Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

rossy

3400watt @32 Stuks

Recommended Posts

Hoi hoi,

Nou ik ben vrij nieuw wat betreft geregistreert maar lees al een tijdje mee..... Ik heb tot nu toe alleen nog maar hokjes gebouwd bij andere thuis en dacht laat ik een een kleinig heidje voor me eigen beginnen...

in de garage een plekej vrij gemaakt voor een klein hokje 2,2m x 1,1 meter vraag niet waarom maar daar had ik hout en platen voor liggen....nou roepen ze bij ons altijd licht is gewicht....Dus ikke rekenen en ja kon er met gemak 6 kwijt en kon ook nog kiezen had nog genoeg 400ers liggen en ook nog nieuwe 600watters.

Ik was eerst van plan om om 4x600 aan de buitenkant en 2x400 in het midden te hangen (dacht maar 4x600 watt vsa te hebben liggen. Dus met de vrouw afgesproken want op de zolder staan er nog 35 @4x600watt (vraag me niet naar de maten weet eht niet meer) dat ik weer iets klein's er bij inde garage deed... zo gezegd zo gedaan nou begin ik met bouwen en wat schept de verbazing toen ik de kast optrok heey ik heb nog 6, 600watt's vsa dus waarom geen 6, toch?

op 12 liters potten ik wijk nooit af van wat werkt nou heb ik al de het geramte staan platen er tegen aan deur post gemaakt deur erin afzuiger hangen 2500m3 slagen heb ik ook nog liggen vande week effe naar de shop nieuwe filter halen had van een vorig hok nog de hele bio green lijn liggen en ook daar krijgen we toppen van zo dik als een 2liter cola fles maar als ik aan aan gram per waat kom waar ik sommige over zie spreken dan ben ik de gelukkigste jongen van het forum dat geloof maar 0,6 gram per watt doe ik het voor.... Ik heb nog geen foto's gemaakt maar ze komen er aan als iemand me kan uitleggen hoe ik ze hier er op gooi houd ik jullie helemaal op de hoogte......

groetjes rossy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dan, daar moet een orkaan door heen om koel te houden :smoke :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahahaha 6 x 600 watt in een hokie van 1,1 bij 2,2 ??

Niet beetje teveel van het goede. :smoke

 

Shittt die ziet ze vliege.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie nog geen foto's van je woestijn : :D :D ?

Hiervan eerst foto's dan geloven.. :smoke

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Rossy, daar heb je nogal wat loodfolie voor nodig, ist nie kerel? :smoke

 

http://www.wietforum.nl/Lood-Folie-t21544.html

 

:smoke :D :D

hahahahaha ladylover,

je wilt niet weten hoeveel van die follie ik in dat hok toen heb gehad was bijna een hele rol

maar ik denk dat het wel goed komt en ook met die afzuiging maar zal jullie op de hoogte houden. En aan iedereen die denkt dat ik gek benmet me 6x600 watt we zullen het van zelf zien toch...... Als het werkt ben ik de gene die lacht maar tot die tijd gelden volgens mij nog steeds de regels hoe meer licht hoe meer gewicht

gr rossy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaa hoe meer licht hoe meer gewicht, maar je kan volgens mij ook overdrijven :D

Maarja we zullen zien :D Veel suc6 :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Meer info? klik HIER

 

 

Ze zeggen overdrijven is ook een vak (maar ik versta mijn vak) nee geintje

Maar weten jullie of iemand zoiets al eens heeft geprobeerd? Voor alles is een eerste keer ik heb er nog eentje staan er nu nogmaar 33 en die gaan als een speer onder 4x600watt zal mij benieuwen heb planten nog nooit zo hard zien gaan na 2weken en ik doe het ook al effe, maar ik heb het liggen en dacht hang het op zien wel wat er van komt had ook 6x400 kunnen doen foto's volgen hoor wel wat jullie er van vinden

gr rossy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben hier nog niet zolang.

Nog nooit gelezen dat iemand in zo'n kastje 6 x 600 watters heb hangen.

Maarja, nee heb je, ja kan je krijgen :D

 

Gooi wel even foto's online, ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou maar een beetje navraag doen als ik jou was...

dit zijn dingen wat uitgebreid getest zijn.

als het allemaal zo makkelijk was....hang ik 4x1000 watters op 1m2.

dit is overdereven (waarschijlijk) in jou ogen....dat vind ik dus ook van jou voorstel.

ik probeer je niet af te kraken ofzo...ik hoop zelfs dat je er wat van maakt :D

maar ik zou hier eerst nog een nachtje over slapen.......begin maar vast :smoke

 

gr. manuel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dalijk is de stroom rekening nog hoger dan dat de opbrengst waard is :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ZOU

1 = minder lampen = MAX 4 van 400 Gebruik bij voorkeur 4 metal halyde lampen voor de groei en hps voor bloei.

2 = kooltubes = 2 maal dubbele kooltubes

3 = inlaat voor verse lucht 500 m³

4 = uitlaat laten blazen door de kooltubes maakt het iets koeler 2500m³ zou in theory

moeten genoeg zijn maar per lamp van 600 watt 500m³ uitlaat capatiteit dus let op

5 = 2 maal ventilator voor betere luchtcirculatie verse koele lucht met warmete van de lampen of zomer tempratuur te mengen

6 = gebruik deze maal anti detectie folie

7 = gebruik ook een klimaat controller om de toeren van in en uitlaat te bepalen. Of 2 dimmers en de toeren van in en uitlaat zelf bepalen http://www.positivegrow.nl/html/nl/display...=&prijs=285

 

Dit zou ik dan doen moest ik het geld ervoor hebben natuurlijk.

want ben zelf maar in een klein kasje bezig!!! http://www.wietforum.nl/index.php?s=&a...&album=1061

geloof me met dit wat je zegt, om dit te behalen moet je al iets of wat ervaring hebben.

wat ik zelf ook niet heb.

2,2 x 1,1 = 2,42m2

6 x 600w = 3600gr.

praat geen poep

WIE DIT OOK AL ZIJ

 

Met Vriendelijke groeten

Bluebird

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Meer info? klik HIER

 

 

hey hey ik kweek nu ongeveer 5jaar (van huis uit zullen we maar zeggen) en altijd bij andere mensen thuis gedaan en ik heb van mijn vader geleerd licht is gewicht en dan natuurlijk frisse lucht multifan de hele zooi erbij maar ik heb echt werkelijk van alles liggen ik denk ongeveer nog 40 x400 helemaal compleet grote en kleine schakel borden zware en lichte mulifan's dus kan van alles expirimenteren en ik heb in dat ander hokje de temperatuur tussen de 18,2 en de 28 graden met een veel kleinere afzuiger dus denk dat dat geen probleem wordt en ik maak altijd een gewoon dubbele lucht roosters in de wanden dan kan de afzuiger er gewoon in zuigen wat hij afzuigt, zo heb ik het altijd gedaan vantilators erbij om de frisse lucht lekker te verdelen kacheltjes voor de donkere uren water niet te koud houden me eigen aan het schema van biogreen houden heb tot nu toe nog nooit mogen klachen van een opbrengst van een hok maar wil nu graag kijken hoe ver ik het voor me eigen helemaal alleen kan brengen gebruik er zelf toch niks van

maar we zullen zien of het dom of slim van me is toch?

gr rossy

PS: wel leuk zoveel reactie's lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd

Als je bezig bent hou ons up 2 date over de werken en voortgang van groei en bloei want met zoveel lampen ben ik echt benieuwd hoor!!!

 

B.T.W. Heb jij nog lampen te koop ??? Met balast etz erbij natuurlijk!

Of ander dingen, mag je mezeker mailen of pm.

 

Met vriendelijke groeten

Bluebird

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Rossy,

Laat mij maar effe rekenen:

De bedoeling is 3600 gr droog van 2,4m² te halen. :smoke

 

3.600gr x 5 = 18.000gr natte wiet

Dus 9 kg per 1m² :D

Neem ik nu 9kg water en verdeel het op 1m², staat het water 0,9 cm hoog.

Maar hoe zwaar is nu natte wiet?

Een derde mischien ( je heb ook nog lucht ertussen zitten)?

Dus jij denkt, een wietveldje te kweeken, waar een laagje van 2,7 cm puur wiet (zonder lucht tussen de toppen) op zit ! :D

 

Denk aub effe na! Er zijn ook grensen!

Groetjes Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hi Rossy,

Laat mij maar effe rekenen:

De bedoeling is 3600 gr droog van 2,4m² te halen. :smoke

 

3.600gr x 5 = 18.000gr natte wiet

Dus 9 kg per 1m² :D

Neem ik nu 9kg water en verdeel het op 1m², staat het water 0,9 cm hoog.

Maar hoe zwaar is nu natte wiet?

Een derde mischien ( je heb ook nog lucht ertussen zitten)?

Dus jij denkt, een wietveldje te kweeken, waar een laagje van 2,7 cm puur wiet (zonder lucht tussen de toppen) op zit ! :D

 

Denk aub effe na! Er zijn ook grensen!

Groetjes Torsti

hey

dan heb je het niet goed gelezen wat er staat ik hoop namelijk 0,6gr per/w te halen en zelfs dat lijkt me al best moeilijk te worden maar omdat ik veel mensen over die 1grp/w zie praten

was dat wel heel mooi geweest toch? en het klopt er zijn ook grenzen en die moeten opgezocht worden vind ik :(

gr rossy

 

heb een ruimte van 1.80/1.50/2.00

en lukt nog maar net om de temp. goed te houden

4*600

:smoke :smoke sterkte :huh: ;)

heb ook nog een kleine ruimte erbij staan er 33 met 4x600 temp. is nog nooit hoger geweest als 28,2

ligt volgens mij puur aan je afzuigeer en multifan

gr rossy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry Rossy!

Ik had jouw eerste post wel gelezen, maar later door een andere post laten beinvloeden.

Maar je zit ook met de angepassten waardes an de te hooge kant. Je moet meer dan 5 kg natte wiet per m² oogsten.

Dat zie ik niet ankomen!

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Meer info? klik HIER

 

 

ik ga het gewoon zo een ronde proberen wordt het niks haal ik er gewoon twee lampen tussen uit maar als ik het niet probeer zal ik ook nooit weten of het uberhaupt zou werken toch

wie niet waagt wie niet wint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...