Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

De beste trip die ik ooit gehad heb, was toen ik een operatie aan mijn been moest ondergaan. Ik koos voor het mondkapje met lachgas. En deze was bijna zonder risico. Toen ik het kapje voor kreeg, moest ik tot 10 tellen, maar ik was er nog, toen deed ie een ander mengseltje, en begon ik een beeje een "Wah Wah" geluid te horen. Alles begint te tintelen. De dokter zei erbij dat het een lichte narcose was, dus er was een kans dat ik af en toe iets hoorde, ik was wel helemaal verdoofd. Toen zat ik dus 2 en een half uur lang in een rose wolk. Volgens mij is er niet iets wat dat kan evenaren. Die ballonnetjes lachgas de in sommige plaatsen wel eens verkocht worden, zijn heel anders, daar krijg je alleen een opgeblazen gevoel van, erg lichaamlijk, niets wat met trippen te maken heeft( jointje doet het 10 keer beter).

 

Maar toch, als ik ooit weer op de operatietafel terecht zou komen, dan kies ik het mondkapje weer B)

 

Hebben meer mensen een soortgelijke ervaring met narcose? of is dat ook bij iedereen anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lachgasballonetje het effect van narcose niet kunnen evenaren betwijfel ik niet, maar dat je van de ballontjes alleen een opgeblazen gevoel krijgt vind ik nogal vreemd. Mijn ervaringen met lachgas gaan van lsd-achtige effecten tot een soort van plezierig buitenwesten gaan voor een paar seconden, naargelang de manier van gebruiken. Wel duurt het nooit langer dan maximum 2 minuten, maar is toch fijn even op n feestje :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

een maat van mij werd geopereerd aan zijn schouder en kreeg na afloop (meen ik me te herinneren)

iest waar van die helemaal uit zijn dak ging.

begon zelfs tegen de zuster te zeggen dat ie het geweldig vond, beter dan alle xtc bij elkaar die ie ooit had gehad :verrygood

was volgens mij was het een opiaat of zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een paar jaar geleden na een ongeluk een soort inspuiting gehad met -zover ik het me nog herinner- ketalar;volgens de ziekenwagenmensen :whistling een soort vloeibaar lachgas.

 

echt goed spul,met zijn momenten helemaal weg :verrygood en lachend naart ziekenhuis deed me wel denken aan de eerste jointlachkicks maar dan int veelvoud

 

hou niet zo van injecties maar dat spul mogen ze me op een avondje rustig thuis nog wel es geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie het voor me:

dokter: "Meneer u heeft uw beide benen op meerdere plaatsen tegelijk gebroken,"

man: "Whahahahaha hahaha ha ha ha"

sorrie, maar ik heb zelf ook wel eens in de ambulance gelegen, vandaar. ik herkende t ergens van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja laatst nog aan mijn schouder geopereerd

tot 10 tellen, werd tot 2

:whistling

was de tweede keer aan mijn schouder. Eerste keer helemaal uit mijn pan door de morfine, maar dit keer hadden zijn mijn schouderãrm plaatselijk extra verdoofd....weinig fun...eikels.

En thuis kreeg ik alleen ibuprofen en para, dus niks daarvan genomen, tis of goede pijnstillers of niks.

Maar narcose blijft leuk :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...