Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Ooit Al Onderzoek Gedaan Naar Waarom Men Gaat Blowen???

Recommended Posts

Een blow op zijn tijd heeft bij mij een rustgevende werking als ik het gedoseerd doe en niet ineens een hele opwerk. De ene soort werk ook beter dan de andere, maar over het algemeen met mate is het goed te doen als zijnde medicijn. Aangezien ik ook ADHD heb. He t help tegen meerdere kwalen en mensen die chrinisch ziek zijn kunnen er heel goed bij gebaad zijn. Ze;fs een betere werking dan al die medicijnen. Weet jij veel wat ze erin stoppen. Bij je eige wietje wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook omdat het ten eerste leuk is :blink:

ten tweede het geeft me een leuk gevoel en je slaapt er lekker van

heb nu 7 bouten in men enkel en het helpt beter tegen men pijn dan de medicamenten die ik moet slikken :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben gaan blowen op me 12e uit nieuwgierigheid en toen ik eenmaal doorhad dat ik hierdoor de Ritalin kon laten liggen en dat ik van mijn voedselallergie (werd aggresief van bijna alle soorten kleurstoffen) bijna geen last meer had ben ik er nooit meer mee opgehouden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het verheugd me dat het voor velen ook een positieve uitwerking heeft.

 

Vooral op medisch vlak.

 

Groetjes Blowsterke. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ooit begonnen toen ik 13 was uit stoerigheid en nieuwsgierigheid

 

ik voelde een rust en sliep toen zo lekker dat dat stoerige er meteen vanf was ik deed het toen omdat ik rustig werd...

 

ik kreeg daarna een vriendin die vodn het allemaal neit zo prettig dat ik smokte ik was toen pas 14

ik was doro haar een stuk rustiger geworden en besloot om 'voor altijd' te stoppen met blowen naar een ruime jaar kwam de drang tog weer. ik blowde af entoe ik miste het rustige en de gezelligheid met me maten. uiteidnelijk kreeg ik de bons van dat wijf.

 

ik was toen erg druk met school,thuis en nog wat dingen. ik zelf zit ook vrij hectisch inelkaar met ontzettende wisselstemmingen door blowen word ik rustig geniet ik meer van momenten en kan wat ontspanner leven.

 

 

een reden voro mij om nooit meer te stoppen !!!! EN ZEKER NIET VOOR EEN WIJF !!!

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou blowsterke ... daar gaat ie dan :

Heb alle verhalen hier gelezen (was nogal wat)

en moet zeggen dat ik mezelf in meerdere mensen hekende,

maar het meest in TeKnO-AdHd.

 

Ik ben dus de zoveelste ADHDer die op je (oude) topicje reageerd.

 

voor ik verder ga ... EEN TIP VOOR SMOOTY :

thc is ook in pil vorm (div.doseringen) verkrijgbaar

Marilon/Marisol ofzo heet het ...... word in div. landen waar wiet VERBODEN IS

voorgeschreven voor de dingen waar wij (gelukkig) MEDIWIET voor hebben.

 

RITALIN is de smerigste vaagste DRUG die ik in mijn hele leven hebt gebruikt

(en geloof me ... dat waren er heel wat ... gelukkig ben ik bang voor naalden :smoke )

en haalt t never nooit niet bij een goede bio blow !!!

Dat medicijn wat jij je kleine geeft ken ik niet ...

maar als het uit een chemische fabriek komt,

komt t er bij mij(n kind) niet in !!!

 

PUUR NATUUR ... dat is al jaren mijn motto.

Anti Depressiva ??? NIET NODIG !!!

:o ,kruidenthee met valeriaan en honing (vers van de imker!)

en je gaat weer helemaal lekker . (zo niet ... nog een hele kruidentuin.)

En het enige wat echt help is volgens mij TIJD.

Tijd die je in deze maatschappij nergens meer (voor) hebt/krijgt.

 

Je zult 'm moeten nemen .... wat ben ik slim he ??? :verrygood

 

Een ding wat wij blowers gemeen hebben is RESPECT.

Respect voor elkaar,respect voor moedertje natuur,enz,enz...................................

 

Dit zou best eens kunnen komen door dat andere wat we gemeen hebben:

;) DUH> hetgeen wij allen tot ons nemen <DUH :)

Ik spreek ff voor mezelf nu he ... ik was altijd al "anders" (lees vaag :o )

MAAR ... alles viel op z'n plekje , alle losse vlarden en ideeen in mijn hoofd,

het werd in een klap allemaal helder !!!

 

Ik kreeg mijn leven terug (en daardoor ook een dubbelleven ... maar das een

ander, veeeels te lang , verhaal uit een tijd waar ik niet graag aan herinnerd word.

Laten we het erop houden dat ik behoorlijk misbruik heb gemaakt van mijn "nieuwe"

HELDERHEID en bijkomende nieuwe "SUPERKRACHTEN" :D REVENGE (so sweet)

 

En het zelfde groene goedje was mij steun en toeverlaat toen ik de agressie,

alcohol,HARDdrugs,leugens en vooral LEVENSSTIJL met pijn en moeite VAARWEL zei.

Ik zou er eigenlijk eens een nummer over moeten schrijven :

Hoe Mari Huana mijn leven redde ;)

 

Zal maar eens stoppen met tikken ... niet ???

Ik ben ook zo emotioneel als ik knetter ben (vooral s avonds laat)

Nog iets wat we gemeen hebben misschien ???

Merk t wel als ik met vrienden/vriendinnen/lovers rook................

 

Wiet ... je bent in de hemel ... maar besefd t niet

maar die shit daar beneden overtreft t niet :smoke

 

>cyber<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een aantal mensen die dezelfde "symptonen" hebben.

 

Waarom blowers, kiezen wij voor dit genotsmiddel? Medicatie?

 

Vooral veel zelfmedicatie blijkt uit deze topic.

 

Dus nog steeds veel onbegrip.

 

Daar moet dus duidelijk iets aan gedaan worden.

 

Maar daar is de pharmeutische industrie vast niet blij mee :)

 

Die kost het heel wat klantjes en dan kunnen ze geen dure autootjes meer rijden die het milieu ook vervuilen lalalalalala

 

kan wel uren doorgaan, maar daar hebben blijkbaar meer blowers last van ;)

 

Groetjes Blowsterke :D :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 redenen:

 

- ik kan mijn aandacht focussen op 1 ding (meer gaat met blowen echt niet lukken)

- geen stress en geen zorgen

- ik ga niet eindeloos ouwehoeren zoals ik normaal doe

- heb een grotere fantasie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben begonnen uit nieuwsgierigheid. zag altijd dat anderen er veel plezier aan beleefden en wilde dit zelf ook wel een keertje meemaken.

 

nu blow ik vooral in de avond en dan ga ik lekker naar national geographic of comedy central kijken.

voor mij is het gewoon puur om lekker te ontspannen. heb op het moment best veel stress en shit in me leven dus het is ook een soort uitlaatklep. ik werk bijna 70 uur per week en kan bij niemand mijn ei kwijt op het werk.

 

ik ga ook altijd heel diep nadenken over dingen als ik stoned bent. dat vind ik heerlijk. leer mezelf er ook beter door kennen. voor mij is het dus ook een soort van medicinaal gebruik. omdat ik dus zo veel werk en weinig tijd heb voor mijn vrienden, is een joint voor mij dus een soort van "schouder".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een jaar of 7 geleden ermee begonnen uit nieuwsgierigheid. Een collega toendertijd

blowde al jaren, en ik was eens benieuwd hoe dat werkte. Die collega was een heel relaxed

type, een stuk ouder. Hij vertelde mij over het ontspannen enzo.

 

In het begin alleen een jointje voor het weekeind, maar inmiddels elke avond. Wat mij aan het

roken houden blijft, is dat het een geweldige lichamelijke maar vooral geestelijke ontspanning

geeft. Ik typ dit nu onder invloed van een snowball jointje. Mij haast bescheuren om domme

tikvouten :execute . Ik kan heel secuur en geduldig werken. Als hobby tekenaar is het een

verrijking voor mijn geest. Ik kan dan veel beter kunst maken, gevoeliger ect. Sex is intenser

en wat nog meer.

Wel wist ik gauw genoeg dat het je stemming versterkt, dus ook negatieve. Dat heb ik snel gelaten

op zo'n momenten. Werd echt emotioneel van slechte ervaringen op die dag.

 

Mijn mening is dat het beter is om een toeter te roken als je laten vollopen, wat meestal agressie

teweeg brengt. Laten we meer tegen alcohol misbruik doen, en de wietwet :kill: versoepelen.

 

zow nu nog meer eentje bouwen dan.. :icecool

 

groet, der Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

De reacties die de meeste geven komen overeen met elkaar. :execute

 

Mooi dat het topic een beetje blijft leven :icecool

 

Groetjes Blowsterke :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mijn mening is dat het beter is om een toeter te roken als je laten vollopen, wat meestal agressie

teweeg brengt. Laten we meer tegen alcohol misbruik doen, en de wietwet :icecool versoepelen.

 

 

groet, der Zappie

 

 

daar ben ik helemaal voor. alcohol is - vind ik - een van de gevaarlijkste drugs soorten, maar dat gebruikt wel zowat iedereen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff lang topic en vanwege de vele overeenkomsten zal mijn verhaal/gelul ook niet kort blijven :execute, '

ik heb alleen geen adhd of add.

ik denk dat veel van die jongeren die nu add of adhd toegeschreven hebben

gekregen gewoon afgewimpelt zijn, want nog een over eenkomst met mensen die zelfmedicatie/wiet gebruiken niet te herkennen/behandellen zijn.

en veel van die kinderen zal ook gewoon niet goed opgevoed zijn, kijk maar is op tv die kinder opvoedprogramma's dat soort gedrag zou je zo in het hokje adhd kunnen plaatsen.

maar de ouders zullen niet vertellen tegen de dokter dat kind geen aandacht krijgt, altijd zijn zin krijg als ie zeurt en opgevoed word door een tv en de straat

(tot 12 uur voorn 2 jarigige met ze 6 jarige broertje :kill:.

en tis wel duidelijk dat kinderen tegenwoordig niet echt meer "normaal" meer opgevoed zijn ze hebben gewoon geen moraal een doen alles naar eigenbelang.(ik schold geen vreemde opstraat uit voor alles en nog wat)

ik zei het toch nog maar amper bezig en ik heb al een halve pagina vol sorry.

magoed dat brengt me wel op een vraag zijn "wij" nou slimmer als de rest of gewoon anders.

ik werd zelf nooit begrepen en altijd gepest omdat ik anders was altijd heel stil (in me eigen wereld) of in boeken. op de middelbare school liep ik rond verveelde me te pletter ik zat dan ook op vbo terwijl me cito op vwo+ uitkwam.

maar me leraar vond dat beter, mja ik deed nooit wat optijd terwijl ik wel ff alles in de laatste 5 min deed waar de rest een week over deed mja me leraar las het niet eens mede doordat ik snel niet netjes kan schrijfen en hij gaf standaard een 6 en ik kon/kan niet spellen, ik ben niet dyslectie`s

mja in de 2de werd ik er elke dag uit gestuurt ik kwam altijd in discussies met me leraren omdat ze niet wilden dat ik ergens anders mee bezig was meestal uit het raam staren en praten, mja ik had me werk al af en dat was nou ook niet echt stimuleerend.

en nja tis niet leuk om te zeggen maar ik vond het leuk om die strijd aante gaan het hield me bezig.

daarvoor hield ik me brein bezig met verzinnen van verhaaltjes, misschien moet ik is iemand laten voorlezen als ik wil slapen :rofl.

maar algauw kon ik dat niet meer was gewoon te druk en ik kon nergens meer niet mee bezig zijn.

ik kon niet meer slapen kwam alleen nog maar te laat niets boeide me meer.

toen kwam ik in de 2de in aanraking met drank en ik had me eerste blow maar al snel vond ik alles best maakte mij ook niet zo uit als het maar verdoofde.

wel nog die 2 jaar af gemaakt bezope me examens gemaakt nooit iets geleerd alles boven de 8.5 ook nog sinds de 3de werken en daar kon ik ook veel energie in kwijt

maar door die troep ging ik echt naar de klote gestopt met me baan.

ik ben toen ook opgenomen en een jaar in behandeling gezet.

veel soorten medicatie gehad niets werkte en van de efector spacede ik ook bij het afbouwen enigste keer dat ik daar wat van voelde :rofel

mja na een half jaar begon ik met smoken werd "beter" had daar een vriendin voelde me nog beter, en toen werd ik er weggetrapt.

ik had een papiertje niet ingevuld mja echte rede was dat de nieuwe psychiater mij niet snapte en ik keek dwars door hem heen. en mja ik was op dat moment echt happy fock die evaluatie veelste confronterend.

mja ik ging toen bij me pa wonen en ik mocht daar niet blowen anders werd ik het huis uitgetrapt mja daar kwam de drank enz weer. daar had ie niets over gezegt :icecool

na een jaar durfte ik thuis weer te blowen, daarvoor wel op andere plekken.

en begon (daardoor?)in te zien dat bij me pa wonen niet goed was voor me teveel problemen waar ik last van had, nadat ik had gezegt dat ik niet meer bij hem wou wonen stonden me spullen ook op straat toen ik terug kwam van een weekend weg naar vrienden.

mja en toen me spullen werden nat.

ook al had me ma gezegt dat ze me niet meer in huis zou nemen nam ze me toch weer in huis de schat(ik ben niet altijd even lief).

op voorwaarde dat ik stopte en ging werken. stoppen ging met echt gemakkelijk door wiet ik hou ook niet meer van drank mja af en toe voor de lekker of sociaal, ben ook van mening dat drank mensen agressief maakt en blowen doet dat toch echt niet,

of het ligt aan die mensen ik ben namelijk nooit de controle kwijt geraakt met drank.

mijn psychiater zei ook dat ik als ik me er goed bij voelde gewoon door moest gaan met blowen voor mij dus mediewiet, geen briefje gehad <_<'

maar zonder blowen ben ik een ander mens

ongeduldig

gemeen en onredelijk (vaak spijt van, altijd eigenlijk)

onbedachtzaam

geprikkeld

geen humor

en erg gestrest waar door ik ziek word

ook als ik waker word terwijl ik die dag daar voor niet geblowt heb dan ben ik de rest van die dag kapot, moe word ziek waker.

ik blow wel meer als ik meer stress heb maar ik doe op zo een moment zo lang over het draaien en opsteken zodat ik al een beetje tot rust ben (dit gaat volautomatische).

nou weet ik wel dat ik het doe als "ontwijking" maar ik trek het niet om alleen te zijn met me gedachten.

tis te veel.

ik heb daar afleiding voor nodig het is geen questie van maar zorgen dat je lichamelijk moe word,

en maar zorgen dat je wat te doen heb overdag want alles word routine bij mij en me gedachten dwalen dan al gauw weer af naar oorverdovend lawaai van gedachtes.

als ik dan wel blow iets van 10 gram per week is het stil en kan ik over dingen nadenken zonder dat ik zwaar afdwaal slapen lukt nog niet en ik heb nog veel dingen waar ik aan moet werken (een verhaal kort houden bv :j)

maar ik ben ervan overtuigt dat wiet goed voor me is, behalve dat ik het rook dan ( ben door blowen ook gestopt met normaal roken mja..stop nog wel een beetje shag in me joint)

ik heb ook gezien bij een maat dat hij zoveel medicatie kreeg dat een olifant dood zou vallen had een zware overdosis kalmerins shit gekregen hij flipte nog steeds

1 jointje voor hem gedraaid opgerookt en hij was weer "rustig".

 

ik zal voorlopig nog wel blijven blowen ik zeg wel altijd tegen iedereen dat ze er niet mee moeten beginnen (als drugs).

ik ben van mening dat wiet wel softdrugs is, maar het is ook zekers medicatie.

 

ps als je dit in een keer kan uitlezen heb je geen last van concetratie problemen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb geen idee meer waar dit topic over ging, maar een intressant (en leerzaam) verhaal om te lezen. :icecool

 

veel succes ermee en hou die rust vast.

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die rust is alle mensen gegund.

 

En omdat het puur natuur is, brengt het geen geld op in de pharmeutische industrie, en daar draait heel de medische wereld weer op, door bonussen.

 

Zo gaat het klokje rond.

 

Er zal dus nooit gepromoot worden om te gaan blowen :execute

 

Mensen die zichzelf goed kennen en die blowen, gaat tenminste rust vanuit, kan ja van andere mensen die onrustig zijn en medicatie of alcohol gebruiken niet zeggen. Die worden nog gevooelloos ook.

 

Ikzelf blow nu al zo lang, maar vanaf een jaar of vijftien geleden dagelijks.

 

Om medische redenen en de ene huisarts heeft er begrip voor en de andere niet.

 

Het moet zo zijn dat elke huisarts de mensen die blowen om medische redenen een goede verklaring afgeeft. En geen uitzonderingen. :icecool

 

Groetjes Blowsterke :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een keer onnozel begonnen met een paar trekjes.. merkte er niet veel van. daarna een lange tijd niet meer geblowd. ik heb het 2 jaar geleden weer eens geprobeerd, en voelde er lekker veel van. rond die tijd was bij mij mn ADHD t ergst (heb t van mn geboorte al) en nu blow ik ruim 2.5 jaar en is mn ADHD bijna helemaal weg zelfs :blink: dus daarom blow ik.. word er lekker rustig van. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik heb dus pdd/nos , zie mijn hoofd van binnen als een soort brainstrom 24/7 das de reden meer ook niet .

Share this post


Link to post
Share on other sites
pff lang topic en vanwege de vele overeenkomsten zal mijn verhaal/gelul ook niet kort blijven :innocent:, '

ik heb alleen geen adhd of add.

ik denk dat veel van die jongeren die nu add of adhd toegeschreven hebben

gekregen gewoon afgewimpelt zijn

dat denk ik dus ook...goed voorbeeld is mijn stiefbroer. die jongen heeft vroeger nooit aandacht gekregen van zijn pa of ma. hij is vanaf zen 14e gevangenis in en uit gegaan. nou goed, het is te makkelijk om te zeggen dat het ligt aan het feit dat ie geen aandacht kreeg. natuurlijk was er iets mis met die jongen. hij had ook zogenaamd adhd. werd volgestampt met ritalin en dat soort ongein. vreemde was, dat ie als hij bij ons op visite kwam hij altijd heel rustig was...echt waar, een van de liefste jongens die ik ken was het dan. dat is ook makkelijk te verklaren. bij ons kreeg ie een aai over zen bol en kreeg ie genoeg aandacht...van mensen die niet eens zijn echte familie zijn.

 

en wat ook helpt bij hem is wiet. geen ritalin of andere bende, maar gewoon een simpel wietje.

 

maar ik blijf zeggen dat die jongen geen adhd heeft, en dat hij van nature geen agressief persoon is. zo is hij alleen maar gemaakt door de mensen die hem op hadden moeten voeden. als hij iets fout deed, kreeg ie niet gewoon straf...nee dan kreeg ie een stuk hout voor zijn harses. gek he, dat iemand dat op latere leeftijd nog merkt, en dan zelf ook agressief wordt.

 

waarschijnlijk had het ook gewoon een rustige normale jongen kunnen zijn zonder wiet, als ie vroeger niet zo behandeld was.

 

en het allerergste is dat zijn moeder zich van geen kwaad bewust is.

mijn kleine stiefbroertje gaat nu dezelfde kant op als die gast waar ik net over vertelde.

 

natuurlijk is dat ook niet de schuld van de opvoeders, maar van zijn broer.

 

oh, voordat jullie gaan vragen hoe het kan dat hun mijn stiefbroers zijn...mijn vader gaat met de moeder van die jongens. hij is dus niet hun echte vader. al neem ik het hem net zo goed kwalijk, want hij is er vanaf dat hun klein zijn bij geweest. maar goed, hij ziet hun niet als zijn verantwoording...maar dat verbaast me niks, want dat doet ie met mij en me zus evenmin.

 

zo zie je maar hoe dingen kunnen lopen...2 mensen totaal verpest omdat hun opvoeders niet fatsoenlijk met kinderen overweg kunnen.

 

en dan wordt er uiteindelijk geroepen dat het door de wiet komt natuurlijk, want dat is het makkelijkst voor bijna alle partijen, behalve voor de mensen waar het hier omgaat.

 

 

sorry trouwens dat het misschien wat onduidelijk is geschreven...normaal let ik daar juist heel goed op, maar dit raakt me best wel, en het is er wat emotioneler uitgekomen dan eigenlijk de bedoeling was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een van de redenen waarom mensen afgewimpeld worden met ADHD of whatever voor afwijking men dan ook mag hebben, is voor de huisartsen het gemakkelijkst om ritalin of andere zooi voor te schrijven, je wilt niet zien hoeveel medicatie ik hier thuis heb liggen, die ik nooit van mijn leven ingenomen heb, omdat ik mezelf marihuana als medicijn heb voorgeschreven. Anders had ik hier niet eens meer gezeten :)

 

Aan de medicatie die huisartsen voorschrijven wordt gigantisch veel geld verdiend.

En de pharmeutische industrie lacht het hardst.

Die hebben gigantische winsten de afgelopen jaren.

De overheid zelf komt ook niks tekort.

Maar wij de gewone man, het klootjesvolk, moeten dom gehouden worden, gevoelloos (emotieloos) en vooral luisteren naar wat hun te zeggen hebben en zelf geen initiatief tonen. :innocent:

 

In de vierentwintiguurseconomie waarin wij leven, is stress de normaalste zaak van de wereld geworden hier in Nederland. En werk je hier niet aan mee, nou moet eens kijken hoe je afgespiegeld wordt.

 

Als je om medische redenen gaat blowen, om bv pijn te verzachten of iets meer na te kunnen denken over het leven, te relaxen, om tot rust te komen of puur als genotsmiddel, moet niks uitmaken in deze maatschappij, alleen hebben ze dit niet onder controle, zoals alcohol of sigaretten. Dit puur omdat het gedoogbeleid zo krom is als de neten :)

 

En ik kom veel in aanraking met "ontspoorde" jongeren, die inderdaad door gebrek aan opvoeding, liefde en aandacht, vaak aangezien worden als ADHDers. Gelukkig ontdekken een aantal van hun marihuana als medicijn te gebruiken ipv de zooi die anders wordt voorgeschreven.

 

Groetjes Blowsterke ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat ik altijd na school passeerde langs een deel blowende jongeren, van m'n school

en ik vond dat zoo goed ruiken

ik dacht, laat ik het ook eens proberen

man man, wat heb ik gelachen, om echt de normaalste dingen

dat wil ik terug, zo'n tijden

als ik nu kijk, is het gewoon een gewoonte geworden

savends na school begint de pret

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zelf ook een gevalletje pdd/nos / asperger. Dus dat geeft wel een beetje rust in het hoofd inderdaad, het geeft in ieder geval te denken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben begonnen op mijn 16de, af en toe eens, en daarna steeds vaker en dan soms gewoon elke dag.

Ik ben van mening dat dit mij geen goed heeft gedaan.

Elk jaar een niveau lager op school, steeds luier worden & nergens zin meer in hebben.

Geen huiswerk maken, niks interesseerde me meer.

 

Maar toch.. Ik ben nu 4 maanden gestopt met blowen en ik merk toch echt dat ik veel relaxter was en niet zoveel last van stress had, maar ook heb ik gemerkt dat als ik blowde, mijn sombere gedachten & gevoelens eerder naar boven kwamen. Ook kon ik vaak niet echt relaxen als ik had geblowd & was ik vaak bang dat het een slechte uitwerking zou hebben (wat uiteindelijk ook gebeurde)

Verder blow ik nu gewoon niet meer omdat ik bang ben dat m'n intellegentie erop achter zou gaan..

Ik weet dat af en toe blowen geen kwaad kan, maar ik merkte gewoon dat het achteruit ging als ik blowde.

En nee ik drink ook niet.

 

In feite ben ik gewoon bang dat ik dommer word van het blowen.

En toch weegt het niet op tegen de rust die ik dan ervaar, inplaats van elke dag gestresst zijn.

 

Wat denken jullie ervan?

Tast thc je geheugen ed. erg aan en zeker op een langere termijn?

Ik zou toch graag eens zekerheid hebben.

 

bvd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matig gebruik stimuleert. Overmatig gebruik vernietigd... Net als met alcohol. Zo simpel ligt het. Er zijn wel onderzoeken en dergelijken naar geweest maar deze zijn geprullebakkiseerd bij positieve resultaten door hogere overheden... (complotten etc.).

 

Matig gebruik is minder dan 1x per week dan he...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was ook zeker niet van plan om het vaker dan 1 x per week te doen..

Ik hoorde overigens dat 1x per maand stimulerend is & vaker alleen maar vernietigend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...