Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

stijlloos

Groenvrij Poster Actie

Recommended Posts

Voor de mensen die met de trein komen kunnen het best deze route wandelen

 

Stations plein

Kruistraat

Barteljorisstraat

Grootte houstraat

Houtsplein

 

EINDBESTEMMING COFFEESHOP SINSEMILLA.....Houtplein 16a

 

Als ik het goed heb doe je er een kwartier over als je een beetje normaal loopt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo vandaag weer een drukke dag gehad. 's-morgens eerst radio Gelderland, toen TV Gelderland thuis op bezoek. Daarna naar Haarlem voor een dingetje met Netwerk (uitzending volgende week dinsdag om 19.25 over 30 jaar gedoogbeleid) Linke soep want het is van de NCRV en je weet maar nooit wat die er van maken in de regie ruimte.Morgen gaan we de mailing doen voor posters en stickertjes. Al ruim 1000 bestelde posters verzonden. Zondag plakken in Apeldoorn e.o. Maandag om 11.00 weer in Haarlem voor intervieuw met Rookie Tv. Dan naar Amsterdam voor intervieuw met Mokum TV. Dan lekker plakken in Amsterdam. Tussendoor intervieuw met dagblad de Gelderlander. Lijkt er op dat het verkiezingscircus nu echt op gang komt. Leuk werk. Gaat alsmaar over Cannabis en het is altijd fijn als er mensen zijn die serieus naar je argumenten willen luisteren. En de dames en Heren journalisten vertellen je mening ook nog eens door aan al die duizenden andere mensen. Ben ik ze zeer dankbaar voor. Groet, Wernard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent er maar druk mee.

 

 

Veel suc6 in je verkiezings strijd

 

 

@BAS22 ik heb er nog 3 liggen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb vandaag weer de nieuwe posters binnen gekregen dus ben ik gaan plakken in Kaatsheuvel, Loon op Zand, De Moer, 'S-Gravenmoer, Dongen, Waalwijk en Tilburg.

 

gallery_7044_235_17909.jpg

 

gallery_7044_235_7115.jpg

 

gallery_7044_235_8031.jpg

 

gallery_7044_235_31794.jpg

 

gallery_7044_235_15181.jpg

 

gallery_7044_235_33122.jpg

 

gallery_7044_235_15086.jpg

 

gallery_7044_235_7195.jpg

 

gallery_7044_235_15911.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maare dat van die zaden en al die andere spectakulaire dingen maak je niet waar...

Niet ofzo dat ik het alleen daarvoor doe maar het is natuurlijk mooi mee genomen als je voor dat plakken ook nog wat krijgt.Ik sta helemaal achter deze partij maar wou dit even kwijt.Foto's zullen volgen

 

Gegroet

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn nog niet klaar met plakken.

GroenVrij zet 500 zaden in, wietforum verdubbeld dat en heeft andere cadeautjes georganiseerd.

Pas als deze actie klaar is en iedereen zijn foto's heeft ingestuurd kunnen we overgaan tot het verdelen van de prijzen en niet eerder.

Logisch toch? Relax space indonees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool :specool

 

Nu maar wachten tot de posters binnenkomen :huh: Ik heb al een aantal mooie plekken gezien in den haag die erg in de aandacht staan. Foto's volgen dan automatisch :j

 

Aan alle plakkers veel succes gewenst!! Wees creatief!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb vandaag weer de nieuwe posters binnen gekregen dus ben ik gaan plakken in Kaatsheuvel, Loon op Zand, De Moer, 'S-Gravenmoer, Dongen, Waalwijk en Tilburg.

 

 

Da's mooi werk ! Maar Bas....héééé...wat bgebeurd er in Oisterwijk, mijn geboortedorp ?

Wie doet het daar ?

 

SpeesCees :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie weet kom ik daar ook nog, heb eerst nog wat andere plekken in gedachten.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo daar ziijn we weer

 

heb vanmidag weer 5 grote posters geplakt weesp,muiden,diemen.

In weesp had ik er al een paar geplakt zie pagina 4 heb er nog een bij geplakt

de andere twee in muiden en de laatste twee in diemen, had ook nog een hoop flyers

die heb ik in verschillende flats op het prikbord beneden in de gang geprikt.

En een flyer heb ik op het achterruit van me bedrijfsauto geplakt.

hoop zo dat groen vrij in de kamer komt.

 

Groejes Tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had vorige week een poster voor me slaapkamerraam geplak...het werdzelfs zo gek qau reacties dat er een paar emnsen aanbelde en vroegen of ik zelf soms ook groente in de kast verboude...dat maar ff ontkend en hun gelijk een flyer plus uiteg gegeven :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zozo,dit doet mij en vele andere Belgen een plezier dat er toch nog reklame/geplakt wordt.

Fokus je met contakten vooral op de lijstnummer...das 20,dat onthoudt zelfs je dementerende grootouder :j

Wat de zaadjes betreft,vergeet deze "vergoeding"nu nog ff tot na de verkiezingen,en als het moet zal ook ik wel bijspringen... :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, lijkt me een strak plan! Ik maak voor mezelf kleine versies en plak die om te beginnen op mijn auto.

Verder kijk ik wel wat ik tegenkom. En natuurlijk wel plaatsen waar "het mag". We moeten de VOC geen kans geven omn ons te dissen, nietwaar.....Greetz Enne zaadjes hoeft niet ik heb er al een paar....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groen Vrij! komt in Netwerk a.s. woensdag 15 november om 19.25

Intervieuw i.v.b.m. 30 jaar gedoogbeleid.

A.S.Vrijdag 17 november in "Jensen" samen met andere lijsttrekkers kleine politieke partijen.

Zaterdag 18 november zijn we op de grote "verkiezingsmarkt" in Enschede, stalletje in de Centrale bibliotheek en flyeren op de stadsmarkt.

 

 

Ben maandag aan het plakken geweest in Amsterdam, Osdorp etc.

De grote posters zijn bijna op!

Doen nu een of twee grote posters en dan een aantal kleinere er omheen.

Dat valt meer op als het hele bord je boodschap overbrengt.

Als er dan overgeplakt wordt blijft er altijd wat over

Koffiemelk werkt prima bij het plakken.

Groet,

 

Wernard

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo medeplakkers,

 

Ben er net op uitgeweest in de regen(tja wat ik er allemaal niet voor over heb :specool )

En heb me Posters opgehangen en heb de flyers in de brievenbussen gestopt!

 

Het Gereedschap:

med_gallery_7427_905_853769.jpgmed_gallery_7427_905_1014540.jpg

Posters en flyers in de tas:

med_gallery_7427_905_991591.jpg

 

 

 

 

 

En hop naar buiten en plakken maar!

 

med_gallery_7427_905_114812.jpg

 

 

 

med_gallery_7427_905_513521.jpg

 

med_gallery_7427_905_340306.jpg

 

med_gallery_7427_905_91663.jpg

 

med_gallery_7427_905_446449.jpg

 

 

 

med_gallery_7427_905_1218551.jpg

 

De foto's zijn een beetje slecht maar dat komt door het slechte weer!

 

Gegroet,

 

SPIN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mn posters binnen gekregen en zal dus zo snel mogelijk gaan plakken :huh:

 

Morgen zeker ff naar netwerk kijken en vrijdag naar jensen :specool

Niet vergeten een lekkere joint mee te nemen voor jensen, want volgens mij houd hij dr wel van :no Hij deed er tegenover de suga babes in ieder geval heel stoer over :j

 

Heel veel succes gewenst !!!

 

 

Burning Seed...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

BAS22 waar blijven jouw foto's, reed vanochtend door het dorp en begin aardig grond te worden op te borden :specool Ennuh als je praktisch in mijn tuin staat te plakken kun je gerust ff komen buurten :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze poster heb ik geplakt,ergens in de 10-4 regio.

 

dit is de enigste die er nog hangt,op 3 andere plekken zijn ze weggehaald, :j

of door zeikerds,of door souvenierjagers.......

deze had ik met secondelijm vastgeplakt,de andere met behanglijm.

bij de ''action''3 tubes secondenlijm,voor 70 cent!!1 tube is net genoeg voor 1 poster,en ken er ook nooit afregenen of afgehaald meer worden.

 

STEUN GROEN VRY!!!!!!!!!!!!!!

 

gallery_5544_796_1551.jpg

 

GREETS

LEE :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit hier net op de kieslijst te kijken

En ik zie dat lijst 20 in mijn omgeving niet kiesbaar is.

Er staat alleen onderaan de kieslijst dat lijst 20 in kieskring utrecht niet deel neemt.

Hoe moet ik en andere mensen in provincie utrecht nou gaan stemmen op groen vrij?

 

Ik en boel vrienden en kenissen willen graag op jullie steemmen maar dit wordt ons dus onmogelijk gemaakt

 

gtrz

 

sim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel eenvoudig simcom,

er zijn nog al wat mensen in de coffeeshop wereld die de huidge situatie helemaal niet zo slecht vinden.

"Als mijn buurman Coffeeshop wordt gesloten komen zijn klanten wel mooi bij mij"dat soort kreten.

Er zijn dus regio's waar GroenVrij! absoluut geen medewerking kreeg van shops.

Hun portemonnai is belangrijker dan het algemeen belang van de Cannabis gebruiker.

Ook kom je tegen dat shops te belazerd zijn om Groen Vrij verkiezings materiaal onder de aandacht van hun klanten te brengen, te druk hé. Vaak denken ze ook dat als een burger 10 planten mag telen iedereen dat gaat doen en de Coffeeshop dus geen enkele klant meer overhoudt.

Erg benepen gedacht natuurlijk maar het is wel een realiteit die je tegenkomt.

Gelukkig zijn er ook veel positvo's en daar moeten we het dan maar van hebben.

Lees even verderop over de kiespas e.d. waarmee je wel op GroenVrij! kunt stemmen.

 

Het is belangrijk dat we deze keer minstens één zetel in de tweede kamer krijgen. Dan doen we volgende verkiezingen automatisch mee in heel Nederland, krijgen subsidie voor de verkiezingscampagne, zendtijd etc. etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm de shops daar had ik nog heel niet aan gedacht

klinkt wel logisch dat ze niet achter jullie staan idd.

 

Alleen wat ik me dan afvraag waarom hebben jullie de shops nodig

om je verkiesbaar te stellen in een regio? financiele redenen?

 

bedankt voor je vlugge antwoord en ik ga morgen maar eens een kiespas scoren dan.

 

succes en grtz

 

sim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...