Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
michielxboxer

Zaadjes

Recommended Posts

Zaadjes zijn nog best duur, en aangezien mijn vrienden niet echt iets hebben met kweken, kan ik ook niet zo snel aan zaadjes komen.

Nou vond ik via internet dit:

M_sensi-seeds-outdoor-mix_sd532.jpg

De site waarop ik ze vond:

http://www.dutch-seedshop.com/product_info...ded56c65343871f

 

zoals je ziet zijn de zaadjes erg goedkoop, terwijl andere zaden veel duurder zijn. Het verschil bij deze zaden is dat je niet weet wat je kweekt, omdat er allemaal verschillende inzitten.

Dit vind ik overigens alleen maar leuk:)

 

Het gaat trouwens niet om mijn TL kweekje, daar heb ik al andere plannen voor, ik ben me al langzaam voor aan het bereiden op mijn buitenkweek.

 

 

Is dit nou troep, zaadjes die niet uitkomen e.t.c, 90 % mannelijke of iets in die richting? Of is het gewoon een goede aankoop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee is geen troep maar ik raadt het je voor binnen niet aan..zeker niet onder TL en als het je eerste kweekje is. en je hebt duidelijk niet erg goed gezocht, er zijn zat plaatsen online waar je (goedkope) zaadjes kunt kopen..

 

kijk bijv eens op http://www.growshopalien.com/onlineshop > zaadbank

vooral die van nirvana zijn erg goedkoop

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de tipt!

De vraag luidt trouwens nog steeds: Zijn de zaadjes die ik gevonden heb op internet goed?, weet iemand meer van deze sensi - smile zaadjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, kun je misschien iets duidelijker zijn?

SENSI RULES, het zegt veel maar net niet genoeg, ik zou bijvoorbeeld graag weten: Zitten er veel soorten in zo'n doosje, of gewoon heeel weinig bijzondere zaadjes, bevat zo'n outdoor doosje ook daadwerkelijk goede outdoor zaden? e.t.c.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reken erop dat misschien net de helft van de zaadjes vrouwelijk zijn. :verrygood

Opkweken gaat een lange tijd in zitten, relatief gezien betaal je dan te veel voor zo'n zaadje, als je voor een stekje maar euro 2,50 betaald en gelijk weet wat je hebt.

 

grtz Blowsterke :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar horen zeggen, bevat de sensi mix, oudere zaden dus ontkieming kan wat minder zijn, daarom krijg je er ook zoveel maar de planten zijn wel kwaliteit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Reken erop dat misschien net de helft van de zaadjes vrouwelijk zijn. :verrygood

Opkweken gaat een lange tijd in zitten, relatief gezien betaal je dan te veel voor zo'n zaadje, als je voor een stekje maar euro 2,50 betaald en gelijk weet wat je hebt.

 

grtz Blowsterke :verrygood

 

Maar je weet dan vaak totaal niet wat de geschiedenis is van dat stekje, en zo nog een paar nadelen.

Het heb zowel z'n voor's als z'n tegen's .

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad, het is wel belangrijk te weten wat je kweekt..

als je toch iets me zaad wil doen kweek dan gewn een goed weedje, of koop voor die prijs van +-40 euru

gewn deftige zaden, ben je zeker en moet je zo niet liggen kloten

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet van wie ik mijn stekjes koop.

Nooit teveel betaald en altijd waar voor mijn geld gehad.

Zelf ga ik deze keer ook van mijn eigen zaadjes opkweken.

Medio januari ga ik beginnen, ben benieuwd, want het zijn er ook verschillende door elkaar, zoals nlx, nydiesel, sweetx en jack h. Onze moederplant heeft het helaas opgegeven :verrygood

 

Grtz Blowsterke, en veel succes met de ontkieming van de zaadjes, dat ze goed mogen groeien en bloeien. :verrygood

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...