Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

keesthemad

16xlowryder Onder 108w Tl Op 0,25m2.

Recommended Posts

aiaiai kees.. :verrygood

ik voel met je mee

 

sterkte ermee

 

gr

 

BK

 

ps hoe oud zijn die heri's?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Och, beetje olie er in en het gaat allemaal weer goed komen...

 

Teuring, die wiet voelen we ook lekker, tijd voor de vaporizer zou ik zo zeggen...

 

Maar goed, ehm, die heri's zijn 20 dagen oud ofzo, niet écht goed verzorgd, maarja jammer dan...

 

De stekken die er vanaf gaan komen worden vast wel oké.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kut man dat de lowrydertjes niet zo lekker gaan.. wel double fun ontkiemd, yay :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja daar ben ik je eeuwig dankbaar voor, als er een mooie opbrengst van is komt er een lekker eh, nja kan je dat nog een sample noemen ? Nouja zo'n kleine strijkzak door de midden, nouja zoiets naar je toe...

 

5/6 lijken goed wortel te schieten, van die ene ben ik nog niet zeker op overleving... Helaas... Maar goed, ik hoop 2 of 3 moeders hiervan in de volle grond te krijgen en dan voor guerillia allemaal stekken nemen, deze stekken staan pas een paar weken als ze moeten bloeien, maar dan zijn ze nog lekker klein en onopvallend... We moeten alle spots vol krijgen met planten dus dan is dit een goede optie.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles is geoogst... Wegens een bepaald project wat ik niet nader kan noemen, nog, iets eerder... Maar goed, de opbrengst is zo'n 30g droog gok ik... Zodra ik het droog en gewogen heb zal ik dat nog wel even melden... 30g droog valt me niet tegen, niet mee... Och z'n gangetje... Voor een set planten die halverwegen de bloei volledig verzopen wordt en nog eens gedeeltelijk bestoven is vind ik 30g zaadvrije wiet nog best netjes...

 

Maar goed...

 

Deze is dus af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt in ieder geval weer iets te roken :verrygood

 

Weet je al hoe het kwam dat de blumats hun werk niet goed deden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik was eigenwijs...

 

De blumat's hadden vrijwel allemaal een luchtbel er in zitten... Volgende keer onder water dichtdraaien.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, ik was eigenwijs...

 

De blumat's hadden vrijwel allemaal een luchtbel er in zitten... Volgende keer onder water dichtdraaien.

 

Kees.

 

ik zou wrschlk dezelfde****up maken

 

toch, je hebt pafbaar materiaal :wOOt

 

enjoint

Share this post


Link to post
Share on other sites

he kees jammer dat het tegenvalt .

maar wat wordt het de vogende ronde weer lowrider of en ander soort

ach je leert van je fouten ..dan kan het alleen nog maar beter gaan !!!!! :wOOt

succes met wat komen gaat groeten bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

De volgende ronde is nog geheel onduidelijk. Het TL hok zal in ieder geval gebruikt gaan worden om voor te groeien voor buiten, dus daar gaat voorlopig niet gebloeid worden. Het hps hok moet ondanks alle tijd nog afgemaakt worden, het is niet veel meer, maar het moet nog even gebeuren :wOOt.

 

Dit hok zal ik gebruiken voor mijn medische patiënten en ik moet nog de zaden van gerrit zetten, ik kan het niet maken om ze zo lang te laten liggen, nou ja, er gaan er in ieder geval één a twee naar buiten en het is wel mooi dat ze feminized zijn, dat levert me een hoofdbud op, al weet ik niet zeker of dat zo slim is, maar goed, we gaan toch verduisteren.

 

Dus ik denk dat ik niet kan cq mag vertellen over wat er in het hokje komen gaat...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie plannen..

 

enne hps hokkie nog niet af?? jammer man

want ik hiero ben ook heel benieuwd hoe onze kees nu verder gaat.. en dan wel indoor :wacko:

mijn nieuwe planning al gezien?

 

wat kan/mag je niet vertellen>?en why :wOOt

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik MAG alles vertellen, maar sommige dingen moeten nog even een beetje gedimt gehouden worden.

 

Maar m'n hokje gaat wel verder gebouwd worden hoor... Komt wel :wOOt. Hoop het over twee weken toch wel draaiende te hebben...

 

Kees.

 

BK, private in de chat is er veel te vertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...