Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ray.men

Voorkom Stressn Tips?

Recommended Posts

hejj mensen met remy

me zaadjes zijn uit gekomen (sommige:S)

eentje heeft een paars steeltje en de ander is heelemaal paars :S wat is dit of betekend dit ? ik had gelzen dat dit door stressen komt ?

maar ze zijn nu toch uit gekomen dus ik wou graag weten hoe voorkom je stressen

ik heb er een beeldje in staan ( in de pot van het plantje) een heel kleintje maar maar een vriend van me zegt dat ze zelfs hierdoor kunnen gaan stressen is dit waar of ? anders haal ik hem gelijk weg

en hebben jullie nog andere tips om stressen zo veel mogenlijk te voorkomen alvast bedankt

groete

Share this post


Link to post
Share on other sites
en hebben jullie nog andere tips om stressen zo veel mogenlijk te voorkomen alvast bedankt

groete

 

Ja ikke, beetje meer lezen :specool heb ik ook minder stress :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe groot is dat kleine potje ??? misschien dat je die ook gelijk maar moet dumpen :specool

 

je moet maar zo denken .. waar word jij allemaal gestrest van ??? juist van veel zoflang je niet stoned bent :tu een plant word alleen nooit stoned en anders nog zou ie niet hard groeien denk ik als ie wel stoned zou zijn :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

hejj happy de pot is 25 cm in doorsnee het kleine was bedoelt voor het beeldje:P van ong 5 bij 3 cm

mij lijkt he tonzin dat ze daar gestrest van kunnen raken als je een buitenkweek doet dan leggen er toch ook stenen :specool

maar commentaa/tips altijd welkom en kunnen ze ook gestrest raken van bv geluid ? ( love hardcore :whistling )

Groete Ray

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mi643

stress:

teveel,te weinig water, teveel,te weinig voeding,verkeerde ph waarde,teveel temp. verschil in dag en nacht temp. "lek"licht. te weinig verse lucht,te kleine potten,giftige gassen van bijv. mdf platen of vinyl,te vaste,losse grond,vuile handen,teveel in een keer dieven,te snel toppen,vreemde materialen(metalen) in je pot!,ongedierte,te koude voeding,te vroeg voeding geven,enzenz. aanvullingen welkom..:)en je planten houden van geluid,tenminste,dat zeggen ze bij mythbusters :whistling

 

met groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke k geef geen voeding dan :specool maar thx voor de tips en mythbusters= :whistling maar houden ze van mozart of neothype x)

Share this post


Link to post
Share on other sites
stress:

teveel,te weinig water, teveel,te weinig voeding,verkeerde ph waarde,teveel temp. verschil in dag en nacht temp. "lek"licht. te weinig verse lucht,te kleine potten,giftige gassen van bijv. mdf platen of vinyl,te vaste,losse grond,vuile handen,teveel in een keer dieven,te snel toppen,vreemde materialen(metalen) in je pot!,ongedierte,te koude voeding,te vroeg voeding geven,enzenz. aanvullingen welkom..:)en je planten houden van geluid,tenminste,dat zeggen ze bij mythbusters :verrygood

 

met groet

 

hoe zit het met die MDF? alleen bij temp. boven 30 graden komen die gassen vrij toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat raymen wel blij is met jullie antwoord 11 maanden later :verrygood :punk: :punk: :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...