Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
StealthMen

Wat Vinden Jullie De Beste Zaden Die Te Verkrijgen Zijn

Recommended Posts

Dat hangt van jouw smaak af he en dat is bij iedereen anders.

En best wat versta je er onder, de hoeveelheid de smaak of andere?

 

Greetz Bluebird

Share this post


Link to post
Share on other sites

sannie,s shop natuurlijk dombo :smoke geintje maar ik denk als je daar je zaadjes koopt ze je hier goed kunnen helpen met je voeding aarde enzomdat ze natuurlijk veel ervaring hebben met hun soort

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaden die ontkiemen, dat zijn de beste zaden! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende ronde bestel ik ook sannie's zaden dat weet ik cker.

 

Maar gwn over het algemeen ze moeten goeie buds hebben sterk zijn in de thc en een scherp/zoetesmak hebben

 

 

 

Of ik eis ik nu te veel :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is niet iets het beste...

 

De een vindt een golf het beste de ander een ferrari... Het beste moet je zelf vinden, hier kan je alleen maar tips krijgen. Of een plant 10 cm wordt of 250 cm heb je zelf in de hand, heeft weinig met de soort te maken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay dan houd ik eht gwn bij sannie's zaden maar dan nog ff een vraag wat vinden jullie van hq seeds en wat vinden jullie van black label

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk now where talking :smoke

 

Bovenaan staat op dit moment Chronic van Serious Seeds dit gaat ook de volgend grow worden

 

Hierna komen,

Cinderella / C99

Ak-47

kushage

en Cirtal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indoor :

 

1/ Blueberry / bcbuddepot Canada

2/ Hashberry / Mandala Seeds

3/ Neville's Haze gekregen van de Kweker zelf

4/ God Bud / bcbuddepot

5/ Chocolate Diesel BOG / bcbuddepot Canada

 

Testen Blue Buddah via Miss_J / test zelf Burmese Kush

 

Outdoor :

 

1/ Quebec Rooster / Crosstown traffic Canada

2/ Hash Plant / bcbuddepot Canada

 

 

Neville

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier een eige geproduceerd zaad waar ik zeer tevreden over ben ,van de soort ice .

Hij heeft een sativa achtige groei cyclus, dus in de beginne ff klein houden en daarna een mooie top laten ontwikkelen .

 

Succes met je zoek tocht.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
okay en hij mag niet hoger worden da 80 cm

Ik zou in ieder geval kijken naar een indica soortje dat ook niet te veel meer doorgroeit in bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoek eens eventjes, er is hier namelijk een blueberry kweekje bezig.. Weet niet precies waar, misschien wel meerdere :P

gr.speed :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

bleuberry is erg goed voor de winter in de zomer gaat het niet zo goed dus gaan ervoor :P maatje van me haalde ze beste oogst met die blauwe dingen wel effe min 10 dagen voorgroei :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb op dit moment bleuberry op het oog...iemand ervaring hiermee???

Uitstekende keuze meneer...

 

Alleen rookervaring met Blueberry, maar Miss_J heeft hier een verslag lopen met Blue Buddha, een heel unieke fenotype van Blueberry. Sannie heeft een selectie gemaakt uit z'n S.M.M. zaden, daar zat ook wat Blueberry in als ik me niet vergis. Misschien nuttig om een beetje een idee te krijgen.

 

De soort komt oorspronkelijk van DJ Shorts, ik denk dat je daar de beste genetica kunt halen voor deze soort. Tenminste, als je van plan bent een serieuze moederselectie te doen want voor een eenmalige kweek zijn de zaden vrij prijzig. Hier zijn ze te koop. Als je gewoon een soortje zoekt om voor de gein eens uit zaad te kweken kun je misschien beter terecht bij een andere breeder i.v.m. de kosten. Er zijn genoeg zaadbanken die Blueberry verkopen alleen zijn deze dan vaak met iets anders gekruisd of het zijn F2 zaden wat betekent dat er redelijk wat variatie in je planten zal zitten.

 

Alvast veel succes met de keuze! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx denk dat ik gwn moederplanten van die lkkrtjus ga maken en dan daarvan stekken hal en daarvan voor de wiet kweek.....maar toch nog 1 ding hoe weet je nou of je geen stekken maakt van een mannetjus plant :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat weet je dus niet totdat je de moederplanten van je stekjes afbloeit. Het beste kun je dus alle zaden ontkiemen, de planten opkweken en tijdens de groei van elke plant één of meerdere stekjes snijden en deze nummeren, onder zwak licht in de groei houden terwijl je de moeders afbloeit. Als je geen plannen hebt met de mannen kun je deze dan uit je bloeihok halen en de stekjes van deze planten weggooien of cadeau doen aan iemand die een leuke kruising wil maken. De resterende dames bloei je verder af en je bewaart de stek(ken) van de plant die het meest aan jouw wensen voldoet. Van deze stek(ken) maak je nieuwe moederplanten waar je vervolgens de komende tijd weer stekken van snijdt voor je normale kweekjes. En zo heb je een moederplant die geheel aan jouw eisen voldoet en ben je niet meer afhankelijk van de stekkenboer.

 

Het kost wat tijd en moeite, maar dan heb je ook wat. Dan is die 100 euro voor een paar zaadjes ineens niet zoveel geld meer gezien hetgeen je ervoor terug krijgt. Veel succes... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...