Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kya786

Plantjes Verbranden In Mijn Kweektent..help?

Recommended Posts

goedenavond,plantjes liefhebbers.

heb een groot problemen hopelijk kan iemand van jullie hierbij mij helpen.

heb een kweektent gekocht met 600w maar heb nu 400w erin en verse lucht wordt ingeblazen.

maar de plantjes gaan dood na 3-4weken..kast van 1.2x1.2x2

weet geen raad mee.please help me......

thnx...

 

 

 

kya.

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet geen raad mee.please help me......

 

Niemand weet hoe, geen enkel persoon kan hier wat mee. Je moet alle details geven, je gehele opzet, gewoon alles. Het liefst ook foto's erbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

wat voor details wil je weten..zoals?

weet nog niet hoe ik de fotos moet plaatsen hier.

ben hier nieuw,,zl ff kijken hoe het moet zal zeker fotos plaatsen ,

alvast bedankt.

 

 

kya

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat voor details wil je weten..zoals?

 

Alles. Je afzuiger, je inlaat, uitlaat, temperatuur, lv, waar komt die lucht vandaan, waar gaat ie heen, wat voor medium gebruik je, hoe groot zijn je potten, wat voor voeding gebruik je, zuur je je water af, heb je meters, hoe zien die stekken eruit als je ze krijgt, etc, etc.. Je hele opzet en kweek gewoon ff volledig in beeld brengen, anders kunnen we er niets mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaan we weer...

 

Blow ik vin t super van je :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hangt je lamp niet te laag?

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar de plantjes gaan dood na 3-4weken..kast van 1.2x1.2x2

 

hoe foto's te plaatsen

 

Na 3 a 4 weken, dus ze zijn wel al aangeslagen ?

 

Welke voeding geef je mee & ec /ph ??

lv?

temp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

heb een afzuigcooltube systeem,en inlaat verse lucht via 125mm buis,

tempratuur is rond 24-26graade bijl icht aan, en bij licht uit rond20graade,

4oowatt lamp,lucht kom van uit de kamer bij een raam.die op een kiertje staat.

lucht gaat via een andere raam naar buiten.

??medium?....begrijp niet wat je bedoelt?...

potten zijn 15ltr en de lamp hangt rond 60cm..en in het begin rond 1.5-2eken rond 80cm.

gebruik rhizitonic eerste 2/3 weken met klein beetje cannagroei. EC 0.9,,/cannabloei.nu en gebruik 1x p/week enzym 25ml.per 10ltr

ja heb meters,,ph.6.2./6.8..en ec begon met 0.9 en nu 1.2/1.3

de stekken zien er redelijk goed uit als ik ze krijg,

iemand zei tegen me dat het misschien aan de kweektent lag dat de plastic/zeil wat er in is verwerkt giftig

kan zijn..dit is nu de tweede kweek die mislukt...plantjes groeien ook niet meer dan 25/35cm

zijn geelachtig/bleek..

 

bedankt voor je hulp..en zal proberen wat fotos te plaatsen..ben erg onhandig met dit soor dingen(computer)

 

 

kya

Share this post


Link to post
Share on other sites

welliht te weinig water???of teveel??

en wat voor tent heb je??

de originele HomeBox of de namaak, wnat volgens horen zeggen schijnen die wel giftig te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,,

helaas ,geef wel genoeg water want ze gebruiken l zo weinig water dat ze nooit uitdrogen,

maar geef ongeveer 2x p.w week...

ja dat zal hm dan wel zijn ??het gif wat uit de tent komt...

 

 

 

 

kya

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit met precies hetzelfde probleem :verrygood snap er geen moer van heb een imitatie kweektent (hier gekocht btw) met maar 1 uitgang (L vorm) in het dak, dit is trouwens de eerste keer dat ik dat lees dat de bak giftig is volgens mij zijn er wel meer gasten hier die dezelfde tent hebben Whazzup heeft er ook 1 gehad maar die ging stuk weet alleen niet of hij er ook al een oogst mee had gedraaid.

Misschien dat iemand die hier dezelfde tent heeft dit kan beamen of uitsluiten je helpt ons er dan wel mee.

En is er misschien een manier om erachter te komen of dat plastic giftig is?????

 

Groetjes :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

..hoi..

 

ik denk nu persoonlijk dat ik zeker ben dat het dus deze soort met 1 L een slechte keus is en ben zeker van dat deze zeil niet goed is en giftig zijn. mijn nu 2e oogst nu rond3- 4 weken kan wel weggooien

..ik denk dat ik buitenkant maar ga weggooien en rondomheenmet zwar/wit folie ga bedekken en kijken wat er dan gebeurt,,,tenzij iemand anders een andere oplossing heeft w8 nog een week..

 

groetjes..kya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kya,

 

Ik zit net ff op de chat en stel ff de vraag of dat plastic giftig is maar daar zeggen ze dus dat 't niet giftig is dus ja maar tis wel vreemd dat we pcies hetzelfde probleem hebben heb ook al 2 keer de planten kunnen weggooien, dit zal miss ook wel temaken kunen hebben dat ik ook net begin maar wil het toch graag weten hoe of wat het is met die tenten want ik blijf straks maar stekken halen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi..ik heb er 2kweekkasten 1 van igrow keter en die is wel goed,

hard boardplastic..heb enige ervaringen dit is mijn 2e jaar maar heb die andere(TENT) kast bij gehaald omdat ie goedkoop was en nog ruimte over had..

me deze kweekkast zal niks worden de gs ontkennen deze probleem maar ben nu 5 gs geweest iedereen heeft deze tent staan nu met sterk afgeprijst kaartje..dus het klopt iets niet.

ze willen geen verlies draaien blijkbaar..maar het igrowbox van keter is wel goed haal rond 4-500graam uit

80-90/120/2..moet meer kunnen ga volgende scroggeen kijk wat er gebeurd,,heb 2x400wat cooltubes

15/ltr potten 15stuks....

weet nu wel genoeg denk ik over die klote tent..weg geld..

misschien obouwen een optie..

groetjes..

 

 

kya..ps igrow box is wel veel duurder rond 1300e allin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kya.

Dit ligt niet aan de tent maar aan je stekken of aan jou.

Heb zelf ook de tent, en dan de Homebox(die ik net verkocht heb hier) en de Imitatie. Niks mis met die dingen en werken prima.

 

Je zegd dat je ph schommeld van 6,2 naar 6,8???

 

Wat trekt verse lucht je hok in??

Ik hoop niet alleen via je cooltube(wat ik wel denk) :bier

 

Wat voor afzuiger heb je??

 

Lezen mannen, en foto plaatsen dan word je geholpen, tot in de hemel

Share this post


Link to post
Share on other sites
,ph.6.2./6.8..

 

Ik gok op je PH waarde. probeer deze zoveel mogelijk tussen 5,8 en 6,0 te houden.

Niet te grote schommelingen met je PH !!

 

Meet je PH van je aarde eens. Als jij na het toevoegen van je voeding je water niet afzuurd naar 6.0 kun je dit soort problemen krijgen na ongeveer 3 weken.

 

Dat ze vergiftigd worden door je folie lijkt me sterk.

Maar zoals de rest al zegt, fotoooooos.

 

Zet ze desnoods in je gallerij en vink het hokje openbaar aan, dan kunnen ze hier nog altijd een foto voor je in je topic zetten!!

 

Suc6

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kya.

Dit ligt niet aan de tent maar aan je stekken of aan jou.

Heb zelf ook de tent, en dan de Homebox(die ik net verkocht heb hier) en de Imitatie. Niks mis met die dingen en werken prima.

 

Je zegd dat je ph schommeld van 6,2 naar 6,8???

 

Wat trekt verse lucht je hok in??

Ik hoop niet alleen via je cooltube(wat ik wel denk) :bier

 

Wat voor afzuiger heb je??

 

Lezen mannen, en foto plaatsen dan word je geholpen, tot in de hemel

.

 

hoi..

 

het ligt niet aan de stekken/of aanmij..want het andere type igrowbox van keter gaat wel goed

maar heb voor de 2e keer problemen met deze (het is een binnen wiite zeil /met bruin van buiten.sinds ik gekocht hebt.problemen..

maar ik heb een 125mm voor verse luchttoevoer.

hij 1.2x1.2x2.....

ik ga vandaag buitengdeelde weg halen en omheen zwart/wiite folie zetten en kijken of een verschil is..

tenzij iemand mij verteld dat het nu te ;laat voor deze aktie..hij is nu 3 1/2 eek in bloei

na 2weken groei waren ze og steeds liliputter in die tent,,,30cm

en nu zijn ze denk ik 35cm hoog

nou thnx voor jullie informatie..

...

kya

 

 

maar goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...