Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MdeKweker

Guerilla Kweek 12x Power Plant

Recommended Posts

hmm.. zou je niet liever nog effe voorgroeien en met de ijsheiligen pas naar buiten? Niet janken als ze kapotvriezen he... :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 8 mei kan je ze wel buiten zetten en worden ze nog lekker groot :blink: wel ff voro die week het weersbericht kijken natuurlijk het kan ook nog wellsi voorkomen dat het op 8 mei regent :innocent:

 

ff duzz ook kijken naar het weer ( zowieso moetne ze de eerste 3 weken een goede temperatuur krijgen zodat ze lekekr kunnen wortelen en het neit te moeilijk krijgen in het begin ( buiten planten kunne trouwens best wel wat hebben heb mijn buiten planten ook kunnen oogsten onder zeer slechte omstandigheden )

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze al zo groot voorgegroeid zijn moet het gek gaan willen ze dood vriezen !! wel zou ik ze zo lang mogelijk iin je hok op 18/6 laten staan maar gaat daar de boel opp 12 12 dan kunnen naar buiten zou ik zeggen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even voor de goede orde,PP zeg je maar ik neem aan dat je geen Purple Power maar de indoor Power Plant bedoeld.

Door die afkortingen heb je gauw misverstanden.

 

Even op een rijtje:PP=Purple Power een bij uitstek voor guerilla geschikte plant die topopbrengsten kan halen.(500 gr. is mogelijk) en is in September klaar.

 

De PPP=Pure Power Plant een voor guerilla NIET geschikte plant omdat het een indoor is(opbrengst Guerilla 50-100 gr.) en is eind october klaar?(schimmel en koude nachten)

 

De PPP is in de tuin met verduisteren een van de beste indoorrassen die een behoorlijke opbrengst met een goede Thc-gehalte paart.

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites
De PPP=Pure Power Plant een voor guerilla NIET geschikte plant omdat het een indoor is(opbrengst Guerilla 50-100 gr.) en is eind october klaar?(schimmel en koude nachten)

 

Ik meende dat Power Plant (doorgaans afgekort als PP) niet hetzelfde is als PPP (Pure Power Plant)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

PP stekken uit de growshop is gewoon power plant hoor, kan je wel vanuit gaan. PPP heeft het bij mij juist prima buiten gedaan en de PP weer niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je plantjes staan er mooi bij gap.

 

bij PP denk ik inderdaad aan Purple Power

maar velen gebruiken de afkoring PP voor de power plant.

het is maar hoe ie het meest word gebruikt blijkbaar.

 

die early skunk is wel een mooie plant.

 

 

Greetz BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

MdeKweker, ik houd je topic goed in de gaten.

 

Ik heb 16 planten, 6 snow white die ik in de tuin ga zetten, de anderen 10 zijn Hollands Hope, en die wil ik ergens buiten zetten, alleen weet nog niet waar precies. Ik dacht een goede plek te vinden, alleen komen veel mensen voorbij maar zit een sloot en grote dikke bos bomen tussen. Woon aan de rond van de stad, met veel buitengebied en bos. Dus blijf doorzoeken....

 

Greetz Wietsurfer :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit! Ik herinner me nog van vorig jaar dat de Power Plant erg laat begon te bloeien en ook erg laat klaar was. Eind oktober moeten oogsten en niet omdat de plant al helemaal uitgebloeit was. Dit in tegen stelling tot de Santa Maria die buiten helemaal klaar was eind september, deze had 80% bruine haren. Zowel de PP als SM heb ik als stekjes gekregen, niet uit zaad. Daarnaast was de SM veel lekkerder en dit hangt o.a. samen dat de SM volledig heeft kunnen uitbloeien. De PP was wel een betere opbrenger kwa gewicht. Succes, ik volg het!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben op zoek geweest naar mooie buiten stekkies maar iedereen heeft

alleen die paarse dingen :lol:

volgend jaar ga ik gewoon een paar zaadjes halen en

dan maak ik de stekkies zelf wel....

 

heb geen vertrouwen in de PPP om buiten te zetten...

ze staan nu wel buiten omdat ik m'n hok moet verbouwen

en de zon bovendien ook gratis is.. :P

en ze doen het goed buiten... maar half oktober is echt te laat...

 

en dan zorg ik dat ik volgend jaar ergens een tuin heb

dan hoef ik ze niet onbemand achter te laten.. is zo zonde...

 

greetzz

 

 

TOPIC CLOSED

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klopt ik had 12 Power plants over....

Purple power is geen optie voor mij...de shops willen allleen maar witte wiet... :P

damn 50-100gr. is niet veel....

 

M'n geurilla plekken zijn niet ver weg dus ik zal ze in de gaten houden en toch

1 keer in de week ff voeding toevoegen....

eind oktober??? PPP heeft toch maar 8,5 week bloeitijd? dan zou die half/eind september klaar zijn...

Als we net zo'n na zomer hebben als vorig jaar hebben we niks te klagen....

 

hier ff de pics hoe ze er nu bij staan...

 

med_gallery_9923_1782_170234.jpg

 

 

med_gallery_9923_1782_497563.jpg

 

greetzz

 

:lol:

 

8,5 week bloeitijd klopt,maar de tijd van de bloei gaat normaal pas 8,5 week voor 15 oktober in.

Als je deaanvangsttijd van de bloei kunt vervroegen met 3-4 weken dan kun je de opbrengst enorm opkrikken.

Echter op de guerilla kun dat niet doen en kun je wel heel grote en brede planten krijgen maar de opbrengst valt altijd weer tegen is mijn ervaring.

De buds zijn vrij groot in omvang maar na drogen blijkt het veel luchtigheid te bevatten.

DB

 

 

Ik meende dat Power Plant (doorgaans afgekort als PP) niet hetzelfde is als PPP (Pure Power Plant)?

 

Ik heb deze afkortingsbenamingen ook pas leren kennen door Nirwana naar ik meende.

Daarom ben ik daar dankbaar gebruik van gan maken omdat 2 PP's verwarrend is.

Ook kun je zeggen PP-ind. en PP-outd. dan geef ik de voorkeur aan PPP en PP

 

Overigens heb ik gisteren net zaad van een kruising tussen PPP en PP aangezet.

Ik ben benieuwd wat dat brengt.

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plantjes, het verschilt gewoon soms te veel voor buiten planten wanneer de oosten :lol: , als het van mij niet optijd gaan bloeien dan ga ik ze verduisteren :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantjes zien er goed uit. Ik heb ooit al powerplant buiten gezet, jammer genoeg waren ze nooit volbloeit, toprot kwam er al in, dus heb ik ze vroeger moeten oogsten... Kvond het wel redelijk voor buitenweed...

Dit jaar zet ik 20 powerplants buiten, eentje in mijn tuin die ik ga verduisteren, in de hoop dat ik eens kan genieten van de volle toppen :verrygood

 

btw, ik had een dikke kilo weed van twee powerplants (da's blijkbaar wel een stuk meer dan DB verteld)

 

Veel succes met je kweek

 

 

Greetz McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verplaatst naar de "Guerilla Corner".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat ook naar die early skunk te kijken, heeft iemand daar ervaring mee?

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...