Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
neus

Zoals Ie Hoort Te Wezen

Recommended Posts

Na een half jaar non-stop-junken zijn de jointjes nu vrijwel altijd hetzelfde (tenzij ik in andere euforien verkeer) dus hier de fotoverslagjes van je dagelijkse joint(s)!

 

Laat de foto's de uitleg doen.

 

gallery_6190_2044_26067.jpg

gallery_6190_2044_8327.jpg

gallery_6190_2044_22764.jpg

gallery_6190_2044_25224.jpg

gallery_6190_2044_16385.jpg

tn_gallery_6190_2044_14749.jpg

Rest vd wiet erbovenop hoor :D

gallery_6190_2044_22105.jpg

gallery_6190_2044_25798.jpg

gallery_6190_2044_6065.jpg

gallery_6190_2044_10286.jpg

gallery_6190_2044_23567.jpg

uiteindes eraf branden, goed aanstampen desnoods met een pen orso, en ff verwarmen, wordt ie bij jullie dan ook zachter en lekkerder van smaak? ;)

gallery_6190_2044_8379.jpg

 

En genieten maar!! :lol:

 

med_gallery_6190_2044_73675.jpg

 

 

:P :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meeste mensen doen altijd shag aan de buitenkant en wiet in de binnekant. Jij doet het andersom, kan ook :P

 

Hopelijk heeft ie gesmaakt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk verslagje! , ik gebruik gewoon geen shag, ik draai alleen maar puur

je moet de smaak van de wiet niet vervuilen met die vieze tabaksmaak!

 

Schaapie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice, zal ook eens een keer een fotoverslag maken

Ik draai niet zo goed als jij maar ze mogen gezien worden :verrygood

lekker strak, goed gevuld, mooie cone-vorm :)

 

chill kerel!

 

Applegreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx jongens ;) , toch heb ik besloten er voor een paar weken even mee te kappen, alleen in t weekend nog.

Dit kost me teveel wiet, zelfs van 2 zulke joints wordt ik nog niet stoned, of de wiet is kut, of me imuumsysteem is THC Proof aan het worden.

 

Ik vermoed t laatste, want 3 maand geleden werd ik van een halve al helemaal gaar.

 

NEUS

 

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
leuk verslagje! , ik gebruik gewoon geen shag, ik draai alleen maar puur

je moet de smaak van de wiet niet vervuilen met die vieze tabaksmaak!

 

Schaapie

 

maar hoe laat je hem dan goed afbranden? bij mij gaat ie dan steeds uit,

of brand zo half af en dat is nogal fock

Share this post


Link to post
Share on other sites

het beste is nog altijd klein beetje tabak erin doen voor een 'vuurtje'' te houden,maar als je toch puur wiet wil roke is pipe/bong/vaporizer toch het efficientst

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik las dat jij de achterkant bij de tip ook weg branden, maar dat vind ik egt het vieste was er is.

laat de tip gewoon beetje achter de vloei uitsteken en je hoeft ook niks weg te branden smaakt veel beter

Share this post


Link to post
Share on other sites
laat de tip gewoon beetje achter de vloei uitsteken en je hoeft ook niks weg te branden smaakt veel beter

 

Kan inderdaad ook, ik verkies echter ook het wegbranden omdat het zo makkelijker aan te stampen is (al kan je dat aanstampen ook langs de bovenkant met sleutel of sigaret)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe altijd een beetje tabak tegen het tipje aan, dan de wiet aan de andere kant. ik mix de wiet in de grinder (90% wiet 10% tabak) dan blijft ie een beetje branden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon tijdens het rollen de tip er maar half insteken, dan duw je na het toelikken het tipje gelijk met de papierrand. Zo hoef je geen papier af te branden EN ben je zeker dat je joint stevig is aan de filter.

mm misschien straks ook eens de camera bij de hand nemen :innocent:

 

sly

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK here we go, rollen Sly style :innocent:

 

 

 

In den beginne was er niets!

Nothing! Rien! Zero! Niente! NIEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!

 

en toen was er toebak bloadjes e filterke en wiet B)

 

gallery_11647_2806_44220.jpg

 

 

 

 

 

Toebak was even zoeken voor mij want ik rook geen sigaretten, dus alle zware en halfsware shag is al out of the question (ik wil trouwens wiet proeven en zo min mogelijk tabak)... witte drum en witte/gele belgam hebben ne vieze bittere nasmaak, lichte samson smaakt bijna niet ,dus sinds ik die ken ben ik die aant gebruiken :D

 

Blaadsjes: smoking all the way en hoe minder papier hoe beter dus extra smal! (binnenstebuiten rollen wil nog al eens tegenvallen "in het heet van de stonede strijd"

 

Tips: gah naar tips zoeken in belgische nachtwinkel is zoals dat nummer van de group de Lama's genaamd "De ideale penis"......te lang, te dun, te dik, te kort etc... ;) (ik reed vroeger speciaal naar hoensbroek voor tips van de capricorn, en shit van de brothers lol)

 

anyhow on with ze story :smoke

 

maak een "constructie" in je filter om te zorgen dat je tabak geen kauwtabak wordt

 

gallery_11647_2806_2412140.jpg

 

 

 

 

 

Haal de vouw een beetje uit het blaadje en spreid je tabak uit. Haal alle rommel eruit(zwartje stukjes, stukjes die evt. klein genoeg zijn om meegezogen te worden, stukjes tak etc).

Leg je tabak dun! als je geen papier er door ziet heb je teveel tabak! leg ook je tabak van small aan de filter naar breed aan het uiteinde

 

gallery_11647_2806_2423647.jpg

 

 

 

 

De wiet maal je best voor je hem in de joint doet, hoe fijner je hem maalt hoe makkelijker het rolt, maar de "grofheid" heeft ook invloed op de smaak dus zoek het maar uit wat je lekker vind ;)

Wiet malen die je met een grinden, of zoals ik tot kort met een peterseliemolen van de kruidenier om de hoek (wie wil de aangekoekte brokken van 10 jaar gebruik hebben?)

 

gallery_11647_2806_1854281.jpg

 

 

 

De wiet leg je net als de tabak van smal naar breed en zoveel mogelijk in het midden

 

gallery_11647_2806_548700.jpg

 

 

 

 

Miss Hot body '07 Profile shot

gallery_11647_2806_364008.jpg

 

 

 

 

 

Dan komt het "moeilijke" stuk...

 

Leg je filter in je papiertje, maar niet helemaal, en rol de tabak+wiet een beetje tussen je duimen en wijsvingers. Dan zet je je duim aan de filter, en hou je het blaadje een beetje gespannen met de wijsvinger van je ander hand (en je "begeleid" het papier ook met je wijsvinger)... het komt er op neer het papier gespannen te houden, vooral met je duim. dan rol je dicht, beginnende aan de filter, likken en klaar.

 

gallery_11647_2806_1059502.jpg

 

 

 

abracadabra simsalabim

 

gallery_11647_2806_1005967.jpg

 

 

 

 

Filtertje aanduwen tot de papierrand (zorgt ervoor dat je joint niet te slap is net boven de filter, en begint te hangen als een 70-jarige met prostaatproblemen :P), een paar keer aantikken, lichtjes aanduwen boven, en vlam in de pijp

 

gallery_11647_2806_2168273.jpg

 

 

 

 

en hij heeft wel degelijk gesmaakt tijden het uploaden van deze pics en het typen van deze post :D

 

gallery_11647_2806_1277579.jpg

 

 

 

Ik Daaaaaaaank u vooor uw aaaaaaandacht

 

 

sly

gallery_11647_2805_648181.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, draai zelf de tip ook een stukje eruit en duw hem daarna weer terug (maar niet altijd helemaal). Alleen 'zoals ie hoort te wezen' is voor mij toch altijd met zo min mogelijk tabak en binneste buite gedraait. en het liefst (voor het roken boeit het niet maar voor het draaien) een brede tip en gouden smoking vloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles breder dan een smoking master draai ik ook binnenstebuiten, maar gewoon rollen is toch net iets makkelijk dus bern ik blij dat ik smalle dunne blaadjes heb gevonden :innocent:

 

de meeste mensen waar ik al mee heb geblowed (honderden) vinden mn joints altijd wel van de lekkerste die ze al gehad hebben (en ze trekken makkeljk dus je moet ook niet zuigen alsof je benzine wil aftappen 0_0)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal met shag :innocent: dat menen jullie toch allemaal niet ?

Zo zonde, lekker met marlboro binnenste buiten. Dan gaat ie smaken B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mm filtersigarettentabak smaakt echt wel degoutant imo, en zit voor met de rotzooi die ik uit mn shag haal (halve takken in stukjes gesneden en zo)

 

mn shag smaakt trouwens nauwelijks, daarom gebruik ik hem :innocent: meer smaak van de wiet...marlboro, l&m, alle filtersigaretten = degoutant B)

 

sly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst en vooral "weg met tabak" puur wiet daar gaat het om, dan gaat ie maar uit ik heb meer vuur dan wiet.

Ten tweede stop 3 volledige dagen tot een 7 dagen. Normaal gezien is op 72 uur het spul uit je bloedstroom. Dus dat wil zeggen als je na 3 dagen terug begint dat er nieuw spul in je bloed komt dat er niet meer in zat. Kijk dan maar eens wat voor meppen je krijgt.

 

Ik heb het ook vaak na 3 weken voel ik geen zak meer, dan stop ik een weekje en we zijn we weer in de hemel.

 

Anekdote iedereen zal het herkennen. "Je ligt in de zetel en in 1 keer denk je shit ik heb tien minuten gemist, fuck man wat ben ik high" Er is niets leukers dan er zelf achter komen dat je zo high bent dat je van de planeet bent

Share this post


Link to post
Share on other sites

tering echt oldskool, maar niet heus.dat je m niet gewoon met mascotte vloeitjes draait joh.meneer is geen fijn proever.het draaien met zware shag of zelfs halfzwaar is pure heilschennis voor de weed.ook wordt t effect van de werking beinvloed.je krijgt een draaierig soms misselijk makend gevoel.draai je shit binnenste buiten man .scheelt je zo 1kg papier wat je niet oprookt op jaarbasis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tering echt oldskool, maar niet heus.dat je m niet gewoon met mascotte vloeitjes draait joh.meneer is geen fijn proever.het draaien met zware shag of zelfs halfzwaar is pure heilschennis voor de weed.ook wordt t effect van de werking beinvloed.je krijgt een draaierig soms misselijk makend gevoel.draai je shit binnenste buiten man .scheelt je zo 1kg papier wat je niet oprookt op jaarbasis.

Amen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar hoe laat je hem dan goed afbranden? bij mij gaat ie dan steeds uit,

of brand zo half af en dat is nogal fock

 

Je kan et beste blunt papier gebruiken vind k. Ik gebruik het altijd als ik

puur wilt roken. Het valt bijna nooit uit tenminste niet bij mij. Ik laat et soms een paar minuten liggen en et blijft altijd branden, wat ik afentoe sonde vindt, en als ik dat vindt dan maak et zelf uit daar et gwn een beetje in de asbak te drukken.

 

Allemaal met shag :whistling dat menen jullie toch allemaal niet ?

Zo zonde, lekker met marlboro binnenste buiten. Dan gaat ie smaken :blink:

Zo hoor ik et graag, en bovendien ik vind binnenste buiten draaien veel makkelijker dan met een hele vloei. Miisschien komt et omdat ik bijna 3 jaren lang binnenste buiten hebt gedraaid. Als ik binnenste buiten draait duurt et ong. in total met scheuren enzow. niet meer dan 20s. En met hele vloei kan et wel 40s. worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo

Hier een jointje met een rolletje maroc hasj van deze namiddag :blink:

gallery_10039_3423_40383.jpg

 

grtz sed :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind ik toch wel ff pracht om te zien :)

Vind het hele process van en joint draaien altijd iets watje zelf moet doen ,

niet voorgedraaid...

gwn lkkr zelf op eigen gevoel ,

smokje het laatste van de joint nooit?

stop dan in et laatste ook nix (bevoorbeeld..) :)

 

Keep it old skool :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eerst en vooral "weg met tabak" puur wiet daar gaat het om, dan gaat ie maar uit ik heb meer vuur dan wiet.

Ten tweede stop 3 volledige dagen tot een 7 dagen. Normaal gezien is op 72 uur het spul uit je bloedstroom. Dus dat wil zeggen als je na 3 dagen terug begint dat er nieuw spul in je bloed komt dat er niet meer in zat. Kijk dan maar eens wat voor meppen je krijgt.

 

Ik heb het ook vaak na 3 weken voel ik geen zak meer, dan stop ik een weekje en we zijn we weer in de hemel.

 

Anekdote iedereen zal het herkennen. "Je ligt in de zetel en in 1 keer denk je shit ik heb tien minuten gemist, fuck man wat ben ik high" Er is niets leukers dan er zelf achter komen dat je zo high bent dat je van de planeet bent

 

Ik ben het niet helemaal met je eens wat dit betreft,

ik blow tegenwoordig ook (bijna) iedere dag 1 of 2 joints, maar het is niet zo dat ik na een paar weken aaneengesloten blowen minder voel. Ik word juist extra lam en het pakt bij mij juist harder aan (vooral ook omdat ik veel 's-avonds blow voor het slapen gaan, en als je stoned gaat slapen rust je niet goed)

De volgende dag ben ik dus vaak nog moe en ga ik weer aan de gang (tel daarbij mn krantenwijk op waarvoor ik 's-morgens om half 6 op moet staan en dan snap je dat slaapgebrek en veel blowen samen goed werkt!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...