Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
micH`

Gedrag Voor / Na Joint

Recommended Posts

Hoe is jullie gedrag tegenover andere smokers/vriende....?

 

BV:

 

Voor de joint: heb je lekker veel plezier met je vrienden

 

na de joint: begin je je ongemakkelijk te voelen in je vriendenkring, of je hebt geen zin meer om plezier te maken..

 

Of is het juist tegenovergestelde bij jullie...

 

Bij mij in ieder geval voor de joint snak ik gewoon naar de joint :D en na de joint lach ik me de kop in :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is chille sfeer als we joint opsteke en tijdens het smoke ook :verrygood Meestal net na de joint is het echt lache enz en chill men gedrag hangt ook af van met welke mense ik smoke ;) Medelijde is wel het laatste wat ik heb , als men vriend valt ofzo ga ik hem ronduit uitlache als ik stoned ben :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ooit een keer voorgehad dat ik met wat maten + iemand die ik niet kon uitstaan aan het blowen was, toen we allemaal scheef waren begon ik die onuitstaanbare kerel zwaar te pesten, me maten begonnen mee te doen en we lachten er goed en openlijk mee, in het begin kon die onuitstaanbare er nog mee lachen, na een tijdje niet meer. Achteraf bekeken was dat nogal extreem en had ik er spijt van.

 

Maar meestal is het het wel super chill, voor en na het smoren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik merk wel dat de sfeer steeds chagrijniger wordt naarmate de tijd doorgaat ná de joint, maarja dat ligt eraan met wie ik blow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rare humor indeed, jezus je moet jezelf voor de gein eens filmen als je met een groepje stoned bent, als je dat de volgende dag terug kijkt zul je dat filmpje na 1x gezien te hebben meteen verwijderen :nerd zooooo flauw,

maar dat is juist wel grappig

 

voor joint: chille, lache, rustig jointje rollen

na joint: heel erg chillen, veel lachen, ge-wel-dige humor :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor joint = iets of wat serieuzer ^^ , lache, chill jointje matse

Na joint = veel chiller , je lacht veele meer:pp Maar soms voel ik me ook inneens ongemakkelijk in mijn vriendenkring kweet niet hoe dit komt wel rot soms=) En ook geen zin meer om iets te zeggen gewoon hangen =D

 

Kheb wel soms 1 probleem;; als ik jointje gesmoord heb dan word ik soms zo achterdochtig :s

ik weet niet of jullie dit wel eens hebben maar ik dus wel=)

 

Je moet ook met de juiste mensen smoken want sommige mensen zijn totaal niet chill om mee te smoren

 

Grtzzz Stevy

Edited by Fishaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik high ben dan voel ik mij normaal en begrijp ik de mensen en zij begrijpen mij. Ik ben geboren om High te zijn. Als ik nuchter ben begrijpt ik niemand en niemand begrijpt mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik high ben dan voel ik mij normaal en begrijp ik de mensen en zij begrijpen mij. Ik ben geboren om High te zijn. Als ik nuchter ben begrijpt ik niemand en niemand begrijpt mij.

 

_O_

 

eindelijk iemand met verstand

als mensen lol hebben na een jointje moeten zij dat weten, maar shit gaat dieper dan alleen een lachkick

 

ik kan het niet eens uitleggen hoe ik me voel voor en na een joint

 

ik voel me in ieder geval beter en op mijn gemak na een jointje

Share this post


Link to post
Share on other sites
_O_

 

eindelijk iemand met verstand

als mensen lol hebben na een jointje moeten zij dat weten, maar shit gaat dieper dan alleen een lachkick

 

ik kan het niet eens uitleggen hoe ik me voel voor en na een joint

 

ik voel me in ieder geval beter en op mijn gemak na een jointje

 

Ik heb nooit beweerd dat ik verstand heb, maar dat het dieper gaat das zeker. Dan moeten we samen is eentje draaien. In een lege kamer geen afleiding geen muziek gewoon wij. Dan zal je automatish wel vertellen hoe je u voelt en waarom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de joint: verschillend, ligt gewoon aan m'n stemming

 

Na de joint: lekker laid back & veel lachen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na het smoken denk ik inderdaad veel sneller dieper na over dingen. Opzich wel flex maar je kan er ook gek van worden (vooral als je wilt slapen maar het lukt niet :smoke).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe is jullie gedrag tegenover andere smokers/vriende....?

 

BV:

 

Voor de joint: heb je lekker veel plezier met je vrienden

 

na de joint: begin je je ongemakkelijk te voelen in je vriendenkring, of je hebt geen zin meer om plezier te maken..

 

Of is het juist tegenovergestelde bij jullie...

 

Bij mij in ieder geval voor de joint snak ik gewoon naar de joint :rofl en na de joint lach ik me de kop in :nerd

 

je haalt me de woorden uit de mond, alleen is het bij de meeste van me vrienden hebben ze dan zin om te stoeien en te sparren en ik nooit.

 

Na het smoken denk ik inderdaad veel sneller dieper na over dingen. Opzich wel flex maar je kan er ook gek van worden (vooral als je wilt slapen maar het lukt niet :smoke).

 

Maar heb je ook niet dat je te diep op dingen ingaat? of zelfs gaat doorfantaseren over het onderwerp.Ik wel meestal

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals met elke drug,wordt bij gebruik je gevoelens je emoties en je gemoedstoestand versterkt.toch kan ik ook van een kut stemming door mary jane in een lacherige stemming komen.als ik niet smoke ben ik levens gevaarlijk prikkelbaar ongeduldig kortaf en extreem snel agressief bloeddorstig, moordzuchtig bijna,maar na een paar goeie hijsies ben ik misschien wel de meest relaxte gast op de planeet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
je haalt me de woorden uit de mond, alleen is het bij de meeste van me vrienden hebben ze dan zin om te stoeien en te sparren en ik nooit.

Maar heb je ook niet dat je te diep op dingen ingaat? of zelfs gaat doorfantaseren over het onderwerp.Ik wel meestal

Ja dat ken ik zeker en vast:) word daar soms wel eens gek van maar dit gebeurd niet vaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de joint ben ik gewoon mezelf. Zoals iedere nuchtere persoon maar dan op je eigen manier dus. Ik zie een joint elke x wel weer als iets speciaals. Dat komt omdat ik niet al te vaak blow. Meestal 1 of 2 x per week en alleen in het weekend. Na een paar heisies voel ik meestal een grijns op mn gezicht ontstaan. Daarna heb ik vaak heel erg zin om muziek te luisteren en een koud biertje. Daarna gesprekken voeren met mn vrienden over van alles. Meestal begint er iemand een verhaal te vertellen en dan komen uit dat verhaal weer verschillende onderwerpen en vliegen we van gesprek naar gesprek. Die gesprekken gaan meestal nergens over, soms zit er een serieus gesprek tussen. Uiteraard veel lachen tijdens die gesprekken.

Ik wordt na een jonkel nooit geirriteerd of agressief ofzo, soms merk ik wel aan 1 van mn vrienden dat ze een beetje geirriteerd worden. Lullige opmerkingen naar elkaar ofzo, hier kan ik me nooit echt in vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat komt omdat weed je stemming versterkt, dus als diegene al een beetje geirriteerd over iemand is hoopt dat zich op

 

ik vind wel dat je een mooie en goede manier van smoken heb, rook je ook puur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook bijna nooit puur. Ik rook rustig zodat ik precies weet wanneer ik niet méér moet smoken. Van teveel smoken wordt ik zo sloom en wil ik niks doen dan zitten en geen gezeur aan mn hoofd enzo. Soms heb ik van die avonden dat er veel wiet bij de hand is. Dan rook ik eerst tot ik lekker stoned ben, een half uurtje later als ik me dan gewoon ''fresh'' voel dus een lekkere high in mn hoofd mr niet echt lichamelijk ''aangetast'' begin ik dan aan een tweede joint. Als die flex valt wacht ik weer een half uurtje. Meestal hebben de joints die daarna komen bijna geen invloed meer op mn lichaam, ik word totaal niet meer duizelig of moe maar alles speelt zich af in mn hoofd. Zo high :whistling Als ik 2 joints achter elkaar zou roken zou ik geheid over mn nek gaan. Op deze manier kan ik er 5 in 2 uur roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de joint ben ik uiteraard mezelf. Dit is meestal opgewekt en naar de buitenwereld kom ik relaxt over. Dit terwijl ik binnenin regelmatig zenuwachtig ben, omdat ik de situatie soms te veel onder controle wil hebben. Dit verdwijnt helemaal als ik in een gesprek ben verzeild of een andere afleiding heb.

 

Na de joint lach ik sneller en laat me relaxt doorzakken. Heel vaak, als er meerdere mensen aanwezig zijn, laat ik niets van me horen en volg ik ieder detail van de situatie die om me heen plaatsvindt. Vooral dan veranderingen in het gedrag bij de anderen. Als het me teveel wordt dan stort ik uit in een luide lach :( De rest sleur ik dan mee in de lach. Dit heeft al vele hilarische momenten opgeleverd!

Met 2 of 3 aanwezigen hebben we meestal een relaxte conversatie, die veelal diepzinnig lijkt, maar eigenlijk geen inhoud heeft :whistling

 

Als ik alleen met m'n vriendin ben wordt ik bijna altijd ubergeil! Dit werkt aanstekelijk bij haar en heeft vuurwerk tot gevolg :(

 

soms merk ik wel aan 1 van mn vrienden dat ze een beetje geirriteerd worden.

 

Ik heb ook zo'n vriend. Hij wordt snel geïriteerd als we hem onderbreken als hij een nieuwe joint aan het rollen is... Hij is het wel snel weer vergeten :blink:

 

Grtz,

 

Godsake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de joint ben ik gwn mezelf.

 

En na de mary blijf k gwn mezelf ongeacht hoeveel k blow. Ik kan 5 gram op een dag blowen en tog normaal overkomen terwijl k helemaal dood speece in mijn koppie. De reden waarom ik normaal bent/gedraagt komt omdat in mijn familie wordt wiet heel slecht beschouwt en drank als de normaalste zaak van de wereld. Ik begon te blowen op mijn 16de en k wou niet dat mijn ouders erachter kwamen, anders zou ik een hele groter preek krijgen over wat wiet met je doet enzow. Dus elke keer dat k rookte vroeg k steeds aan mijn vrienden die niet high waren om bepaalde gedragen die zoude kunnen verklappen dat k high was aan mij te vertellen zodat k mezelf kon aanpassen. En inderdaad na een tijdje kon k een hele dikke zakka opsmoken en nog steeds nix laten merken. Ik doe wel af en toe gek met mijn maten die high zijn maar op et moment dat ik in het publiek bent gedraag k me weer normaal. Overigens weten mijn ouders nu al dat k blow, maar nog steeds kunnen ze het niet aan mij gedrag zien of k high bent of niet

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik alleen met m'n vriendin ben wordt ik bijna altijd ubergeil!

Dat heb ik ook, alleen dan niet alleen als ik bij m'n vriendin ben... op dat moment volstaat iedere aantrekkelijke dame :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de joint ben ik nog stoned van de vorige ;)

Als ik net wakker wordt ben ik nog hlaf stoned van de avond ervoor.

Ik merk wel als ik ongeveer 2 uur niet heb geblowd (komt gelukkig niet vaak voor) dat ik veel drukker in me hoofd wordt en dan is het weer de hoogste tijd voor een nieuwe :verrygood

Als ik net geblowd heb kan ik me goed concentreren (raar maar waar, zal wel aan me adhd liggen), dat merk ik altijd goed als ik op de playstation een spelletje speel. Eerst lukt het voor geen meter, dan ben ik het zat en rook een jointje, daarna verder spelen en dan gaat het stukken beter.

Op me werk gaat het trouwens ook een stuk beter als ik stoned ben...

 

Gr THCees

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor: chill, beetj nerveus, dak geen bad trip heb, ma redlijk chill.

 

na: super chill, lacherg, 20 kg lichter :verrygood en deftig high :D

 

smoke em :) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ervoor: onhandelbaar

erna : handelbaar

 

gheghe ;)

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

He THCees je neemt me de woorden uit de mond ik ben vaak weg van huis voor mijn werk en dan overnachten we met al mijn collegas in een landal park beamertje mee en playstation en als ik niet nuchter door een level kom dan steek ik een joncoetje op en dan ga ik helemaal op in de game en dat heb ik als ik nuchter ben helemaal niet dan ben ik het na een uurtje wel weer zat maar als ik stoned ben kan ik wel 3 uur achter mekaar gamen wel met een beetje hulp onderweg van mijn goede vriend weed :no maar ik kan me dan ook idd erg goed concetreren zal inderdaad ook wel bij mij zijn omdat ik normaal ook al extreem druk ben van mezelf en niet eens 5 min kan stil zitten. Laters :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...