Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

thanks sannie en mad

 

vind dat ze iets teveel strekken

ik had liever de internodes wat dichter op elkaar gehad, maar het is net wat de mensen die haar al gehad hebben vertelden, mex heeft een eigen willetje, ze doet wat ze wil en is bijna niet te temmen, je moet haar leren aanvoelen

waar vandaag niks zit kan morgen ineens een tak zitten waarvan je je afvraagd waar komt die nu weer vandaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niceeee,....ben ook een Haze-fan , heb zelf nu NorthernLights xHaze staan , vond die al mooie bladeren hebben , maar deze slanke elegante...... mmmmmmKIssszz..nice!

Mijne worden ook al erg lang , ben benieuwd hoe jou originals het gaan doen :specool

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 dagen bloei

ec 1.6

ph 6.0

temp: lamp aan 29 lamp uit 21.6

lv :lamp aan 62% lamp uit 81%

 

de mooiste

Foto=HRFOLPGU.jpg

 

de kleinste

Foto=IHOM8MPK.jpg

 

en de mooiste vanaf de zijkant

Foto=LNOQ3KDO.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

sorry fotografe maar begrijp het niet helemaal.

wat bedoel je met het uitzicht op de eerstkomende groei?

bedoel je soms dat ze nog harder gaan groeien dan als ze al doen?

als je dat bedoelt moeten we het toch eens hebben over dat middeltje van je :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 dgn bloei

 

de mooiste

Foto=TECQQ3DE.jpg

Foto=3JJXWXRM.jpg

 

de kleinste

Foto=QYGBGV33.jpg

 

 

deze foto is van de jpc die ik in een 3,5 literpotje erbij heb gezet. (de planten waar een warmte probleem in combi met een te lage lv in het blad zat)

deze is er aardig overheen gekomen, en de 4 die onder de tl staan ook,deze kunnen dus mooi voorgroeien aankomende tijd

heb gisteren ook 1 van deze dametjes die nog in een half literpotje stond bij een vriendin lansgebracht, en ik hoop dat ze er goed voor zal zorgen :specool

 

Foto=FLCCULLB.jpg

Foto=PYTZC7L7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo850t5r wrote: sorry fotografe maar begrijp het niet helemaal.

wat bedoel je met het uitzicht op de eerstkomende groei?

bedoel je soms dat ze nog harder gaan groeien dan als ze al doen?

 

* Als het de(echte!) mex haze is zal deze in de komende weken (zelfs!) op vrijwel alle internodes zijtakken/uitlopers gaan geven waar elke plant jaloers op zou worden! :no (maar zie die dan maar te remmen/op te binden!) :specool Vandaar dat dubbele netje! :huh:

 

als je dat bedoelt moeten we het toch eens hebben over dat middeltje van je :no

 

* Had je eigenlijk iets eerder mee moeten starten dan! :j

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mex haze... is dat in zaadvorm verkrijgbaar?
Ik heb ze van sensiseeds,de fotos zien er precies als mijn boompjes uit.....de grootste 3,7 meter hoog(buiten)Heel schimmelresistent(5 dagen geleden geoogst!!haha),niks nada noppes rot.

 

ps, heb hier een honderd tal zaden van, :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

ik denk niet dat je de haze hebt, maar de mexican sativa

hij kan er wel gelijkend uitzien maar ik denk dat ze qua geur smaak en uitwerking totaal anders is

ik kan me natuurlijk vergissen maar de mexican sativa die ik wel eens gerookt hebt haalt het bij lange na niet bij de mexican haze

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

Zie plantje rechts achterin, dat is een echt mex haze.

Ik denk ook dat je geen mexican haze hebt staan.

med_gallery_7747_614_1278614.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dvd schreef

Zie plantje rechts achterin, dat is een echt mex haze.

Ik denk ook dat je geen mexican haze hebt staan.

 

wie heeft geen mex staan?

beetje onduidelijk bedoel je mij of coolceys

ik weet namelijk zeker dat dit bij mij mex haze is :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een jaar en een X aantal mnd terug heb ik de mex gerookt tesamen met nog een x aantal forum leden van het oude hd, een deel ervan zit nu gelukkig ook op wf :smoke

 

 

 

Er zijn helaas maar weinig mensen die zulke goede genen hebben en kunnen bewaren :verrygood

 

 

 

suc6 met je kweek volvo850t5r

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er zijn helaas maar weinig mensen die zulke goede genen hebben en kunnen bewaren :specool

Euhhh... Ik voel me niet aangesproken, ik voel me NIET aangesproken, ik voel me NIET aangesproken! :verrygood

 

 

Ik vermoed ook dat Coolceys een kruising heeft met wat meer indica erdoor. Hoe lang heeft je plant gebloeid voor ze klaar was? Niks mis met die Mexican Sativa van Sensi hoor, heerlijk wietje maar het is inderdaad iets heeel anders dan de originele Mexican Haze.

 

 

@volvo850t5r: Staan er prachtig bij! Ik denk dat je je tovermiddeltje helemaal niet nodig hebt om ze in toom te houden. Als ze nog ruim 3 weken doorgroeien heb je een vol net en het zal misschien iets chaotischer worden, maar ik voorzie ook een vette oogst. Volgens mij niks waar jij niet mee om kan gaan. Ik heb er alle vertrouwen in...

 

Veel succes verder! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

zou het de jack of de amnesia zijn geweest :smoke

kom vanavond wel even terug rijden ik ben een echte kilometervreter

 

@ mikeh

wat jij gerookt hebt is idd hetzelfde als deze :specool

 

@mad

bedankt en ik hoop dat je gelijk krijgt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
thanks sannie en mad

 

vind dat ze iets teveel strekken

ik had liever de internodes wat dichter op elkaar gehad, maar het is net wat de mensen die haar al gehad hebben vertelden, mex heeft een eigen willetje, ze doet wat ze wil en is bijna niet te temmen, je moet haar leren aanvoelen

waar vandaag niks zit kan morgen ineens een tak zitten waarvan je je afvraagd waar komt die nu weer vandaan

 

volgens mij stana ze al in de bloei als ik het goed las teminste.. maareuh voor de volgende keer, wil je dat ze minder strekke, zet ze dan in de groei op 23uur licht,, strekken ze minder maar maken wel mooi internodes aan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ dokkie

 

ze staan idd al in de bloei en ze hebben in de groei de meeste tijd op 24 uur gestaan

probleem is dat de mex zich pas echt laat zien wanneer ze de bloei ingaat

maar ik heb gisteren 400 kilometer gereden om een middeltje op te halen wat de strekking er ook uithaalt, ben er alleen misschien iets te laat mee begonnen, maar beter laat als nooit

en ze groeien nog zeker een week of 3 tot 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 weken bloei.

wat groeien deze dames lekker.

 

me maatje kan ze lol op,we hebben de dames gelijktijdig gehaald wat dus betekend dat hij al ruim 3 weken staat te groeien :verrygood :specool :specool

als het goed is gaat ie dit weekend de bloei in ben benieuwd wat voor rimboe hij krijgt.

 

ze drinken nu een litertje per dag en de mooiste zelfs anderhalf liter,gaat lekker dus.

het vastbinden begin ik wel zat te worden want het kost me een halfuur tot 3 kwartier per dag en dat met 4 plantjes.

maar wat is wijsheid, ophouden en het nog 3 tot 4 weken haar eigen gang laten gaan of stug blijven volhouden tot week 4a5 bloei en het dan de laatste week tot anderhalve week omhoog laten komen.

we zien het wel.

 

Foto=GCFYLHUK.jpg

Foto=QNCEVCXJ.jpg

 

en de kleinste

 

Foto=S7QLAIXD.jpg

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

en een weekje later. (3 weken bloei)

de dames hebben dorst en er gaat gemiddeld een liter of 2 per dag in.

ik heb ze ondertussen 2X een douche gegeven met de remmix van mijn vriendin. :smoke

dacht eerst dat de groei eruit was, maar gisteren werd duidelijk dat het gewerkt had en dat ze dus gewoon doorgroeiden, alleen met een veel mindere strekking van de tak tussen de internodes.

nog minstens 2 weken groei te gaan,

de ph heb ik op 6.1 en de ec zit op 1.8 .

temperatuur licht aan, 28 graden licht uit 22 graden.

lv licht aan 51% licht uit 87%

 

 

Foto=BCPG7ELU.jpg

 

zie hier het verschil van topopbouw, het laatste gedeelte van de tak is na het sprayen

de internodes zitten veel dichter op elkaar als onder op de tak

 

Foto=CFYVSMWI.jpg

 

Foto=XCNJP4X6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
zie hier het verschil van topopbouw, het laatste gedeelte van de tak is na het sprayen

de internodes zitten veel dichter op elkaar als onder op de tak

 

Foto=CFYVSMWI.jpg

 

Dit komt omdat de groei er bijna uit is :smoke

 

Ziet er leuk uit verder. Waarom heb je geen 5 plantjes gezet ? Ruimtegebrek heb je niet echt zo te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat de groei er bijna uit is?

verklaar je nader, als het goed is groeien ze door tot week 5 a 6

ik denk (weet bijna wel zeker) dat de spray zijn werk heeft gedaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...