Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpeesCees

De Minister Beslist...cees Terug Het Hok In !

Recommended Posts

wel yolanda, als Jan Marijnissen voorwaardelijk vrij was geweest na een veroordeling voor opruiing was dat vast ook gebeurd. Kan me niet voorstellen dat dat niet was gebeurd. Maak er nou geen drama van zeg... Gebruik gewoon de publiciteit. Je gaat me toch niet vertellen dat je hier geen rekening mee had gehouden he? Regeren is vooruitzien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meschien was er minder ophef geweest maar het is niet slim van cees om daarna de reclasering/justitie te kakken te zetten op de voor pagina van een grote krant .

 

 

 

Het is wel een goeie stunt , maar er zitte wat vervelende gevolgen aan .

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is ook hardstikke dubbel. Mág je eindelijk van de reclassering iets doen wat in je lijn ligt (wat nog behoorlijk controverseel is zelfs), steekt de reclassering hun nek uit: tjakka! hak je hem er gelijk af. Nee, ik vind dat politiek niet handig, zeker niet als Cees zegt in een interview met omroep flevoland dat hij niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor zijn daden (of woorden van die strekking) en dat zijn overtredingen de schuld of verantwoordleijkheid zijn van de reclassering, dat vind ik nogal kortzichtig en onverantwoordelijk.

 

Nou is er heel wat mis met de reclassering in Nederland maar dit hadden ze toch écht niet verdiend in dit geval vind ik! Niet vreemd dat ze dit besloten hebben.

 

nogmaals, vind het vervelend voor je Cees maar ik weet zeker dat je er ook rekening mee hebt gehouden dat het zou kunnen gebeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mocht niet eens kiezen waar of wat ik wou gaan doen voor 240 uur .....

 

 

Gewoon prikken met die prikker ..

 

Snap er geen reet van dat Cees dit mocht doen, ik dacht dat ie vrij was.

 

Groetjes

 

The Afghany Warrior

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het ging er niet om dat het uitstrooien van 250.000 flyers niet mag. Het feit dat ze voor GroenVrij! waren maakte het verschil. Was er ook zoveel ophef over gemaakt wanneer de aktie voor de SP was?

 

Yolanda

 

 

 

Wat een onzin!

 

Al waren ze voor SP / D66 & de rest, dan hadden ze hem net zo goed opgesloten omdat hij voorwaardelijk vrij was!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat gebeurt er met de mogelijke boete van 10000 euro die boven zijn hoofd hangt? gaat hier de pet dan rond ?lijkt mij wel tog.hoeveel gebruikers en bezoekers heeft dit forum,genoeg om de schade te dekken?.want deze aktie is tog uniek en verdient niet alleen je stem maar ook je steun

Share this post


Link to post
Share on other sites

GODGLOEIENDEGODVERDOMME!

 

En dan zijn er hier ook nog mensen die zoiets zeggen als...

 

Eigen schuld, dikke bult.

 

Cees, jij hoort niet weer in de bak, je hebt je werk 100% goed gedaan, twee dagen voorpagina!

Klasse, ik wou dat ik het gedaan had, had me maar gebeld, had ik ze gedropt!

 

Als je flyers met een foto van de paus had gedropt voor het CDA, hadden ze je bisschop gemaakt!

Er is geen ruimte meer voor hypocrisie, Cees heeft gelijk, en Hirsch Ballin is een vieze wraakzuchtige hond.

 

Spees Cees for President, Beatrix naar de voedselbank.

 

Ik wil wel de helft voor je zitten, maar we lijken voor geen meter...

 

Morgen stemmen voor Cees en Wernard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach 't is imo gewoon een blunder van de Reclasering waarvoor Cees moet boeten. Hun willen geen verantwoording nemen voor HUN blunder. En Cees moet daarvoor boeten zo simpel is het...

 

En dan ineens is er wel een cel vrij :( Terwijl als je een oud omatje van d'r tasje berooft je op een wachtlijst komt te staan en je over 1 1/2 jaar moet melden. Dus enige politieke druk zit er wel achter hoor, maar laten we 't nou niet op de spits gaan drijven met klein tegen groot ;)

 

De kern is gewoon, Cees is voor de "wet" een veroordeelde wiethandelaar (voor de wet hé, heeft niets met mijn persoonlijke mening te maken) en de politiek vindt het niet oke dat hij als veroordeelde ex-handelaar een partij voor cannabis gaat promoten. Dat is de kern en daarom moet Cees zich morgen melden, niet meer, niet minder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nolvanschaik

Niet morgen!!! Vandag!! :(

 

@4/20

Geef maar een rekeningnummer, ik ben erbij! ;)

 

Groetjes Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik mocht niet eens kiezen waar of wat ik wou gaan doen voor 240 uur .....

Gewoon prikken met die prikker ..

 

Snap er geen reet van dat Cees dit mocht doen, ik dacht dat ie vrij was.

 

Groetjes

 

The Afghany Warrior

 

GEWELDIG :( ;) ;) :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou die Pet Gaat aan mij voorbij.

Denk fff na. Cees is een pioneer in wat hij doet, maar weet wel waar hij meebezig is.

 

Cees als we op elkaar hadden geleken zat het er in.!!!!! Dan konik voor je zitten. Maar nu niet nu ben ik te dik te veel haar(op me hoofd) en ben heel positief en mensen gaann vaak door het lint omdat ik zo positief ben.

 

 

Maaare tijd zat. Haar groeit wel aan!

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
@nolvanschaik

Niet morgen!!! Vandag!! :(

 

@4/20

Geef maar een rekeningnummer, ik ben erbij! ;)

 

Groetjes Torsti

hee torsti ik wil wel mijn rekeningnummer opgeven maar daar heeft cees niks aan. ;) ik denk dat je dan beter Cees zijn nummer kan vragen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was ook niet van plan jouw te spekken! :(

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap al die ophef echt niet hoor. Ik denk dat als ik dat doe de politie me meeneemt naar het bureau voor een verhoortje.

 

Ik vind ook helemaal niet dat de reclassering een blunder heeft gemaakt. Ja, ze hebben een blunder gemaakt door er op te vertrouwen dat Cees in zijn hoedanigheid van promotor van Groen Vrij geen onwettige dingen zou gaan doen. Ik kan me niet voorstellen dat dat niet is besproken met Cees als onderdeel van zijn voorwaardelijke vrijlating. Dat Cees nou de bal bij de reclassering legt ("hadden ze het maar niet moeten toestaan - is hun verantwoording") vind ik ook erg kortzichtig. Je hebt dus geen enkele eigen verantwoording? Kom nou jongens.. maak het nou niet helemaal fraai. Als ik bij de reclassering zou werken zou ik me aardig in mijn rug gestoken voelen. Laat die gast zijn ding doen en dan krijg je dit terug. Wat wil je nou van die gasten? Dat ze je toch bij de pinkstergemeente geplaatst hadden?

 

Nogmaals, goeie actie, vervelende consequenties, maar te verwachten, en zeker als je er op deze manier mee omgaat.

 

@ Nol: gezien de feiten en de beschuldigingen lag er voor een minister (nog afgezien of ik hem mag of niet) geen andere keuze. Als ie het nou niet had gedaan? Wat dan? Dan schep je een juridisch precedent waarop iedere voorwaardelijk vrijgelaten overtreder zich op kan beroepen. En niet alleen de aardige Spees Cezen van deze wereld, maar ook de kinderverkrachters, inbrekers etc etc. Denk toch niet zo kort door de bocht dames en heren, kan me daar zo druk om maken.

 

@stijlloos: Ik denk niet eens dat het om het promoten van cannabis gaat. Het gaat doodsimpel over het plegen van een feit door een voorwaardelijk vrijgelate "crimineel".

 

Als je hand in kokend water steekt verbrand je hem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@whazzup

Dat er consequenties zouden moeten komen, was duidelijk!

 

Maar de tijdstipp vindt ik onpassend. Na de verkiezingen: OK , maar nu? :(

 

Jij schreef: Dat Cees nou de bal bij de reclassering legt ("hadden ze het maar niet moeten toestaan - is hun verantwoording") vind ik ook erg kortzichtig.

 

Absoluut gelijk, dont fuck the gouverment, they´ll get your ass!

 

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zijn we moeilijke onderwerpen. Want ik ben niet argwanend Maar ik denk zelf dat al je teveel in het nieuws komt met je plantjes je op dit moment aan word gepakt, op je leven buiten de dames om.

 

Wie hier heeft er geen kinderen en wil ze toch bieden wat er ook mogelijk is. Wie zijn wij omdat te verbieden?? daar zijn we niet voor, zekers niet. omdat Amerika ons met Afghanistan mee wil, hebben??

 

Laat de moslims los, dit zijn geen verkeeerde mensen. Kijken hoe jij je voeld als je kinderen niet kunnen leren, buiten spelen en de meerderheid kan aanzetten tot haat???

Opnieuw een start maar zonder PVDA, zo slecht gaat het niet

 

 

Overigens, dit gaat natuurlijk niet over 1 man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
@whazzup

Dat er consequenties zouden moeten komen, was duidelijk!

 

Maar de tijdstipp vindt ik onpassend. Na de verkiezingen: OK , maar nu? :(

 

Jij schreef: Dat Cees nou de bal bij de reclassering legt ("hadden ze het maar niet moeten toestaan - is hun verantwoording") vind ik ook erg kortzichtig.

 

Absoluut gelijk, dont fuck the gouverment, they´ll get your ass!

 

Torsti

 

 

 

Waarom nu?!?! Sla jezelf eens voor je kop zodat je wakker wordt!

 

Hij had kunnen weten dat er een ticket/straf aan vast zat als voorwaardelijk vrijgewaarde!!

 

If not now, then never.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar de tijdstipp vindt ik onpassend. Na de verkiezingen: OK , maar nu? ;)

lol als ze dat niet zouden doen was zijn straf al voorbij! Hij heeft nog 9 dagen te gaan. Ach weet je, ik had als minister gezegd "schijt aan die 9 dagen, kost meer dan het oplevert" maar dat mag ie en kon ie nou eenmaal niet meer.

 

de beroemde "rechtstaat" is dan in het geding he :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens waar hebben we het over????

 

 

9 dagen, dat heeft een gemiddeld mens ook gefeesd in ze leven!!!!!!!!!!

 

Dus als het Pioneer is in wat hij doet dan is het een crimineel??

Mensen ik kom echt van de straat, waaarom deze man zich verkiesbaar steld. is omdat hij op komt voor de mensen die thuis gebruiken, en die er van afhankelijk zijn

dus weet je wie, laat horen

 

Cees.

Ik weet niet waarom maar ik zo graag die 9dagen voor je zitten.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( Hee Tok.

Dan sta jij aan de poort.

En geef je me de dag van me leven ;)

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe luid de gemaakte overtreding eigenlijk excact ? Ik vind de overtreding in dit geval wel discutabel , de actie is immers verzonnen om een minderheids partij onder de aandacht te brengen zonder dat daar een financieel voordeel voor de 'daders' aan vast zat .

 

de overtreding zelf stelt natuurlijk niets voor ,maar is genoeg om die voorwaardelijke straf om te zetten in een onvoorwaardelijke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atmo.

Ik heb m,n vrije tijd wel eens omgzet in vast zitten. Ok toen was ert bast vrij. a als jeje boterham laaat kaaL VRETEN IS HET WAT ANDERS.

 

Ertje komt voor zich zelf op.

 

!!!

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) Hee Tok.

Dan sta jij aan de poort.

En geef je me de dag van me leven :whistling

gr ert

 

 

Laat mij ff met rust.

Ik ben blij dat ik er net weer uit ben. :(

 

Mij zie je daar niet eens meer op bezoek gaan hoor :specool

 

Tokkie wil bij z'n moppie(hanna) blijven :smoke

 

 

Hoe luid de gemaakte overtreding eigenlijk excact ? Ik vind de overtreding in dit geval wel discutabel , de actie is immers verzonnen om een minderheids partij onder de aandacht te brengen zonder dat daar een financieel voordeel voor de 'daders' aan vast zat .

 

de overtreding zelf stelt natuurlijk niets voor ,maar is genoeg om die voorwaardelijke straf om te zetten in een onvoorwaardelijke.

========================================================

 

 

Overtreding van de milieu wet.

Maar je bent niet echt vrij als je de laatste 12 weken van je straf buiten mag "uitzitten/doorbrengen"

Héél officieel ben je nog gewoon gedetineerd.

Je zit in de reintegratie(met een mooi woord)

Bij het minste of geringste kunnen ze je weer oproepen. staat ook in de voorwaarden.

Ik heb hetzelfde gehad maar mocht gelukkig bij een vriendje "werken"

1 x per week melden, thats all !!

Kan je alleen aan meedoen als je je goed gedragen hebt in de bajes.

 

nou ik ben nog nooit zo stoned en dronken geweest als die eerste "vrije" dag ;)

 

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...