Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Tomaz

Stekkies En Weed Meenemen Uit Holland -> Belgie

Recommended Posts

Wat als de politie ons tegenhoudt aan de grens met in de auto ongeveer 20 stekkies en 3 personen die elk 10g op zak hebben? Zijn hiervoor zware straffen :P ? Iemand een idee :lol: ?

 

danku

 

Tamos

Edited by Tamos

Share this post


Link to post
Share on other sites

tzal niet meer dan een boete zijn en hoegroot is de kans dat je aangehouden wordt....erggg klein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

belgie zal denk wel meevallen duitsland lijkt me de straf veel hoger :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga al jaren naar de grens en nooit problemen gehad buiten paar verkeersboetes.

Als je de nieuwsberichten hier op dit forum leest merk je dat als je aangehouden wordt je een bepaalde som betaalt rond de 100 €, indien je stoned bent je 4 uur moet wachten op kantoor zodat je terug nuchter kan vertrekken en de cannabis moet je afgeven.

Je moet niet voorkomen ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ik rij megaveel naar belgie en ben daar nimmer aangehouden in 12 jaar. Je moet gewoon domme pech hebben willen ze jou eruit pikken. En een paar stekjes plus een paar gram weed boeit ze nou ook niet echt weer zoveel .... de aarde is geschapen door god, zo ook de planten en als ik de bijbel moet geloven zijn dier en plant geschapen om de mens te dienen, dus die christelijke moraalridders moeten niet zeiken(ja beetje offtopic) en alles legaliseren

Share this post


Link to post
Share on other sites
ach ik rij megaveel naar belgie en ben daar nimmer aangehouden in 12 jaar. Je moet gewoon domme pech hebben willen ze jou eruit pikken. En een paar stekjes plus een paar gram weed boeit ze nou ook niet echt weer zoveel .... de aarde is geschapen door god, zo ook de planten en als ik de bijbel moet geloven zijn dier en plant geschapen om de mens te dienen, dus die christelijke moraalridders moeten niet zeiken(ja beetje offtopic) en alles legaliseren

 

 

 

oké, bedankt allemaal. Ben vandaag geweest en we hebben geen problemen gehad met controles... :lol:

 

-Tamos-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is toch zo dat je in België wiet in je bezit mag hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is toch zo dat je in België wiet in je bezit mag hebben?

 

ja maar goed dat is smokkel hé als je het over de grens brengt.

Ik kan begrijpen als je voor het eerst gaat je schrik hebt maar is voor niets nodig. Duizenden doen het iedere dag, als er al eens gepakt word lees je dat hier wel bij de nieuws sectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar goed dat is smokkel hé als je het over de grens brengt.

Ik kan begrijpen als je voor het eerst gaat je schrik hebt maar is voor niets nodig. Duizenden doen het iedere dag, als er al eens gepakt word lees je dat hier wel bij de nieuws sectie.

[

/quote]let wel op als je voor de deur van je growshop je auto staat vol te laden. grtz

Edited by pdb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleem ontstaat er mogelijk wel wanneer je de trein pakt !!! zoals de internationale trein Antwerpen -Roosendaal bv daar kan het misgaan ( staan voorbeelden van op het forum )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is toch zo dat je in België wiet in je bezit mag hebben?

Hier in België kennen we ondertussen ook een soort gedoogbeleid.

Net zoals in NL is het zo als je tegen gehouden wordt met weed dat dit je afgenomen wordt. Planten worden ook in beslag genomen. Met 20 stekken zal je hooguit moeten voorkomen en een boete moeten betalen, 20 stekken kan je niet meer zeggen dat het voor eigen gebruik is hè.

Ik ben ooit gepakt meet 4 of 5 planten en meer dan 30 gram weed en heb dan ook enkel een boete gekregen en alles kwijt.

 

 

Greetz,

 

Peacheken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je Komt er met een boete wel vanaf, als ze controleren dat gebeurt niet zo vaak

 

Succes Alvast

 

Yours Growing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook van plan om naar Nederland te gaan achter stekjes.

Maar ik heb helemaal geen idee waar ik moet zijn.. Verkopen ze stekken in een Growshop?

 

Kunnen jullie me zeggen waar ik stekjes kan kopen in de buurt van Terneuzen?

En eventueel de site van de Growshop?

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat mag je hier niet verkopen;

 

Stekken, stuifmeel, sporen enz

Wiet, hasj of hasjolie

Zaad

Illegale handel om bv je stroom e.d. te manipuleren (magneten, wiet verzwaarder, enz)

Verboden gif en/of stoffen (bv vertimec)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woops, mijn excuses.

 

Maar kan je me zeggen of ik stekken in een Growshop moet kopen of ergens anders?

Dat mag ik toch vragen? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een onzinnige vraag daar geen enkel weldenkend forumlid jouw vraag wil beantwoorden.

De regels zijn toch duidelijk ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Woops, mijn excuses.

 

Maar kan je me zeggen of ik stekken in een Growshop moet kopen of ergens anders?

Dat mag ik toch vragen? :smoke

 

Het is ook in Nederland illigaal om cannabis stekken in je bezit te hebben!!!

 

En van 20% ga je naar 40% :cry

 

Nog even en je hebt de koelkast :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
En van 20% ga je naar 40% :smoke

 

Nog even en je hebt de koelkast :cry

Vol met stekken of met bier ??? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Woops, mijn excuses.

 

Maar kan je me zeggen of ik stekken in een Growshop moet kopen of ergens anders?

Dat mag ik toch vragen? :)

 

 

Nee, dat mag je dus niet vragen. Je moet toevallig iemand kennen die stekjes aan je wil verkopen, maar daar wordt dus niet over gesproken op dit forum.

Je kunt wel gewoon zaden kopen via internet ofzo, dat is geen enkel probleem :cry

Kijk even bij Sannie´s shop of enkele sponsers van het wietforum!

 

Succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Probleem ontstaat er mogelijk wel wanneer je de trein pakt !!! zoals de internationale trein Antwerpen -Roosendaal bv daar kan het misgaan ( staan voorbeelden van op het forum )

 

hahaha, 15 jaar geleden zat ik met een vriend in de trein terug naar nederland. Daar lag een flinke zak wiet in het bagagerek. Toen de conducteur voorbij was dorstten we die zak in onze tas te stoppen. Toen kwam de conducteur terug:"Gullie komt uit holland, niet?" Slik, zweet, zweet...

"Ik verzamel telefoonkaarten, hebben jullie er toevallig voor me?"

Pffffff. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...