Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
whazzup

Nieuw Archief: De Mooiste Kweekverslagen(buiten)

Recommended Posts

tjonge jonge, is het zo moeilijk? Als niemand voordraagt dan zoeken we ze zelf uit maar dan geen gezeur achteraf he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol je zegt het, ik zat er vorige week nog aan te denken inderdaad! Een hele goeie blowmonkey, welke zou jij kiezen? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed. Growers zijn dus luie mensen die helemaal geen zin hebben in het doorstruinen van oude topics voor het algemeen nut :D . Dan doen we het zelf wel weer maar dan ook geen gezeur meer over topics die missen he :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

het heeft even geduurd voor ik al die topics omgespit heb en ben er om eerlijk te zijn ook niet in geslaagd..zoveel topics met zoveel mooie planten :nerd

 

een duidelijke keuze heb ik eigenlijk heel moeilijk kunnen maken maar er is één die er voor mij tussenuit sprong en dat is het topic van bambo met zijn hydrokweek..een originaliteitsprijs zeg maar :lol:

waarom deze er uit sprong is omdat ik het een bijzondere manier van kweken vind en het topic strak,simpel te volgen en erg informatief is..elke ziel zal het kunnen volgen..en aangezien ik het zelf ook het liefst zo simpel mogelijk houd spreekt mij dit erg aan.. dus bij deze de link en mijn stem voor bambo :nerd

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=15873

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bambo ben ik het helemaal mee eens. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach, er stonden nog veel meer topics bij die mij erg aanspraken maar dit is net even die ene die er bovenuit kwam..erg moeilijk om een keuze te maken.. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel een mooie ja. Ik kan trouwens geen geschikt topic vinden, meer dan de helft van die topics heeft alleen maar dode links en de rest die ik nominatie waardig vond hebben geen wf album gebruikt. Jammer dan maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ja, wellicht een stimulans om in het vervolg een wietforum album te gaan gebruiken :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het altijd gewend om mijn foto's en video's te uploaden in Photobucket, werkt perfect vind ik! :D

 

Zitten wat mooie outdoorkweekverslagen bij. Als ik snel een top 3 nominatie moest geven zou het waarschijnlijk die van Wazzup, Blowmonkey en Bambo worden.

 

 

Jah blessings :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

elke week komt de afronding al dichterbij............check de nieuwe update!!!

 

weer vele mooie foto's van dikke vette planten..................

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie dat ie al is genomineerd.

maar als dat niet zo was had ik het gadaan

 

:verrygood Bamboo :specool hydro 2006

 

vind ik persoonlijk de beste.

 

Barnn,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik blijf dit verslag van plantkas zijn oude kas in 2006 toch echt de vetste vinden. simpelweg omdat ik zoiets nog nooit gezien had. zijn nieuwe kas is natuurlijk nog vetter (en al een sticky :verrygood), maar dit blijft voor mij een topper!

 

plantkas zijn kas 2006

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.wietforum.nl/Danish-Gold-Brazil...009-t55862.html

 

 

Ik vind dit het mooiste outdoorverslag 2009:

 

En deze mag er ook zijn

http://www.wietforum.nl/Buitenkweek-2009-t56426.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Reageer ook niet meer op "dode" topics waar al maanden geen activiteit meer in is."

????? :tu

 

LowGrowHydroSysteem van PHd.

 

Waarom? Omdat ik tegenwoordig in m'n neopreentje en bellyboat door het moeras ploeter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die nomineer ik ook

wat die oude rot daar uit zijn laars lapt in die natte polder , knap staaltje

 

tussen het riet , daar ziet men mij niet moet ie gedacht hebben ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...