Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
noobie

Wiet Kopen

Recommended Posts

hoi

ik woon in zoetermeer en ik wou wiet kopen maar ik ben 17 weet iemand hoe ik makkelijk aan wiet zou kunnen komen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet in een koffieshop, als er controle is, dan hebben ze daar een giga boete, en mogen ze de tent sluiten. Vraag maar aan een meerderjarige vriend of vriendin, die wil vast wel een zakje wiet voor je kopen... :innocent: Niet op straat kopen hoor, daar zit soms wel eens rommel tussen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en is er geen online coffieshop dan die niet egt op leeftijd let

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is een site waar ze verkope en je hoeft aleen maar te klikke dat je ouder bent dan 21 :innocent:

HIER

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier is een site waar ze verkope en je hoeft aleen maar te klikke dat je ouder bent dan 21 B)

HIER

 

ja die ken ik maar daar moet je je nummer invullen en dat kunnen ze dan controleren :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk je dat ze die moeite zulle nemen?? :innocent:

zo ja dan ben je flink de lul da wel B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

indd

 

maar hoe oud zijn jullie dan en waar halen jullie het ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 en ik jat het van m`n pa`s stash :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik nog geen 18 was vroeg ik 't gewoon aan oudere vrienden. Ook had ik een leeftijdsgenoot die altijd met de id van z'n grote broer ging halen. En we hebben in ons dorp een locale dealer.

 

Genoeg keus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen wordt ik 5 en krijg altijd van me moeder, krijgen morgen trouwens spacecake bij het ontbijt :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga altijd mee met mensen naar de shop of ik haal het bij een dealertje hier in de buurt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Morgen wordt ik 5 en krijg altijd van me moeder, krijgen morgen trouwens spacecake bij het ontbijt :smoke

ja en ik kreeg bij me geboorte wietmelk

 

ik ga altijd mee met mensen naar de shop of ik haal het bij een dealertje hier in de buurt

 

waar woon je dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Via vrienden meestal, ik neem aan dat je vast wel vrienden hebt die ook smoken... als die 18 zijn kan je ze vragen voor je te halen, en anders kennen ze vast wel een dealertje... misschien kennen ze een dealer EN kunnen ze een shop in... & anders word het wachten tot je 18 word haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Via vrienden meestal, ik neem aan dat je vast wel vrienden hebt die ook smoken... als die 18 zijn kan je ze vragen voor je te halen, en anders kennen ze vast wel een dealertje... misschien kennen ze een dealer EN kunnen ze een shop in... & anders word het wachten tot je 18 word haha

 

ja ik smoke wel met andere mensen maar die zijn ook nog geen 18 :smoke

 

hebben er mensen ervaring in tiel want daar woont familie weet iemand daar iets ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom op noobie, wees even creatief.

Ik ben zelf 15 en kan op alle mogelijke manieren aan wiet komen.

Vroeger toen ik nog niet echt veel kweekte had ik dus niet altijd wiet in huis en moest ik ook vaak naar de shop.

Meestal ging het via via en konden we wel van iemand een 10tje of een voorgedraaide kopen.

Maar ik heb het ook een keer geprobeerd om voor de shop te gaan staan en dan gewoon aan mensen die er naar binnen gaan vragen of ze wat voor je mee willen nemen.

De meeste mensen doen het natuurlijk niet, maar als je er een half uurtje staat is er allang iemand langs gekomen die het wel voor je mee wil nemen hoor. :smoke

Nouja, succes verder.

 

-grz- Kid

 

Oohja, dit vind ik zelf een erg goeie site.

Heb hier al een aantal keren besteld omdat mijn moeder het voorschud vind om de coffeeshop binnen te lopen. :rofl

Maar je kan hier dus gewoon een bestelling doen en dan via een acceptgiro betalen.

Duurt wel even voordat je het binnen hebt, maar het werkt echt. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi

ik woon in zoetermeer en ik wou wiet kopen maar ik ben 17 weet iemand hoe ik makkelijk aan wiet zou kunnen komen :smoke

 

Als je ouder lijkt en alleen komt halen dan heb je kans dat ze je ID niet vragen en je hebt ook geen kans gepakt te worden omdat je er maar een minuutje bent en anders meerderjarige of een straatdealer zorg wel dat je uit betrouwbare bronnen heb gehoord dat het betrouwbare wiet is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat denk ik niet blacka, ze kunnen ook niet ruiken dat je alleen maar komt halen voordat je binnen bent & het gehaald hebt... als je aan de deur zegt dat je alleen maar komt halen gaan ze al iets verwachten ALS je al uberhaupt niet meteen je ID moet showen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef je de tip die de mensen van die tijd toen aan mij gaven:

 

ik geef je geen tip, je zoekt het zelf maar uit :whistling

 

Uren voor een shop staan meneer, wilt u voor ons halen.

 

Wat ben ik blij dat dat een hele tijd geleden is en nooit meer hoeft haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu 19, woont in amsterdam en ik denk niet dat je binnen een coffeeshop kan komen tenzij je een beetje ouder lijkt en een beetje zwaarder stem hebt. Ik zelf kwam in de coffeeshop toen ik 16 was, ik had geluk omdat die dag dat k daar was was et de open dag van coffeeshop, en ik kwam van een sollicitatie gesprek en k was gekleed in een pak met een mantel jas aan, dus ze( 3 werknemers waren aanwezig) gingen ervan uit dat ik boven de 18 was. En vanaf die tijd kreeg k mee van die coffeeshop en ik mocht zelfs al op mijn 16de binne hangen, n k begon gratis drankjes te krijgen op mijn 17de. En nu kom k daar kan k bijna alles gratis doen. Gratis poolen, gratis drankjes, en ik krijg zelfs korting van hun. Ik ben nu overigens heel close met die werknemers van die coffeshop, niet alleen binnen de coffeeshop maar ook buiten.

 

Wat heerlijk is et leven :whistling

Edited by §moke

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb eindelijk wat gevonden een vriend waar ik mee smoke kent iemand :execute

heb nu ook een waterpijpje gekocht dus het kan beginnen :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rookte ook al wiet toen ik 14 was ofzo... maar wiet vinden was nooit een probleem,

er was altijd wel een broer van een van mn vrienden die wat kon missen, of een extra tripje naar de shop wou maken voor me.

Dus wat dat betreft het ik geen tips...

Het ligt gewoon aan je sociale vaardigheden, je communicatieve skills en je vriendenkring

Die bepalen vooral hoe makkelijk of moeilijk het voor je is om aan wiet te komen.

 

En geld natuurlijk, altijd geld, want zonder geld geen wiet...

 

Of je moet zelf verbouwen... maar dat is voor lang niet iedereen een optie.

 

 

 

gr. applegreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...