Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

phoenix

Roken op verschillende manieren!!:p

Recommended Posts

Je kan wiet hasj en veel soorten drugs roken maar weet je wat echt lekker is .... draai je een coke jointje.

 

Filtertje leeg draaien dan wat sjag er in dan coke dan sjag totdat ie vol is maak een gaatje in het filtertje en rook het op je moet het vloeitje nat maken want anders ie ie in 30 sec op...

 

 

hmmm :twisted: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga niet aan de coke

 

alleen coka cola :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd. ik begin ook niet aan die coke rommel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ken mensen die yijn het gek door geworden. dat was echt eng. hij kon geen minuut lang over een onderwerp praten. hij sprong de hele tijd over en op yon manier dat je het niet echt merkte heel eng. moet je voorstellen dat je de hele nacht je hoofd yo rondtolt dat je de heletijd als een rayende aan verschillende dingen ligt te denken. dat lijkt me een ware hel. hij kon ook niet ophouden met praten. weet niet of het door de coke of de pillen of wat dan ook komt. hij was gewoon gek geworden en niet yon beetje ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee geen coke nee neen neeeeeeeeee

Share this post


Link to post
Share on other sites

meen je dit serieus pounix? sinds waneer rook jij coke? 8O believe me ik ben echt streng tegen coke ik heb heeeeel veel problemen met die zooi gehad (en ik gebruikte het zelfs niet eens) Enkel had ik al problemen met de dealers waarvoor ik die zooi door heel utrecht heen moest brengen.

Dus pounix stay out of die shit(engels)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb nooit gedaan had wel vroeger mensen gekend die dit deden.

gewoon al die geurpuke.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is gewoon kut ook als je naast mensen zit die sterker slikt spuit snuift als wiet

 

idee kan je wiet in je aders spuiten? of hash olie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kan wiet hasj en veel soorten drugs roken maar weet je wat echt lekker is .... draai je een coke jointje.

 

Filtertje leeg draaien dan wat sjag er in dan coke dan sjag totdat ie vol is maak een gaatje in het filtertje en rook het op je moet het vloeitje nat maken want anders ie ie in 30 sec op...

 

 

hmmm :twisted:  :twisted:

 

rot op met je hard drugs, das voor losers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Say no tegen poedersuiker?????

Wat moet ik dan op m'n pannekoek doen????????????????? :wink:

 

Coke=cola, poedersuiker=suiker bij mij

 

Cocaine, nee dank je, ben er al erg genoeg aan toe zo, heb geen extra hulp nodig om nog erger te worden :lol: :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat snap ik nou niet...

iedereen die wiet rookt vind het klote dat er mensen zijn die er tegen zijn en wat denk je dan...het is mijn leven ik doe ermee wat ik wil..

die jongen mag toch op z'n gemak z'n coke snuiven ik heb er geen last van..

en ik hoop dat hij weet waarmee hij bezig is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind ook dat ie mag doen wat ie wilt, maar iedereen raad het hier alleen af (zo te zien aan de meeste reacties). En dat is juist goed (vind ik), want cannabis is misschien wel schadelijk voor je lichaam/geest, of misschien ook niet (nooit echt een duidelijk antwoord op geweest), maar cocaine is het in ieder geval wel en meer schadelijker als cannabis..

 

Bij wiet is het zo, dat er veel mensen tegen zijn, terwijl er amper iets verkeerd mee is. Zeker vergeleken met alcohol, wat wel door de maatschappij geaccepteerd is. Daarnaast is gewoon roken ook schadelijker als cannabis zelf, maar dat wordt ook nog half-geaccepteerd enzow..Daarom is het zo kut ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een gezever rond een coce-jointje ... en het is niet eens lekker !!! als je dan toch het gevoel wilt moet je bezen met een waterpijp... (en best er gewoon afblijven!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ploffen, dat brengt me weer een aantal jaar terug in de tijd moet ik zeggen.

Ik vind het overheerlijk ruiken en om te roken was het vroeger ook niet onaangenaam van smaak.

Een cocktail van wiet en C was op zijn tijd ook wel eens lekker.

Kortom, het was lekker als we zaten te chillen na het stappen.

 

Verder is de uitwerking van coke zeker afhangkelijk van de manier waarop je het gebruikt.

Ik vind ploffen dan nog de meest onschadelijke versie.

Mensen die basen acht ik verloren.

 

Mja, je moet toch wel stevig in je schoenen staan wil je er op een goede manier mee omgaan. Je gaat met zo'n dingen vrij snel te ver.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daarnaast is gewoon roken ook schadelijker als cannabis zelf, maar dat wordt ook nog half-geaccepteerd enzow..

sorry maar dit slaat echt nergens op he... in een joint zit gemiddeld tussen de 17 en 22 keer meer teer dan in een sigaret.. dus het is wel degelijk veel slechter dan een sigaret.. en dat is dan alleen over de longen..

 

maar om het dan even over het onderwerp te hebben.. ik ben niet echt tegen hard drugs.. mensen die het gevruiken moeten het helemaal zelf weten.. maar ik hoef geen andere drugs te gebruiken dan wiet/hasj.. waarom? het is duur en ik vind t gwoon beetje eng.. je weet maar nooit wat er kan gebeuren.. maar zoals ik al zei.. mensen die het doen.. ga je gang..

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorry maar dit slaat echt nergens op he... in een joint zit gemiddeld tussen de 17 en 22 keer meer teer dan in een sigaret.. dus het is wel degelijk veel slechter dan een sigaret.. en dat is dan alleen over de longen.

Om me even te verdedigen, ik had het over cannabis over het algemeen, dus niet perse een joint! Maar je hebt helemaal gelijk dat joints (met tabak) smoken even slecht of slechter is dan roken..Maar er zijn meer manieren om cannabis te nuttigen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Om me even te verdedigen, ik had het over cannabis over het algemeen, dus niet perse een joint! Maar je hebt helemaal gelijk dat joints (met tabak) smoken even slecht of slechter is dan roken..Maar er zijn meer manieren om cannabis te nuttigen :D

haha ja je verdeiging is dan echt mislukt sorry hoor.. maar op elke manier van roken van wiet is het slecht voor je longen.. met of zonder tabak maakt nx uit!! ja eigenlikk wel omdat in een niet pure een deel tabak in zit wat minder slecht is en een pure als die net zo dik is dan zit er meer wiet in en dus ook meer teer..

 

maar als je door een waterpijp rookt krijg je al minder teer binnen (0.18%) en door een vaporizer 0%...

 

als je het eet of drinkt heeft het nx met je longen te maken omdat de teer pas vrij komt als het verbrandt wordt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doelde dus meer op de andere manieren van cannabis nuttigen dus; eten/verdamper..

Maar als je het zo graag wilt horen; mijn tekst was niet juist in deze topic; je hebt gelijk heur :D

(anders gaan we teveel offtopic, ik begrijp wat je bedoeld enzow dus weinig zin om verder te gaan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...