Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sanderweedy

Hoeveel Batalen Per Gram?

Recommended Posts

Valt me wel op dat er veel verschil zit tussen de prijzen. Hier (hoge noorden) in het "dorp" inderdaad vaste prijzen

zakjes van 6, 12, 20 euri

Geloof dat het zo is dat je voor € 6,- een grammetje hebt, niet veel keuze uit soortjes. Afhaan, WW, en tegenwoordig ook PP.

€ 12,- voor 2 gram

voor € 20, heb je iets meer dan 4 gram.

 

Maar goed ik snor het meestal ff op bij mede kwekers als ik iets moet kopen voor ongeveer € 3,- ( de ene keer € 2,80 de ander € 2,95 al naar gelang de aanvraag is) de gram. Dan meestal witte soortjes zoals PP, WW of K2

Soms is er iets exotisch voorhanden.

 

Nu vindt ik € 6,- de gram al misdaadig maar als ik dan lees dat je in A-dam voor een gram soms wel € 10,- neer moet leggen valt 6 weer mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6euro de gr misdadig???

 

Als hij het inkoopt voor???? Dan moet het gewoon het dubbele kosten, is heel normaal hoor hier in ned.

 

 

Als je bij de slager komt en je koopt Karbonaatjes, dan heeft de slager er ook de helf voor betaald van jij betaald.

En wil je kwaliteid vlees dan betaal je meer :nerd

 

En dat is net zo als met ons lieve plantje, Kiss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij ons in Leiden kun je vanaf 2 euro de gram weed halen, nou ja, dat is eigenlijk geen weed maar "takjes en blaadjes" :nerd

de eerste soort die een beetje op echte weed lijkt kost 4 euro de gram en wordt "kaboutertjes skunk" genoemd (haal het nooit maar het ziet er uit als weed.)

De gemiddelde weed zoals white widow en F16 kosten rond de 7 a 8 euro.

De duurdere weedjes zoals morning glory ongeveer 12 euro.

Dan krijg je polinator voor 13 euro de gram daarna isolator voor 20 euro!!! de gram.

en dan heb je nog "morning glory ice" (isolator gemaakt van morning glory) en dat is 24 euro de gram.

Maar bij deze shop krijg je dan weer wel de 5e gram gratis, maar haal zelf gelukkig niet zo vaak meer is de shop. Kost mij teveel geld, via via kost het me 3,5 euro de gram en dat is super kwaliteit dus heb niks te klagen :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in den haag in een goede shop begint het vanaf 6 euro de gram, oplopend tot wel 15euro volgens mij, ik haal meestal wiet van 7,- de gram. wel duur maar heb eigenlijk nog nooit slecht wiet in die shop gekregen. En dan betaal ik liever 2 euro meer per gram dan dat je af en toe kutwiet heb, want daar krijg ik echt een pest humeur van :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

het verschilt maar gemiddelt is het iets van 6 ,7 eu de gram

ik haal vaak 5 gram pp voor 25.- goed te roken wel redelijk wat blad soms wel iets van 0.5 gram blad

hasj is gemiddeld 7 eu maar wel goed en lekker smaakje iceolater is in alkmaar ook iets van 20 eu de gram

ik ga naar shops in alkmaar beverwijk en zaandam

Share this post


Link to post
Share on other sites
ey

 

ik vroeg me zo af voor hoeveel zouden mensen een gram wiet krijgen.

welk merk dan?

 

is 10 euro voor 2.5 gram white wido veel?

 

 

Niet veel waar ik meestal haal kost het al snel 15 euros.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroeger kregen we ook voor 25 euro 5 gr

laatste tijd vermindert dit naar 4.5 gr

ook voor 25 grams betalen we steeds meer

nja, more smokers->more weed needed

Share this post


Link to post
Share on other sites

alle wietjes in een van de 2 Coffeshops in meppel, De Swaan zijn daar 5,90 euro per gram. de soortjes verschillen regelmatig maar welke ze (bijna) altijd hebben zijn: White Widow, Jack Herrer, Haze, Snow White

 

allemaal voor 5,90 per gram + als je voor 25 euro haalt krijg je er 0,8 gram gratis als voordeelbonus bij

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verder ging ik altijd in tilburg, 25 euries voor 5 gram goeie witte.

 

Ha da was in de Toermalijn achter het station, zeker ? Van die WW Crush in aanbieding ? :(

ja daar ga ik ook regelmatig, is wel een zeer goede shop... maar die crush is er ni meer :blink:

ze hadden ook WW gewoon (bud), 5g voor 30€, maar ondertussen is dat 35 geworden... 7€/g...

en de meeste shops gaan ondertussen al 8-9 €/g voor White Widow. Maar WW is dan ook nogal goed :(

 

SuperSilver gaat in Tilburg (in de Muze, ook een goede shop) aan 10€/g, wat denk ik wel een standaard prijs is.

Amnesia Haze gaat voor 11/g, Space Haze ( :whistling ) voor 12 (in de Toermalijn)

De meeste soorten gaan voor 7 - 7.5 - 8 € over de toonbank... White Widow, K2 Special, Moonflower, Jack Herrier...

De Muze heeft ook heel deftige hash in aanbieding, Spoetnik en Maroc Gold die allebei neerkomen op 5€ de gram. Das lekkere hash.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maarjah et verschilt zowiezo van elke coffeeshop. Ik ga afentoe naar warda en daar cost white widow 77 per gram, maar als k naar wolkje gaat cost dat al gauw £8 per gram. Maar je merkt wel et verschil, die van £8 maak je egt veel stoner dan die van £7.

Ik zelf haal altijd crystal (the best weed :blink: ) voor £8 per gram en meestal haal k gewoon 5 gram. Ik ging vroeger naar greenhouse waar ze ook goede wierrie hebben maar daar moet je egt geen wierrie onder de £10 halen, want die zijn egt rotzooi. Ik had laatst die ppi met mary crystal gesmoookt en de volgende dag was mijn keel helemaal naar de klote gegaan. In eerste instantie d8 ik niet dat er door die j. kwam. Dus 3 dagen later was et weer goed gekomen met mijn keel( in die tijd blowde k gwn die crystal van coffeeshop wolkje).

En later ging k weer naar die greenhouse en haalde weer de ppi met mary crystal en de volgende was mijn keel weer naar de klote :whistling . Dus vanaf die dag heb k mijn lesje geleerd, maarjah et kan ook misschien aan mijn keel liggen. Misschien kan mijn keel gwn niet tegen. Maar de rest van die haze van greenhouse is egt top. Laat je lekker zweven :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken een gast die kweekt zelf en hy verkoopt aan my 2gr €5 of 5gr €11

meestal doet hy niet zoo moeilyk over geld maar het is hele goeie wiet

white widow ideaal gekweekt :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik haal bijna altijd dezelfde wiet van £8 per gram(crystal). En bijna altijd haal k 5 gram voor £35. Maar als ik naar andere coffeeshops ga ,haal k vaak 1 gram voor £6-£7.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik woon in roosendaal NB en hier heb je op dezelfde vierkante meter 4 shops zitten.

- Yellow Moon

- Christiana

- Liberty

- Azul

 

 

bij allemaal betaal je tussen de 5 en 10 euro de gram voor hasj/wiet, afhankelijk van de kwaliteit van hetgeen wat je haalt.

 

prijs wiet per gram:

 

skunk = 5,-

northern lights = 5,-

nlx = 6,50

pepsi = 7,50

pp = 7,50

ww = 7,50

haze = 9,-

amnes = 10,-

new york diesel = 10,-

(er zijn nog veel meer soorten die ze verkopen, maar dit zijn tog de beste soortjes qua prijs/kwaliteit verhouding)

 

 

maar als je lang genoeg bij een shop komt word je automatisch vaste klant, de werknemers herkennen je en je krijgt steeds meer mee. (krijg steeds +/- een grammetje extra voor min. 20 euro shoppe)

 

maar beter kweek je zelf! veeeeeeeeeeeel goedkoper en leuker! + dat je er nog iets aan kan verdienen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt iedereen voor de plezier die ik heb gehad bij het lezen hiervan :whistling :rofl :D

 

ga het hier niet over prijzen hebben maar zie veroek wazzup......

 

maar blijft leuk hahahaha wat heb ik een lol hier

(denkt stil terug aan z,n verleden als 16 jarige) :smoke

 

thx ibiza2000

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ha da was in de Toermalijn achter het station, zeker ? Van die WW Crush in aanbieding ? :smoke

ja daar ga ik ook regelmatig, is wel een zeer goede shop... maar die crush is er ni meer :whistling

 

is ie weg? spijtig, was mooie aanbieding.

Je hebt daar ook de grass company, interessant voor alsje eens veel verschillende soortjes wil proberen zonder van alles direct een gram te moeten kopen, met hun voorgerolde joints iets duurder wel 2.30 a 3.00 euro per stuk maarja..., heb er zo wel ongeveer gans de kaart geprobeert :rofl ,herinner me vooral de maroc hash=> was HEERLIJK, zo verdomd zoet en zacht, en lekker stoned.

 

Grtz Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enschedese koffieshops rekenen tussen de 5 en 7 euro per gram. Goede soorten zijn dr wel maar die moet je net tegenkomen. De meeste shops hebben een lijst met soorten, maar ik vraag me echt af of t altijd wel de juiste wiet is. Vroeger was er een shop, Galaxy, die verkocht Jack Herar, die was echt super! In het cenrum zit The Mix, heel sjiek enzo, goede wiet daar maar duur. Ik haalde er laatst orange Bud, was goed te roken en zag er ook uit als Orange Bud, voor 7 euro de gram. Er zijn hier alweer wat goede shops gesloten, goede wiet word schaars.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in delfzijl

 

6 euro 1 grammetje

12 euro 2 grammetjes

en 25 heb je 3.5 tot 4 gram..

 

Groningen varieerd het

 

5,6,7,10,12,15,20,25

 

Ligt eraan welke shoppa's je gaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hilversum en omstreken betaal je al gauw 10 euro de gram... Maar moet wel toegeven dat ik enkel naar grotere shops zit die op de bekende dure spots zitten

Edited by Sacrifice

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 euro de gram voor jack herer zeker goed spul

 

greetz

amaai mensen, de prijzen hier vallen best duur uit... in Tilburg is 8 - 8.5 voor Jack Herrer normaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd heb ik gisteren ook ondervonden in paar shops geweest was maar 8 de gram

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegenwoordig ligt het een beetje aan de stemming hoeveel ik uitgeef aan wiet. en het hangt er natuurlijk ook vanaf wat ik ga doen. als ik een avond de hippe uit ga hangen op straat hoeft het niet van die overdreven dure wiet te zijn. maar als ik thuis een blowavondje heb met wat vrienden dan zorgen we altijd samen voor een apart wietje. dat kan dan wiet van 8 euro de gram, maar ook rustig van 15 euro de gram.

 

en voor gewoon doordeweeks gebruik ben ik altijd 7.35 kwijt voor een gram...maar dan rook ik ook meestal 1 joint in de avond. even filmpie/friends/csi kijken en dan slapen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat kan dan wiet van 8 euro de gram, maar ook rustig van 15 euro de gram.

 

15 € heb ik nooit zien staan voor wiet :innocent: hash daarentegen wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duurste en 1 van de lekkerste wiet wat ik zo ken was 12 euro in de up arnhem mexican haze gedeelde prijs met de white pearl die ik ken JAM JAM :innocent: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...