Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TissueTeler

Bloei En Groei

Recommended Posts

Hoe lang groeien je planten door in de bloei. Meestal blijfen mijn planten wel onder de 85 cm. Maar hoe lang kunnen je planten door groeien in de bloei. Eigelijk vind ik het niet zo relaxt als ze te groot worden, aangezien ik uit ervaring merkt dat mijn opbrengst niet veel groter is bij grotere planten. Maar nu schieten ze echt de lucht in.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij nog wel een paar weken hoor, hier is wel wat te vinden via de zoekfunctie.

Misschien kun je is gaan denken om te gaan toppen? hierdoor blijven ze ook lager..

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zucht, ligt toch echt aan het soortje wat je kweekt hoe ver iets doorgroeit nadat je ze in de bloei hebt gegooid..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het eens gemeten met Citral in verduisteringshokken waar ik een beperkte hoogte had en toen bleek dat de plant vanaf 12/12 nog 3 weken groei was met nog lengte groei vanaf het begin van 12/12 van 1/3 lengtegroei.

 

Dus omdat ik 1meter hoogte had moest ik met 60 cm beginnen.

Ik denk dat het wel ongeveer overeenkomt met lampen omdat eind mei-juni wel even sterk zijn.

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Karate_do,

 

Zoals al is gezegd is het afhankelijk van de soort wiet, om te bepalen hoe lang de plant nog door groeit in de bloeifase. Maar gemiddeld heb ik zelf gemerkt dat toch wel to twee a drie weken in de bloei de plant nog doorgroeit.

 

Naar aanleiding van de topic over licht, heb ik geexperimenteerd door tijdens de beginperiode van de bloeifase ook nog te combineren met groeilicht en de eerste bevindingen duiden op een beperking van de groei en dan eigenlijk nog het beperken van het strekken.

 

Hierdoor zijn de planten veel meer gedrongen gebleven.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

op deze forum heb ik gelezen da ze nog 3weken door groeie de plant in bloei.

mijn staan nu 2weken in bloei en blijve ook nog door groeie dus ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is wel intressant asgrow. je zegt dus eigenlijk ,doordat ze bloeilicht krijgen en nog niet uitgegroeid zijn gaan ze strekken. en als je dus blauw licht ernaast hebt gaan ze dus niet strekken en blijven ze korter en gedrongen.

 

karate do. ligt echt aan je soortje . k2 bv zal niet heel schokkend doorgroeien ,maar een meer sativa kan rare sprongen maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...