Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

guest_H

Night Crawlers

Recommended Posts

Snaaip is net wakker en het ontbreken van wat te roken maakt dat ik liever weer in men bed kruip.

Damn you ADD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topjuh: normaal wel, en met plezier, maar je moet begrijpen dat ik van 08h00 tot 17h00 werk. Dus dan is het niet eenvoudig om te paffen tot 06h30 's ochtends en dan voor 11 uur te gaan slapen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke ik ben zelf werkloos en heb een beetje moeite met vroeg slapen, iets houd mij altijd tegen. Alsof ik niet wil slapen. Eigelijk haat ik slapen ook. Hoe fijn het ook voelt ik zou liever willen dat we nooit hoefte te slapen.

Gister werd ik een beetje paranoia, laatst stroomstand opgegeven.. van elk geluidje schiet ik klaar wakker en word ik weer gek.

voor mij is het ook betet om weer eens werk te zoeken ipv aleen kweken en daar van leven. Pfff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook vandaag is de slaap mij niet gegund :(

lig al het betere deel van 3 uren wakker terwijl ik zo moe ben als maar kan...

 

als ik NU in slaap val heb ik nog 3:35 u voor de wekker afgaat...

 

Jij hebt nog een geluk topjuh, jij weet waarom je niet slaapt/wakker schiet. Ik zou het begot niet weten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beakelandt het scheelt wel als je voor het slapen een ontspanningsritueel doet en toch dezelfde tijd probeert te slapen en op te staan.

Is wel makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben ook wel eens kapot moe geweest en toch niet kunnen slapen, bij mij heeft t wel meestal met stress te maken. Misschien bij jou ook, onbewust

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff kom uit de nachtdienst en de dagen er na is het zoo lastig om te slapen... Nog maar een glas rum er bij, en nog maar 1 op steken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Highhhhhhhhhhhhhhjjjjjj aan het knippen en nog wel wat werk voor de boeg. Wie zij der dat je van knippen niet knetter wordt, high bedoel ik dan. Voel men ogen zo branden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterkte met de kutste kant van het grow leven..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de eerste outdoor hangt ook onderste boven.was net klaar en had der liever nog een weekje langer recht gehouden maar een over vloed aan bladluis en een strijd tegen meeldauw maakte dat de schaar er vroeger in ging.Hooft toppie is nog rookbaar, de rest zal voor de ijsemmer zijn minus de aangetaste bladeren. was er wel op tijd bij en heb nog enkele behandelingen met melk gegeven maar nou zaten der toch enkele plekjes waar ik ze liever niet zie.Jammer, minder wiet , wat meer ijs.Volgende maar preventief sproeien tegen te luis en spotten op meeldauw.En blijkbaar weegt het WK toch door, anders zitten der hier om dit uur toch enkele diehards of hopelozen, nu is mezelf incluis 4 man + google online

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan niet slapen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, I give up, I had enough.

 

Snaaip over and out

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle nog een dagje Tomorrowland + een daje uittocht camping en dan kunnen we hopelijk eens op een normaal uur gaan pitten.

De laatste gekken zijn de parking af, maf ze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is voorbij, we gaan van 200.000 inwoners terug nar de reguliere 15000.

 

Rust, ik kan je zeggen. 2weekends en 4 dagen/wknd is teveel van het goede.

 

Reken zelf maar. 2.5 miljoen pilsjes aan 8€/st alleen aan bier alleen. Kassa kassa ID&T

Waar is mijn percent???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...