Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Voor de zekerheid zou je een close-up van de zaailingtopjes kunnen maken!

Verder vind ik het er allemaal mooi uit zien :wOOt

 

gr.speed :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles kan! :rofl

Sky is the limit :wOOt

 

gr.speed

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

Hey Ries, ziet er weer top uit :rofl

 

Je zegt dat je 1 keer om de 4 dagen water geeft, en als ik het me goed herinner dan zet jij je potten in een grote bak en geef je daar water in. Laat je de zaailingen dan ook gewoon in diezelfde bak staan bij de watergift, of geef je ze afzonderlijk water?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

riesje :rofl :wOOt :P dat word weer wat lekkers :o

 

mooi op kluer en de bloemen alweer inzicht :o

 

 

laters pp.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

@budgetkweek

 

Ik ken die methode niet 24 uur donker als je ze laat bloeien, helpt dat een beetje?

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ries weet je zeker dat die lange een dame is? Ik kon het vanaf de foto niet zo goed zien. In plaats van toppen kun je een uitschietende plant overigens ook breken, de "soma manier". Top groeit dan horizontaal door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de rest ziet er lekker uit ries! Kun je echt niet dichterbij komen of een detail uitvergroten om het beter te zien? Zou toch echt zonde zijn als er een herma of man tussen stond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had een poosie geleden ook zo,n plant ertussen staan.(zaadplant) zag er precies hetzelfde uit. het was powerplant is gewoon vrouwelijk af gebloeid.maar ik had daar 2 stekken van over en die heb ik mee laten groeien tussen de bubbletjes. ze zagen er precies zo uit als moeder. zelfde groei (rare lange dingen) en wat gebeurt er in de groeischeuten gewoon haartjes. en aan de onderste takken kwamen balletjes. ik zou (hem of haar) maar heel goed in de gaten houden. zelf had ik em er lekker uitgehaald anders heb je er zelf alleen maar stress van :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

die lange ziet er inderdaad maar een raar ding uit.

hou die maar goed in het oog riesje.

 

de rest ziet er :rofl uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@budgetkweek

 

Ik ken die methode niet 24 uur donker als je ze laat bloeien, helpt dat een beetje?

 

Priest

 

JA helpt super. De plant schrikt en denkt kut ik moet bloeien. (tenminste dat denk ik, zeker weten doe je het niet) Feit is dat de bloei zeker 4 a 7 dagen korter word omdat de bloei er veel explosiever in gezet word.

werk hier al jaren mee. is een aanradertje

 

 

De planten staan er mooi bij ries. die ene is inderdaad wazig. lekker laten gaan :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...