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten we het nou maar eens gewoon afwachten aad, je weet het nooit :nerd. Ga ze morgen selecteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...