Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ganjamens

5x Ss En Bac In De Biobak

Recommended Posts

:lol: dikke toppen hoor dat wordt een lekker rokertje :P en dat ze nog maar eens flink gaan opzetten die laatste weekjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige topjes schieten wel wat uit. Enig idee wat daar de oorzaak van kan zijn ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een freaky buds :verrygood

Goed bezig hoor!

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch leuk al die reacties :verrygood

 

 

Sommige topjes schieten wel wat uit. Enig idee wat daar de oorzaak van kan zijn ?

 

Ben misschien iets te lang doorgegaan met het geven van de groeivoeding,ik wilde ze genoeg stikstof meegeven omdat ik de vorige ronde last had van een bladprobleem wat verdacht veel op een tekort aan stikstof leek :)

 

Maar nu zit ik idd opgescheept met een aantal vreemde uitschieters,ik moet wel zeggen als ik de stelen van de toppen die doorgeschoten zijn volg op het net,dan zijn het allemaal toppen die normaal gesproken de onderkant van de hooftop waren geweest maar nu door de scrogg ook recht op staan en een eigen leven hebben gekregen,of praat ik nu heel raar.. :wOOt ?

De hooftoppen zelf zijn allemaal mooi rond van boven en zijn al echt hard ook!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wordt wel weer tijd he,wilde er steeds aan beginnen maar dan kwam er weer wat tussen blablabla.. :nerd

 

Vandaag staan ze precies 9 volle weken in de bloei en het einde is in zicht ;)

Als ik dinsdag vrij ben ga ik ze omkappen denk ik,veel langer laten staan heeft ook weinig zin volgens mij.Ze krijgen nu al anderhalve week alleen nog water op ph 6.1,de eerste keer was met final solution toegevoegd.Ook drinken ze een stuk minder opeens,dinsdag stond de tensio op 150mbar,toen kregen ze 10 liter water waarop de meter de volgende dag op 120 stond daar stond hij nu net nog steeds op.Had ze eigenlijk met 2 dagen duisternis willen laten eindigen maar mn nieuwe vriendinnen staan alweer te trappelen om de bak in te springen.

 

wel een cool gezicht vind ik zo'n scrogg :)

med_gallery_6374_213_476643.jpg

 

 

 

ik zeg ik hou der van..

med_gallery_6374_213_668763.jpg

Zitten nog steeds wel wat witte haren op maar de trichomen zijn al aardig troebel allemaal,

 

en trouwens,mn afghaan is bijna op :o ,hakken dus,ok grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites
en trouwens,mn afghaan is bijna op :nerd ,hakken dus,ok grtz ganja

 

dan heb je flink je best gedaan ;)

 

mooi veldje, zal ook wel een mooie opbrengst worden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

samen met mn vrouw dan he.. :nerd ,maar ja in een goeie relatie doe je alles samen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

YO,laatste nieuws van het front: het hele zootje is geknipt en geschoren! :o

 

Na 64 dagen bloei vond ik het mooi geweest,de rest van de week weinig tijd verder dus gisteravond de schaar maar ter hand genomen en met zn drieeen in 4 uurtjes de boel weggeknipt.

Het viel zeker niet tegen,geen lange cola's maar wel handenvol keiharde ''bollen'' :nerd,er zaten overigens toch ook wel een hoop uitgerekte luchtige toppen met vreemde stengels tussen,maar dat waren in alle gevallen bloemen die helemaal van onderaf kwamen en zonder scroggopstelling amper licht zouden hebben gezien!

Het was wel een gepeuter van jewelste om het met beleid van het rek te krijgen maar dat mag de pret niet drukken :)

 

laatste overzichtje..

med_gallery_6374_213_146189.jpg

 

 

door het scroggen is de opbouw van de toppen anders dan normaal,niet 1 lange top maar allemaal toppen op een stokkie zeg maar!

med_gallery_6374_213_376594.jpg

 

hier een voorbeeld van zo'n maffe stengel uit een top

med_gallery_6374_213_163644.jpg

 

 

De plant in het midden was echt MEGA,de takken zaten uiteindelijk over de hele oppervlakte van het net gebogen,het volume van de toppen was echt gigantisch overal in de plant zat bergen wiet alleen echt vlezig waren ze niet,beetje jammer maar zo valt er altijd wel wat te zeiken :rofl

Gelukkig maakten de twee dames achterin (vlak onder de lucht inlaat!)veel goed qua hardheid ,deze waren bezaaid met een hoop kneiterharde toppen ;)

med_gallery_6374_213_579317.jpg

 

 

bijna klaar...

med_gallery_6374_213_608014.jpg

 

 

De hele handel ligt inmiddels in de droogkast op een andere locatie zodat de volgende ronde,met zaailingen,direct weer onder de lamp konden.Ik zal over een week of 2 het eindgewicht en een rookverslag posten,verder bedankt voor alle reacties van iedereen!! :smoke

 

grtz ganja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie buds hoor,zal wel een plakkerige boel geworden zijn,ben benieuwd verder :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keurig gedaan man :nerd

Ben benieuwd naar het eindresultaat...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij ook al gisteren avond aan het knippen geweest :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen Ganja. :nerd

Zal zeker een lekker ronde worden.

 

Wat denk je?

18 internode bloei ofzo? :) ;)

med_gallery_6374_213_163644.jpg

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor de reacties allemaal hoor! :smoke

 

De laatste update!

De boel is lekker droog eindelijk,duurde behoorlijk lang maar het was dan ook erg vochtig overal door de regen van de afgelopen tijd,als je al lucht aan moet zuigen van 65% wordt het natuurlijk een lastig verhaal!

Maar na een dag of 13 was het wel ok,vervolgens heb ik de boel nog een uur of 8 in het hok gezet,waar inmiddels zaailingen staan,redelijk ver van de lamp maar nu is het kurk droog! lekker te brokkelen dus ;)

 

De opbrengst was goed,hoopte uiteraard weer op meer :bier,maar met 395 gram van 5 plantjes ben ik tevreden! Rechtstreeks uit de droogkast stond de teller op 405 gram wat betekent dat de uurtjes onder de lamp nog 10 gram gekost heeft.

Ik kan niet anders zeggen dat de wiet heerlijk om te roken is!,totaal niet scherp ondanks de versheid nog,heerlijk van smaak en de toppen zijn zo wit als wat...behoorlijk stoned dus! maar tevens een goede roker voor overdag..het is in ieder geval niet te vergelijken met de afghaan waar ik nou niet bepaald actiever van werd :verrygood

 

Laatste foto's..;

 

De zelfbouwdroogkast;

med_gallery_6374_213_317680.jpg

 

niet echt goed te zien,maar lekker droog en plakkerig :D

med_gallery_6374_213_14098.jpg

 

rust maar lekker uit..

med_gallery_6374_213_478828.jpg

 

Ok iedereen hardstikke bedankt voor het meelezen en meedenken,al met al is het een geslaagde ronde geworden! check de volgende ook eens :o ,die is alweer in volle gang!

 

grtz ganja :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt een mooi resultaat geworden hoor,de wiet ziet er inderdaad erg lekker uit,je droogkastje is ook mooi gedaan hoor :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...