Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tijger

Kc36->the One->sannie's Jack

Recommended Posts

damn, wat een mooie kleur hebben die toch, :specool

het zien er ook lekker harde buds uit, :wOOt

 

én die sticker erbij, :P

ik heb 'm op m'n zaaikastje gekleefd, :blink:

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx patpot! de bovenste buds waren idd lekker hard, maar onderin zat heel wat fluffy...

het nat gewicht is 1200gr, dus hetzelfde als vorige keer, had het iets hoger ingeschat..maar ben zeker niet teleurgesteld :execute

 

med_gallery_7284_2015_310613.jpg

 

med_gallery_7284_2015_296141.jpg

 

DAG 1 12/12 Jack

 

De jack is ook verhuisd naar de bloeiruimte, nog 1 grote ravage, maar ik ga ze even laten bekomen van de verhuis & dan buig ik ze wel op het net :icecool

 

med_gallery_7284_2015_94383.jpg

med_gallery_7284_2015_76222.jpg

 

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Tijger,

 

Wederom een schitterend resultaat en schoolvoorbeeld voor scrogliefhebbers.

 

Hmmm, die the One ziet er wel lekker uit zeg. Misschien ben je wel weer geinteresseerd in een Sample swap. Hier hebben we van de afgelopen ronde KF liggen paarse en groene feno.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo T

 

Mooie kleur,keurige topjes, dat gaat smaken :kill:

Benieuwd wat het beeld van die jack is over 2 weken, nu ziet ze er wat ongefatsoeneerd uit hé, zo laat je een echte dame normaal niet publiek zien hé :icecool :execute

succes met de rest....

 

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ASGROW, tnx!! je krijgt nog pm van me :icecool

@ tk, tnx! een dagje rust heeft ze wel verdient nadat ik ze aan de haren van hier nr daar heb gesleurd :execute

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

He tijger ben je de jack vanaf zaad of stek begonnen en hoelang heeft het ongeveer

geduurt totdat hij jou formaatje boom is geworden??

 

The one ziet er btw super uit :icecool

 

Groetjes

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx BZ! eerst de selectie van het vrouwtje & dan dat vrouwtje (uit zaad) 2 maand voorgegeroeit onder 250W...wat veel te lang was trouwens...een maand zou meer dan genoeg geweest zijn :icecool maar had geen keus, The One moest eerst afgebloeid worden..alles in totaal 4 maand dus, maar had ook wel gemakkelijk in 3 gekunt

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er weer lekker uit.. en goed om je hok gelijk weer te kunnen vullen en de klok op 12/12 te houden :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tijger.

 

Niet normaaaaal meer die The One, :icecool wat een geweldige plant.

Je haalt met 1 plant ook nog net zoveel grammetjes als menig kweker met 5 :execute

En dan ook die kleur er nog eens bij.

Je hebt deze kweek in ieder geval tot een fantastisch einde weten te brengen tijger!

Gefeliciteerd met je mooie oogst.

Kzou zegge maak er nog een rookverslagje bij!

Groeten uit Eindhoven..

Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ tomas, dankje! de jack heeft niet echt tijd nodig om te herstellen door zijn sativa-kracht..dacht ik zo :execute :kill:

@ Cleef, thnx! theoretisch zou dat hetzelfde moeten zijn 1 of meerdere planten, het gaat om de oppervlakte die gevuld is...maar of ik ooit hoger dan 0.5gr/watt zal geraken dat weet ik niet zo...met de jack waarschijnlijk wel, maar die bloeit dan ook de helft langer :icecool

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 DAGEN 12/12

 

Dames vastbinden...een leuke bezigheid :execute

med_gallery_7284_2015_6227.jpg

haar beentjes scheren :kill:

med_gallery_7284_2015_92468.jpg

 

zie ze daar liggen zonnebadend :icecool

med_gallery_7284_2015_525051.jpg

 

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx blauwezand & patpot !

 

Het binden gaat zeker nog een tijdje doorgaan, ik schat tot een week of 3-4 op 12/12 :blink: ...maar dat zal vooral de Jack moeten uitwijzen..

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat doe je als er geen ruimte meer over is op het net? Snoeien? Of bind je de takken gewoon over elkaar heen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep takken over elkaar binden doe ik, zolang de bloemen niet tegen elkaar drukken maakt dat niks uit..

dus "geen plaats" meer hebben om te binden, dat bestaat eigenlijk niet :blink:

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

sample is binnen :blink:

Als je het zakje openmaakt ;) :wOOt :smoke ..............dit is the one :whistling

Ik ben der nu aan het roken straks rook verslagje

 

thx tijger

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hier draait het nu allemaal om :whistling

med_gallery_7203_656_98933.jpg

 

 

 

 

Beeldschone wiet met een zeer byzondere geur.

The One is al een legende op zich en een sample als deze bewijst voor mij toch maar weer dat het goed is dat de genetica nog aanwezig is.Deze The One f2 is gevoelig voor herma trekjes en ben nu dan ook druk bezig met het veredelen van deze genen.De juiste man is nu gevonden en alles is nu een kwestie van tijd en geduld.

Deze feno ruikt naar overrijpe besjes en toch tipt het zware erdoor heen.Ze rookt heerlijk zacht en het is dan ook de uitwerking welke je doet besluiten even de joint te laten liggen,de smaak wilt je doen door lurken :smoke Dit is geen toffe wiet om tussen je verzameling te hebben omdat de rest blijft liggen.

Grappige opmerking is dat ik zeker weet dat het oog mee werkt aan het oordelen van dit wietje.

med_gallery_7203_656_417174.jpg

 

 

 

De high is zoals ik van The One gewend ben,zeer strak en erg sativa high met uitwerkingen over het gehele lichaam.Beetje zweten en opvliegers horen daar ook bij.Ook hier blinkt ze uit door in 9 weken een zeer byzondere sativa achtige high te geven.

Ik vind haar erg lekker en vind dat ze dicht in de buurt komt van haar moeder wbt de smaak.

Dit heb je erg goed gedaan tijger en een pluim is ook meer als verdient :blink:

 

Probeer dit maar eens te overtreffen :wOOt

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink: ik heb een pluim :whistling

Blij dat je haar lekker vond! en nu niet alles in 1 keer oproken hé.. :smoke

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAG 14 12/12 Jack

 

Een verwoede strijd met spint is aan de gang :blink: verder lijkt alles prima te verlopen..

 

med_gallery_7284_2015_57512.jpg

 

med_gallery_7284_2015_492041.jpg

 

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben normaal een vrij vredelievend persoon,maar bij spint(+muggen) zeg ik Kill the Bastards!!! :specool

Ziet er verder weer fantasties uit @tijger!

Succes met de bestrijding en groetjes,

 

Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik heb een topje the one mogen proeven... en hij is weer heerlijk :specool

gisteren een paar gerookt op een feestje, en mensen waren onder de indruk.. lekker fruitig high wietje, thanks t :smoke

 

succes met je strijd tegen de spint..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee, dit spul lijkt verdomd veel op mijn purple power. Die was prachtig om te zien maar de geur was wel heel ehm "bijzonder", viel niet echt in de smaak. Zwaar kruidig en niet echt wietachtig, wiet was niet supersterk maar de lucht was echt te erg, een beetje muf zelfs. Prachtige plant om te zien maar ik zaai hem nooit meer....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx voor de replies jonges!!

 

@ Aad, ja die trips zijn nogal hardnekkig, maar ik krijg ze er wel onder :engel

@ tomas, graag gedaan hoor...nu verwacht ik iets minstens zo goed van jou :specool

@ paeshaes, ja die purple soortjes hebben meestal niet zo'n lekkere smaak of geur...maar daar is deze niet mee te vergelijken :smoke

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

da's een beetje een trabant met een porsche vergelijken.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...