Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

rossy

3400watt @32 Stuks

Recommended Posts

oh oke was al aan het zoeken dacht heb iets verkeerd gehangen of aan gesloten (doet ie anders nooit)

lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie ik nou dat je je vsa's in je hok hebt hangen? Dat zou ik niet doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe ik altijd maar waarom zou je dat niet doen dan?

en dan nog eenv raagje hoe kan ik die 32 in de topic veranderen zijn er namelijk 36 geworden

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje jammer dat je afzuiger nat is geworden

 

en nat gewoorden spaanplaat laat gassen los

 

en die vsa zou ik ook niet in mijn kast hangen ( vocht ) LV :P

 

De mzzl harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik jou was zou ik toch nog eens goed op zolder kijken ofter niet nóg een lamp te vinden is...!

Misschien heb je zometeen meer stroom nodig voor je afzuiging dan voor je lampen ...lol:)

 

SpeesCees

 

PS...is niet slecht bedoeld maar ik snap er geen bal van.

Je gaat aan alle theoriën wat het kweken betreft voorbij...dus ik ben benieuwd.

Maar de planten die ik zag staan...nou ja, die staan toch wel gezond al heb je ze te lang voorgegroeid binnen mijn beleving.

 

Ik volg deze topic...en ik hoop dat je geen brand gaat krijgen want je aarde heb je achterwegen gelaten !

Dom...dom...dom !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cees

Die planten die hier tussen staan zijn van een ander hokje en hebben in totaal 5 dagen in de groei gestaan

als ik dat hier zo voor de rest lees staan ze nergens zo kort in de groei

En voor dit hokje komen er nog nieuwe stekken binnen en die groeien waarschijnlijk ook weer niet al te lang voor hahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de ruimte niet heb maar je kan wel je warmte kwijt en de spullen liggen waarom zou je het niet doen dan?

 

kweek zelf ook op 3,4m2 met 3200watt

je kan natuurlijk ook 1600 ophangen omdat het hoort maar dan haal ik die 1,5 kilo zeker niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

Ik heb nu alles aan het branden de filter aangesloten alles getest potten gevuld 36stuks alvast ingewatert

nou effe wachten nog totdat de stekkenboer belt dat me stekken klaar zijn

ohja en ik moet nog een nieuwe multifan gaan halen heb er twee liggen en allebij kapot FIJN not

maar ja zodra ik weer baterijen heb gehaald voor me foto toestel knal ik de foto's er weer bij

@cees

heb mijn aarde wel degelijk aangesloten waarom denkt iedereen dat ik dat niet heb gedaan??

gr rossy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga deze volgen ziet er echt leuk uit :showoff: maar ging je in het midden niet nog 2x 400 watt hangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee was eerst de bedoeling omdat ik dacht dat ik nog maar 4x600watt had liggen maar had er stiekem toch nog 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit ga ik zeker met belangstelling volgen dit kan knallen :showoff:

zelf zou ik (zeker in deze sytuatie) die VSA's uit het hok gooien :)

als je weet hoeveel hitte 1- 600W VSA produceerd, en dit zijn er 6 :P

je zal zelfs zonder de hitte van de VSA's al genoeg problemen ondervinden om de warmte binnen de perken te houden met 3600W aan lampen, op deze in verhouding kleine ruimte

ik gun je de max aan opbrengst dus hou het ;)

 

Ganjajan :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je gaat aan alle theoriën wat het kweken betreft voorbij...dus ik ben benieuwd.

 

Lol, wordt er eens een keertje serieus belicht, gaat het de theoriën voorbij :showoff: :P ;) :smoke Kom echt niet meer bij hiero.

Heb die intensiteit echt wel vaker gezien en dat gaat helemaal goed komen. Licht is gewicht!! Zou een gr/watt kweker moeten weten Ceesie !! :wOOt :wOOt

Suc6 rossy, ziet er goed uit. Wel een beetje jammer dat ik weer aarde langs zie komen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er mis met aarde? En van jou zie ik anders helemaal geen verslag grafer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@grafer ja ik kweek altijd op aarde waarom zou ik gaan expirimenteren als ik iets heb waarvan ik weet dat het werkt en er altijd goeie resultaten mee haal

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn stekkenknaapje zegt al heel de week ik kom langs, alleen de week is zolang...................

heb er 40 besteld. dus zodra dat ze er zijn beginnen we met het foto verslag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd wat dit gaat doen. Ken wel meer mensen die 3600 watt op zo'n klein opervlakte hangen maar die gebruiken wel cooltubes. Misschien dat het je nu wel gaat lukken mits je je lucht van buiten haalt met deze temperaturen en snachts draaien. ZOdra de winter voorbij is haal je dit never nooit zonder cooltube.

De eerste 2 weken zo ik niet meer als 3 lampen aan doen want je LV die gaat echt drastisch naar bendeden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi hoi,

nou hier komen dus geen stekken maar hier heb ik de planten van de zolder in gezet de vrouw was angstig geworden na eeen grote inval hier in de straat werd een hok met 550 planten en 34 lampen in beslag genomen en ook een kwak vuurwerk.

Dus de planten van de zolder zijn verplaatst naar dit hokje en ze doen het super denk ik :rofl

maar hier wat foto's hoor wel wat jullie er van vinden

med_gallery_8726_1108_728860.jpg

 

med_gallery_8726_1108_882422.jpg

 

med_gallery_8726_1108_598899.jpg

 

med_gallery_8726_1108_639015.jpg

 

ze moeten nu nog ongeveer 4weken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel lampen hangen er nu in?, en wat is je temp geworden?, en hoe staan ze er nou bij???

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi hoi

ik had het heeeel erg druk de afgelopen tijd maar ze doen het wel aardig alleen nu krijg ik last van fel gele bladeren maar komt wel goed nog 12 dagen (in principe kan ook iets langer worden) En ik heb eentrafo kapot gehad en deze vervangen voor een 400watter dus er hangen nu 5x600watt in en 1x400watt

de temperatuur schommelt tussen de 21-28 graden over de hele dag dus lampen uit en aan heb erook nog spint in gehad, en naar mijn idee staan ze momenteel een beetje stil dus het kan zijn dat ze een weekje langer moeteb blijven staan dan dat de bedoeling was

med_gallery_8726_1108_166102.jpg

 

med_gallery_8726_1108_114866.jpg

 

med_gallery_8726_1108_961601.jpg

 

med_gallery_8726_1108_211223.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn die bladeren nou verkleurd door het afsterfen tegen het eind van de cyclus of door een ander probleem ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

pst natte wiet neemt 80 % af in gewicht na drogen.

 

 

Dus hoe komt de berekening er dan uit te zien.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
//EDIT ivm onnodig quoten. Meer info? klik HIER

Ze zeggen overdrijven is ook een vak (maar ik versta mijn vak) nee geintje

Maar weten jullie of iemand zoiets al eens heeft geprobeerd? Voor alles is een eerste keer ik heb er nog eentje staan er nu nogmaar 33 en die gaan als een speer onder 4x600watt zal mij benieuwen heb planten nog nooit zo hard zien gaan na 2weken en ik doe het ook al effe, maar ik heb het liggen en dacht hang het op zien wel wat er van komt had ook 6x400 kunnen doen foto's volgen hoor wel wat jullie er van vinden

gr rossy

 

Heb vroeger in een gekke bui iets dergelijks geprobeerd .

Ik had 3 x 600 watt op een rij van 3 x 1meter dus normaal,maar na 5 weken bloei heb ik nog 6 x 600 w erbij gehangen extra ventilatie en na nog eens 3weken had ik inderdaad een droomopbrengst op 3 meter.Ook heb ik vroeger bij Positronic in Amsterdam iemand gesproken die 1000 W gebruikte en op een kleine ruimte geweldige opbrengsten had.Conclusie het kan wel ,maar jou ruimte is wel erg klein als ik dat zo lees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...