Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
riesje1965

Sneeuwwitjes

Recommended Posts

Dat ik die ene 1 pot niet goed gemengd heb??

Is zeer goed mogelijk!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij bekent!!

 

Kijk uit met je voeding, je zit echt tegen het randje aan qua max EC.

 

De vriendelijke mixer groeten :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk wel dat we naar iets aan het zoeken zijn dat haast niet te vinden is. Niet dat we, of wij het niet gaan vinden. Maar is het dat wel, we zijn er best wel naar op zoek dat het iets is dat we wel kunnen her kennen, of herkennen in ons kwekers bestaan. Dit word dus checken.

 

 

Dus nu in Riesje z,n hokkie die netje draaid en schoon, moeten we wel ff opletten, dat er schoon word gedraaid, zonder de problemen die er nu zijn, ikzelf denk dat alles wel kan.

Maar Riesje kennend van ze,n kweekjes die die hier doet is het , wel iets wat op te lossen is . OOk heeft Ries er wel alles aan gedaan wat er mogelijk is, in mijn idee kwa draaien.

 

 

Miss is er soms niet gelijk iets aan te doen, ook al willen we het wel

En, is dat kleine beetje schade wel zo belangrijk, en kost het geld????

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling Ik kan er alleen zo slecht tegen dat er iets niet goed is in mun kweek~~!!

En dat ik niet weet wat!!

Ik pieker me suf....................Tis die ene die er erg aan toe is.......de ander hebben ook rare verschijnselen.

Gewoon een keer schoon water mee en dan zien we wel weer. Misschien de calgel die een betere opname van voedingstoffen bewerkstelligd?

Als dat zo is dan werkt dat spul verrekte goed. Heb je echt veel minder voeding nodig!!!

Ongelukkig toch.............dak nie weet wat r aan scheelt!! Hier benk de komende dagen weer vreselijk druk mee. :blink:

Tja ,het geld......een beetje schade..........is belangrijk ......maar het is stiekem toch ook een hobby van me geworden!! :(

Misschien is het tijd om me toe te gaan leggen op 1 of 2 soortjes. Helemaal door krijgen wat die doen en proberen zo tot mooie opbrengsten te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masai , whazzie!! Moet er nog af worden gespoeld.Weer 3 uur werk pfffffffff...... :verrygood

eh.. hoeveel heb je dan wel niet gebruikt Ries, want je hebt er echt maar héél erg weinig van nodig. Dat geeft toch geen residu (behalve als je héél veel gebruikt aan de bladpunten waar het ophoopt)? Ik heb het ook wel gebruikt maar nog nooit zoveel residu gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had bij mn bestelling bij the growshop, Spidermite gekregen.

Heb het zondag gespoten en geen plekken op de bladeren of rommel wat er achter blijft :verrygood

 

Als het net zo goed werkt(???????) is het mis en goeie vervanger, voor masai.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
eh.. hoeveel heb je dan wel niet gebruikt Ries, want je hebt er echt maar héél erg weinig van nodig. Dat geeft toch geen residu (behalve als je héél veel gebruikt aan de bladpunten waar het ophoopt)? Ik heb het ook wel gebruikt maar nog nooit zoveel residu gezien.

Dit kan idd ook een prob. bij mij zijn Ries, werd me verteld, ik had 3 x gespoten op een te korte tijd.

Het resultaat was er wel...spint foessie.... maar of mijn blad probl. mede een oorzaak is door de masai..???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tadaaaaaaaaaaaa, ben er weer helemaal overheen.......... :verrygood

1 telefoontje en baf............weer ut mannetje!! :)

Dank je thundertje!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
eh.. hoeveel heb je dan wel niet gebruikt Ries, want je hebt er echt maar héél erg weinig van nodig.

 

 

20 ml op 100 liter ,whazzie!!

Of bedoel je Masai? 5 op de liter

Share this post


Link to post
Share on other sites

ries ja thx ,ik weet het niet zeker he dat dat het is ,,ik had het namelijk ook met die sneeuwwitjes,maar baat het niet dan schaadt het niet ,dus ff met een paar beginnen

 

 

 

mg16 heet het geloof ik ,of bitterzout hoeveelheid ff goed lezen pikkemans :verrygood

 

 

 

 

mvgr thunder ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kutbeesten beginnen mun toppen in te pakken!! :verrygood Heb al de webjes weggehaald!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zachtjes met de stofzuiger erop he ,en heb je al een pm gedaan ,naar die ene desbetreffende?????????voor dat spul?????/

 

 

 

mvgr thunder :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of bedoel je Masai? 5 op de liter

:verrygood Bayer Masai: 10 gr, voldoende voor 25-50 liter spuitvloeistof!

 

Weet je het zeker dat je 5 op een liter hebt gedaan? Kan me niet voorstellen, da's meer dan 10x teveel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijgeleverd maatbakje ............op 5 gehouden!!

Isda ernstig??

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) shit je kill :verrygood je dames man!!!

 

bayer is max 0,6 ml op een ltr water

 

en dan al merk ik bij mij dat de dames dat niet lkr vinden :)

 

maar wat jij doe is zeer ernstig!

 

hopen dan maar dat iemand jou wietje lkr vind want als ik dit moet roken dan........

 

sterkte man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij mag je maar 0,2 - 0,3 per liter gebruiken. Onder op de bladeren goed spuiten en het blad moet volledig nat zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heb ik er toch 5 op gespoten :verrygood

Hebben we direct de reden van de bladprobs!! ;)

 

Wat kan ik nou nog doen???Gdvrrrrrrrrrrrrr....ik ben een klootzakje eerste klas!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een klootzak!!

 

Ik ben een klootzak!!

 

Ik ben een klootzak!!

 

Ik ben een klootzak!!

 

Ik ben een klootzak!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij heb ik er toch 5 op gespoten :verrygood

Hebben we direct de reden van de bladprobs!! ;)

 

Wat kan ik nou nog doen???Gdvrrrrrrrrrrrrr....ik ben een klootzakje eerste klas!!!

 

wat betreft spint?

 

in jou geval alleen nog zuigen....(Vertimec) is niet aan te raden!!!

 

wat betreft voeding etc.

 

gewoon aan je standaard schema houden!

 

als jij zeg dat je toch echt 5 ml masai hebt gebruikt dan lig zeker je prob daar...(correct me if i'm wrong :) )

 

voor de rest, duimen maar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen gaan wel gewoon door .......................blad afspoelen een optie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik masai ook altijd dubbele van de max op de verpakking.

0.6 x 2 = 1,2 de liter

Dan gaat er 3,5 liter in mijn drukpomp.

Dus 4,2 en dat rond ik dan meestal ook lekker af op de 5.

Heb hier pas 1 keer bladproblemen door gekregen.

Afgelopen laatste oogst heb ik dus 4x met die dosis gespoten, van onder van boven van links van rechts.

Verspreid over 3 weken.

Daarna beestjes uitgezet. En nog werden mijn toppen ingepakt.

Als ik in de toekomst nog moet spuiten ga ik waarschijnlijk nog met mijn dosis omhoog als er nog geen topjes zijn.

Volgens mij zijn de spintlijer echt resistent aan t worden, want 2 jaar geleden kon ik idd met 0.6 af. Nu werkt 1.2 hier al niet meer.

 

Groetjes,

 

Romy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...