Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

@tijger - rataplan - Stumper - steem thx :rofl

 

@whazzup Inderdaad, beter voorkomen dan genezen, vooral met die meeldauw die zo heerstte.. Ben nu overigens gestopt met vital sproeien, ivm de topontwikkeling :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

die ecostyle vital werkt goed dan. ziet er smakelijk uit zo die net gepoetste schoenen achtige glans! :rofl

 

 

keep it up!

 

 

 

groeten! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

He thomas zien er goed uit man! :rofl

 

Ik heb ze ook staan van dezelfde snij :P ,ook 5 maar dan onder 1x 600 watt in een grote bak aarde.

Ik heb eveneens dezelfde opstartproblemen als jou gehad maar nu gaan ze echt super,blad glanst zelfs zo zonder vital!

Ze zijn getopt en hier en daar wat gebogen om de oppervlakte vol te krijgen,zodoende heb ik ook nog langer voorgegroeit dan jij.

Het probleem waar TAW eerder al op wees,dat ze zichzelf en elkaar na een poosje zouden gaan overwoekeren, is nu langzaam bij mij aan het gebeuren.

Zou het verstandig zijn om een aantal fanleaves op te offeren zodat de toppen wat meer licht kunnen ontvangen of doe je de toppen er juist meer plezier mee als je de bladeren laat zitten zodat die het licht pakken?

Ik heb op het moment zelf de neiging om wat te snoeien zo dicht begroeit is het,als ik de takken voorzichtig uit elkaar trek zit er hier en daar ook condens tussen de blaadjes.

Misschien weet jij hier een antwoord op?,ik heb nog nooit zo een bossig plantje gehad!...grtz ganja :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffoe ik denk dat je het beter aan de afghany commander himself kan vragen hoor.. Ze zijn inderdaad super bossig, ook al heb ik ze van onder flink gedieft, iets hoger is het alsnog een mini jungle.. Uiteindelijk vangen de bladeren het licht op, en zorgen voor de fotosynthese, dus ik ben geen voorstander van het weghalen van blad. De kleinere zijtakjes zou je wel kunnen weghalen, dat heb ik hier en daar ook gedaan, maar er is bijna geen beginnen aan.. Nu ze flink in de bloei zitten strekken de hoofdtoppen zich wel wat uit, en dat is maar goed ook..

In ieder geval goed ventileren, ik snap nu waarom ik daar zo op ben gewezen in het begin, de kans op budrot ligt natuurlijk wel erg dicht op de loer bij deze struikjes.

Heb je niet wat meer recente pics? Ben wel benieuwd hoe anderen het af gaat met afghaanjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als Saddam niet meer terug komt waarom de TAW dan wel ?

 

Plaats is maar is een dozijn mooie fotos Ganjamens, dan kan Tomas wel beoordelen of het goed gaat.

 

Esmie

 

 

 

Ze zijn inderdaad super bossig, ook al heb ik ze van onder flink gedieft, iets hoger is het alsnog een mini jungle.. De kleinere zijtakjes zou je wel kunnen weghalen, dat heb ik hier en daar ook gedaan, maar er is bijna geen beginnen aan.. Nu ze flink in de bloei zitten strekken de hoofdtoppen zich wel wat uit, en dat is maar goed ook..

In ieder geval goed ventileren, ik snap nu waarom ik daar zo op ben gewezen in het begin, de kans op budrot ligt natuurlijk wel erg dicht op de loer bij deze struikjes.

 

Tomas waarom snap je dat nu pas ?

 

Budrot kan bij Afghaan op op de lagere gedeeltes goed ontstaan, juist daar ...

 

Heb je nou meer ventilatie ?

 

En snap je nu ook waarom je afzuiger altijd moet afzuigen ?

 

En als dat niet kan dan MAAK JIJ het mogelijk.

 

Tot hoors...

 

Kusjes van je Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan goed man!

 

grote fanleaves die boven toppen/topjes hangen verwijder ik zo'n 2.5 week voor de oogst, ga ik nu weer doen, heb toch t gevoel dat ze dan iets meer kunnen aandikken aangezien licht gewicht is.

De bladeren laat de plant vlak voor zijn dood toch zelf geel trekken, dus die eraf knippen lijkt me dan ook geen enorm probleem.

 

Om dat nu al te doen :rofl

Ik heb de kleine topjes gewoon door de bladeren geleid, gewoon tussen 2 vingers door zeg maar, t blad blijft, de top blijft.

Om nu (al) fanleaves te gaan knippen nee!

 

 

Gaat fijn man, hoe vaak water je momenteel en hoeveel ml ?

 

 

NEUS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomas waarom snap je dat nu pas ?

 

Budrot kan bij Afghaan op op de lagere gedeeltes goed ontstaan, juist daar ...

 

Heb je nou meer ventilatie ?

 

En snap je nu ook waarom je afzuiger altijd moet afzuigen ?

 

lieve esmie

ik kende het soort totaal niet, dus wist ook niet goed wat ik kon verwachten.. nou dat heb ik geweten.. :rofl

Ik heb een waaier staan, en afzuiging staat ook 24/7 aan nu. (al was het alleen maar vanwege de allesdoordringende geur)

een dezer dagen wat nieuwe pics..

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit :rofl ,ik redde het weer net niet om wat fotootjes te schieten voor dat het licht aan gaat,morgen moet lukken...,grtz ganja :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaats is maar is een dozijn mooie fotos Ganjamens, dan kan Tomas wel beoordelen of het goed gaat.

Kusjes van je Esmie

Heb je niet wat meer recente pics? Ben wel benieuwd hoe anderen het af gaat met afghaanjes

OK dan,net wel op tijd en net niet...maar toch :rofl

alleen jammer dat ik ff geen betere camera beschikbaar heb dan mn mobiel!

 

best vol met blad!

med_gallery_6374_213_55520.jpg

 

 

 

med_gallery_6374_213_502866.jpg

 

 

 

med_gallery_6374_213_18564.jpg

 

 

 

en toen was er licht..

med_gallery_6374_213_75017.jpg

 

 

 

med_gallery_6374_213_44527.jpg

 

 

 

med_gallery_6374_213_664651.jpg

 

 

 

 

5 Stammen.. :wOOt

med_gallery_6374_213_670180.jpg

 

 

Ok tomas,recenter kan niet!,grtz ganja :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Ganjamens,

 

Je hebt toch wel een eigen topic ?

Nu vervuil je Tomas zijn paradepaardje met je overwoekerende tuintje.

 

Als je nu niet gaat opknippen en ook nog is hevig gaat uitdunnen ( hogere zijtakken) dan heb je alleen maar geel gruis eronder hangen.

 

Tomas ?

 

Vertel jij hem is hoe dat eruit ziet en wat je ermee kan ?

 

Die katrolletjes werken volgens mij niet horizontaal ..

Je had beter kunnen scroggen of toppen want nu heb je te veel hoge en lage toppen.

 

Daarnaast ga jij veekl meeldauw krijgen en toprot.

 

 

Ik moet strijken.

 

Kusjes Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet janken :P

 

Je vroeg toch om foto's ,tomas ook trouwens!

 

Verder bedankt voor het antwoorden op mijn vragen uit eerdere reply van mij.. :rofl

 

En met de wetenschap dat ik al die enge ziektes nog in het verschiet heb,ga ik zo de hakbijl maar is uit de schuur halen!

 

strijk ze,grtz ganja.. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik vind het niet erg hoor, toch leuk om een beetje te kunnen vergelijken..

maar ik dacht dat het hier vol zat, wat een jungle daar zeg! luister goed naar esmie, die slet kan afghanen lezen en schrijven.. snel snoeien van onderen en zorgen voor ventilatie.. met zoveel bladgroen zal de LV ook wel lekker oplopen?

Mooi hokkie, na deze ronde komt er hier ook een aardebak met bodemverwarming in..

 

mini update 2 januari

 

Ik ben niet zo heel tevreden, hier en daar wat meer vergelende bladeren, en een top is bijna geroosterd omdat de lamp wat laag hing.. de schade is beperkt gebleven en de lamp snel een stukkie hoger gehangen :rofl

 

Vanaf vandaag ga ik meer voeding geven, eens kijken of dat de vergeling tegen kan gaan. Nog zo'n 4 weken te gaan.

 

gallery_6949_995_15297.jpg

 

 

gallery_6949_995_58955.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Tomas,ondanks de gele bladeren ziet het er bij jou echt wel beter uit ja, mooie boompjes die lekker de ruimte hebben :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

okay een paar pics vind ik niet erg maar misschien kun je beter een eigen verslagje maken.. Ik weet niet meer van deze plant dan jij en echt goed verloopt mn kweekje al helemaal niet....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ganjamens,

 

Je had ze meer naar buiten moeten planten.

En meteen in de bloei moeten zetten, je hebt te breed laten worden.

 

Scroggen is beter maar voor een beginner erg lastig.

 

Toppen heb je ook niet gedaan of wel ?

 

Knip en plak alles nou ff in je eigen topic.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyyy tomas.......Of was het nou Ganjamens,TAW of esmeralda? :P

 

Leuk om te volgen hoor.

 

Alleen een beetje verwarrend zo :wOOt

 

veel suc6 beide :rofl

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaloers? :P

 

p.s.

 

Moeilijk he, afscheid nemen van dit k*tforum :rofl

 

Je lijkt Heintje Davids wel :wOOt

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik maak de topics af zoals afgesproken ....

 

 

heb geduld tokkie aan alles komt een einde wanneer peer jij hem ?

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...