Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

rossy

Nieuwe Project Van Rossy En Moob

Recommended Posts

Wij werken al een tijdje samen en zijn vanaf heden weer met een nieuw project bezig. En wilde dit jullie niet onthouden.

het betreft een soort tunnel van 15 meter lang en 2 meter breed en 1,80meter hoog.

Op de grond komt een bad met vijver folie van 1,5 meter lang en 1,55 breed. Dit is goed voor 324 potten van 11liter. Er komen 30 lampen van 400watt boven te hangen en zijn er pas mee begonnen maar vergeten steeds een foto camera mee te nemen. De tunnel is al bekleed met zwart folie de rijen met lampen kappen, per rij 5 lampen, 2 rijen langs elkaar en dat drie keer 4250kup afzuiger en zitten er aan te denken om er nog een bij te hangen en een 3000kup inblaas door eenbuis met gaten er in langs de panten zodat de frisse lucht er van onder tegen de planten wordt aan geblazen. De stroom is al aan gesloten met een groot schakel bord voor max 36x400watt lampen met 1 min vertraging zodat maximaal de helft van de lampen in eenkeer aan kan springen. 2 honeywell kahels van 2000watt perstuk met kantel veiligheid voor als ze omvallen dat ze uitslaan. We willen bio-g-power aarde gaan gebruiken met de compleete voedings lijn van biogreen.

We maken zo snel mogelijk foto's en horen graag jullie comentaar!!!

tot die tijd moeten jullie het hier mee doen

gr rossy en moob

Share this post


Link to post
Share on other sites

sound nice! ;)

 

psst, aggregaatje kopen? :smoke

 

 

we wachten de feauteaux met smart af!

 

 

groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De opzet klinkt leuk. Ik ben benieuwd naar je foto's.

 

Freud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt idd leuk alleen zal het wel krap aan worden met de hoogte,aangezien je maar 1.80m hebt en er al wat vanaf gaat met je aardebak en eventueel de filters zal het knap warm worden denk ik.

En wat betreft de inblaas is idd aan de kleine kant mits je veel onderdruk wil?

De inblaas onder je planten? Ben je zo niet bang dat je in een later stadium veel vocht in je planten blaast en ook nog eens koude lucht wat de planten niet echt happy mee zijn.

Maar ik ben ook wel benieuwd naar wat foto's!!!!

Verder suc6 toegewenst!

Share this post


Link to post
Share on other sites
het betreft een soort tunnel van 15 meter lang en 2 meter breed en 1,80meter hoog.

 

Tunnel ?? :smoke

Ze zijn aan het ontsnappen en zetten ook nog wat plantjes tijdens de ontsnapping ;)

 

Ik ga jullie volgen. ;)

 

"the plants of alcatraz" :rofl

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt leuk?

 

Als iemand hier op dit forum verteld dat ie stroom steeld lees ik hele andere reacties.

 

Hier staat ongeveer hetzelfde: 30 x 400 Watt en 2 x 2000 Watt straal kachels + alle overige electra zoals de afzuigers.

 

Als je hier met het bericht komt dat je een agreggaat hebt aangeschaft kan ik er nog een beetje respect voor opbrengen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klinkt leuk?

 

Als iemand hier op dit forum verteld dat ie stroom steeld lees ik hele andere reacties.

 

@peaches

Ja dan kun je zien hoe krom sommige hier denken....wel allemaal een verslag willen zien van een 30tal lampen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

He jongens,

 

Ik weet niet of anderen bekend zijn met jullie opzetjes, maar ik kon uit het bericht niet lezen of de stroom wordt betaald of getapt.

 

Maar zo gedecideerd als anderen zijn ben ik nu wel benieuwd. Maar volgens mij maakt legale betaalde stroom dit project niet veel minder illegaal.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

de stroom word gewoon netjes betaald het gaat hier om een groot bedrijf waar die 30 lampen aan stroom toch niks meer uitmaken.

foto's komen eind deze week. Het is echt een fomok ( focking mooi weedhok )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik betaal ook gewoon m'n stroom maar heb dan ook maar 2 lampjes van 600 W. Het aantal dat Rossy en Moob hebben kan je niet gewoon betalen als het in een woonhuis is want dan val je door de mand. Maar aangezien jullie nog niet wisten hoe het in elkaar zat en ze blijkbaar gewoon de kwekerij aan een bedrijf gekoppeld hebben en WEL betalen, vind ik dat jullie eerst hadden moeten vragen ipv meteen met zulke negatieve crap te komen.

 

Groetjes!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan vraag ik me wel af hoe je ongemerkt zoveel kan verbouwen, denk aan personeel van het bedrijf etc.

 

Stelen is simpelweg verkeerd, dat wietkweken verboden is is opgelegd door de overheid.

Schijt aan de overheid. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je in en uitblaas is toch wel erg weinig,heb je al geproef draait?Ik zou ook die 400watters vervangen voor 600,die 180cm hoogte is meer als zat.

 

Als je zoiets bouwt,doe het dan meteen goed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

Klinkt een vet project, ;) damm wat voor vreemde reacties hier!!

Zo krom , denk eigenlijk dat de meeste of ben ik nu de enige die een beetje klein kweekt hier gewoon nog niet zo over na gedacht had waar dat de stroom vandaan kwam? Derbij via een industrieel pand valt dit toch wel te fixen zeker , je weet /kent hun realties en toestand van zaken toch niet, als je zoiets kan realiseert moet er toch wel nog een andere manieren zijn dacht ik dan zo .....

 

En kan dat verklaard worden waarom die 4oowat vervangen zouden moeten worden door 6oo watter? eerst geef je aan dat de ventilatie krap is en dan "als soort tip" beveel je meer vermoge/warmte aan, zit hier ook ergens iets krom, erbij , tzal wel voor de poen gaan hier en dat komt er wel uit vermoed ik..... dus mja wat is dan perfect?

Niet dat ik iemand wil afkrake maar das dan weer mijn gedacht als ik al die andere hier zo lees :smoke

 

kom voor mij maar op met die fotos want daar surft toch de helft voor opt net hier??? mar maak de wietkweker zen naam dan ook niet zwart hé, telen ok stelen noway bwaa das dan ook maar enkel om het beeld dat de maatschapij dan op onze kop plakt, niet ? :rofl

 

Trekken julie je daar ééne flurk van aan ??? das zo krom als de wet overtreden dan , mag je ook niet telen, en de wet is op veel vlakken dan ook weer krom ......... en alles bij elkaar is Het zZOOOO krom dat iedereen op ieder's kap kan blijve zeiken ik 1 grote visieuze cirkel ? niet ; dit is toch die maatschapij waar wij in leven of waar leven jullie dan ? :rofl

effe grofweg bekeken!

 

maargoed lullen is nog zoiets , lees men tekstje maar effe na :whistling :whistling

 

als je het doet doe het dan" goed", succes ;)

 

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering he wat zeiken die mensen toch altijd om stroom?? Als je het vermoed dan ga je toch een ander topic lezen??

 

Je snapt zelf ook wel dat het niet voor een blowtje is ;)

 

Wees er trots op dat er een keer een groter verslag komt op het forum wat je hier eigenlijk niet ziet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me inderdaad heel vet om eens een verslag van zo'n grote opzet te lezen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel een leuk projectje, en 30x400 watt valt in elk bedrijf op!!

 

 

Als je de bende jat hoop ik dat er een slotje op gaat.

 

 

 

Die ''tunnel'' is wel huge man ! ;)

en biogreen is een fijn voedingkje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jo

 

 

 

En kan dat verklaard worden waarom die 4oowat vervangen zouden moeten worden door 6oo watter? eerst geef je aan dat de ventilatie krap is en dan "als soort tip" beveel je meer vermoge/warmte aan, zit hier ook ergens iets krom, erbij , tzal wel voor de poen gaan hier en dat komt er wel uit vermoed ik..... dus mja wat is dan perfect?

Niet dat ik iemand wil afkrake maar das dan weer mijn gedacht als ik al die andere hier zo lees ;)

 

 

Wat is er krom aan?Het zal duidelijk een verbetering van het hok zijn.Dus meer opbrengst en dus meer verdienste,en daar gaat het om toch?Als je het groots doet,doe het dan goed en kijk niet op een paar 100€ meer.

 

 

 

 

Vind het wel moedig om zo'n hok openbaar te maken :smoke en wens de topic opener veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon poosten!!

Ben benieuwd!

 

Wie betaald ze stroom hier dan wel nettjes die (thuis) meer dan 4x600 heeft?

Heel goed stomkop, dat kan niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou toch op over dat stelen, komt allemaal bij google terecht en das niet de bedoeling lijkt me. Ze hebben gezegd dat ze netjes betalen en neem dat dan ook gewoon aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...