Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dub

Bouw/kweekverslag 2007 9 - 15 Planten

Recommended Posts

Halllo beste mensen,

 

Mijn tweede post en meteen maar een bouw/kweekverslagje erbij :)

Ik heb tijden geleden 46 hydro gekweekt bij een vriend wat mij zeer betrokken heeft gemaakt bij de kwekerswereld. Zelf houdt ik ook erg graag van een jointje dus zal de wiet van mijn eigen aarde kweek grotendeels door mijzelf geconsumeert worden. Eerst hield ik het verslag van mijn aardekweek bij op wiet.nl (de conculega) maar daar waren zo weinig reacties e.d. dat ik besloot het in Powerpoint opnieuw te maken en hier te posten.

 

Hier is het :

 

http://www.sharebigfile.com/file/74154/BKV2007-ppt.html (temporarily unavailable)

 

Onderin eventjes de 3 cijfers overnemen, op submit drukken, 30 sec. wachten en je kan het downloaden.

Het is iets van 75 Mb maar wel de moeite waard hoor !

 

Groeten Dub.

 

dsc009338it.jpg

Edited by Dub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie presentatie man :) Indd erg groot, maar wel de moeite waard :specool

 

Ga vooral zo door en hou ons op de hoogte van de voortgang :(

 

Je hebt een paar slimme dingetjes in je hok :smoke

 

Waarom hangen er touwtjes uit je potten welke weer in kleineren potten eronder hangen?

 

Greetz,

 

 

Burning Seed...!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor :whistling

 

Om zo te beginnen :specool

 

Grtz B&C :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx guys, bedankt. Ze beginnen nu lekker te stinken enz. Ik ga snel met het vervolg van bvk2007 verder maar eerst even andere dingen doen :whistling

 

Hier nog een fotootje om jullie nieuwsgierig te houden :

 

dsc01006dg4.jpg

 

 

Groeten,

 

Dub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor vervolg zie 2?

Had meer verwacht van deze presentatie, meer groen! :specool

Mooi hok :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor vervolg zie 2?

Had meer verwacht van deze presentatie, meer groen! :tu

Mooi hok :whistling

 

Even goed lezen in eerder post gast. En een bouwverslag bevat natuurlijk geen groen. Of zet jij je plantjes al neer als je nog niet eens een hok hebt ? :specool

Bedankt voor het compliment anyway.

 

Dub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk, klavertjes vier zodat het goed gaat, en brandnetels zodat ik me niet 2x stoot aan dezelfde steen, en aardbeien voor als ik honger heb :whistling

 

Nou mooi bouwverslag dan, en ik kijk uit naar het vervolg van je kweekverslag, wel live toch :specool ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, ik begin dinsdag denk ik met het vervolg maken omdat ik tot dan even geen tijd voor heb. Goed idee van die aardbijen ! Denk dat dat mijn volgende kweek wordt :whistling

 

Groeten van Dub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Dubman,

 

ook welkom hier :whistling

 

je weet het je heb een super hok zoals ik hem op een ander forum heb gezien.

 

plantjes gaan heel lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel ik heb nog steeds niet de zin gehad om door te gaan met het tweede deel van mijn powerpoint-verslag maar toch nog maar wat fotootjes hier dan :verrygood

 

gallery_9321_1380_986929.jpg

 

 

gallery_9321_1380_1835350.jpg

 

 

gallery_9321_1380_2414470.jpg

 

 

Groeten Dub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er prima uit :verrygood

 

volgende keer wellicht toppen om wat meer gebruik te maken van de ruimte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd egt een super mooi hok

ben nu je presentatie aan t downen ben er cker van dat het wachten de moeite waard word

 

Greetz :verrygood Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :wacko:

 

Wouwie, ziet er gezond uit :verrygood

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de complimentjes ! Ze gaan naar mijn idee ook prima. Ik heb trouwens 1 plant getopt Tomas om te kijken wat er gebeurt, dat is de onderste foto van mijn laatste post :wacko: . Ik heb meerdere malen geprobeerd de nieuwste foto's te uploaden maar dat gaat niet terwijl ik me aan alle uploadregels houd. Ben half uur bezig geweest met selecteren en wachten op het uploaden en steeds geen foto's in mijn album. Heb ik teveel foto's in mijn album ? Als ik een nieuw album aanmaak accepteerd die de foto's ook niet :verrygood Serverproblemen ofzo ?

 

Groeten Dub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, het is gelukt hoor. Heb gewoon minder foto's geselecteerd bij bulk upload en het gaat prima. Was gewend om vol te zetten maar gaat nu niet :verrygood

Ik kom net van het hokje, even water gegeven en de bevochtigers bijgevuld en het vat opnieuw gevuld. Ik zie nu wel dat het snel gaat, zie de toppen nu met de dag groeien, wat een schoonheden :

 

gallery_9321_1690_2095755.jpg

 

 

gallery_9321_1690_6653.jpg

 

 

gallery_9321_1690_2026836.jpg

 

 

gallery_9321_1690_925551.jpg

 

 

Cést moi

 

gallery_9321_1690_183969.jpg

 

 

gallery_9321_1690_843845.jpg

 

 

gallery_9321_1690_416688.jpg

 

Wat is de natuur mooi he ?

 

gallery_9321_1690_1089254.jpg

 

 

gallery_9321_1690_696591.jpg

 

gallery_9321_1690_893264.jpg

 

 

gallery_9321_1690_730663.jpg

 

 

gallery_9321_1690_640234.jpg

 

 

Dat was het dan weer lieve kijkbuiskinderen.

 

Groetjes van Dub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van welke planeet ben jij? :specool

Ziet er erg mooi uit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mi643

hee koele kikker :specool ziet er allemaal goed uit..:verrygood

met groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja jij bent een doorgewinderde je weet blijkbaar heel goed waar je mee bezig bent! hoop dat het mij ook zo afgaat. ga zo door!!!!!! :verrygood :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

de natuur is zeker mooi ja.. :tu maar aleen nu laat je zien dat het mooier kan zijn :tu

toppie :verrygood :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey man

ziet der erg mooi uit :verrygood

 

succes veder der mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

gheheh vette spacefotoo :specool

 

 

ik blijf je hok bijzonder mooi vinden kerel! zou je in deze setup volgende keer niet met een aardebak gaan werken? je hebt je bodem toch niet nodig voor lucht aanvoer en dan hebben ze lekker de ruimte om te wortelen.

 

 

is nice! :verrygood

 

 

sjon :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reuze bedankt allemaal voor de leuke complimenten, waardeer ik echt !

 

@speedway : ik kom van aarde speed maar liever onherkenbaar :verrygood ik trek altijd een overal en handschoenen aan als ik ga werken ten eerste dat ik geen insecten in mijn kleding mee naar het kastje neem en ten tweede dat mijn kleding en mijn lichaam niet naar de wiet gaat stinken als ik gewerkt heb in/aan het hokje :tu

 

@riesje : omdat de luchtvochtigheid zonder bevochtigers vaak onder de 40% komt. De luchtvohtigheid buiten is altijd hoog vooral als het warm is. In mijn kastje is het 25 graden en moet de luchtvochtigheid in mijn ogen gelijk zijn in verhouding met de temperatuur in het kastje. Ik probeer de omstandigheden zo natuurlijk mogelijk te houden zodat mijn schatjes zich goed voelen en dat laten ze ook zien denk ik !?

 

@sjon : ik snap wat je bedoeld sjon maar ik houd liever elke plant gescheiden met meerdere redenen; als er ziekte of insecten ontstaan in 1 emmer dan kan ik die isoleren van de rest. Het is veel makkelijker om gewoon de emmers eruit te tillen en opnieuw te vullen met aarde inplaats van met een schepje ofzo een hele aardebak leeg te gaan scheppen enzo. Ik kan zo ook emmers wisslelen als 1 plant meer aandacht nodig heeft en ik kan experimenteren op iedere plant apart met hoeveelheden voeding, water, toppen, insectenbestrijding, fimmen enz. enz. De volgende ronde zal ook zeker weer anders gaan als deze maar het idee van de emmers laat ik zo.

Ik kan zelfs desnoods de planten verkassen als het nodig is op deze manier mocht de man met de gouden strepen in mijn visioenen voorkomen :specool

 

Groeten Dub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...