Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

+/-30gr knipafval

 

med_gallery_7914_804_79689.jpg

 

 

 

buis moet nog op 35cm worde afgezaagd.

 

med_gallery_7914_804_166184.jpg

 

 

 

 

eindelijk gelukt men eerste foto's gepost in men eigen topic , mogen er nog veel komen , verdere foto's over dit onderwerp zullen worden upgeload zondag omdat ik pas zaterdag tijd heb om outdoor te zijn :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo ,

even terug van weggeweest . Heb de extratie gedaan met ongeveer 10 a 15 gr voor de eerste maal te proberen , ik heb een paar dingen ondervonden die beter en veel beter kunnen aan mijn eerste poging maar al bij al is het redelijk goed gelukt . Geen problemen tijdens de extratie maar wel na , het was een moeilijke kom om de bho uit te vissen want door de kleine hoeveelheid is er veel aan het gebruiks materiaal blijve kleven wat wel jammer is .

 

Zie hier mijn foto's :

 

Bho extract , overschot na 3 bho joints , zo zag het er allemaal uit lekker bruinrode ( sommige wat geel ) kleurige bho .

med_gallery_7914_804_126069.jpg

 

 

 

 

De 3 Bho joints + overschot knipafval ( moet nog aan extratie gedaan worden ) en een beetje hasj dat na het "verkruimelen" vh te extreren knipafval in de pot overbleef.

med_gallery_7914_804_293631.jpg

 

 

Mijn bho buis + bho gazzz "newport"

med_gallery_7914_804_325182.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

 

Niet slecht voor een beginner ...

 

enne hoe was de high van olie ?

 

enne hoeveel bussen heb je verbruikt ?

 

enne hoeveel gram wiet kan er in je pijp ?

 

enne wat kost die Newport ?

 

Groet

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo

 

De high was goed , redelijk high , het was en chill moment en voelde me geweldig :wOOt

 

 

Ik heb 2 bussen Newport gebruikt van 200ml , prijs 1,55E VOOR een buis .

 

In de pijp kan tot 35 a 40gr wiet , is 35cm lang

 

volgende maal ga ik echter wel glazen inplaats van ijzeneren schotels gebruiken en ga ik ook trager met de gazz spuiten , heb het er nu wat terap doorgeblazen . En ook ga ik wachten met de extratie te laten verwarmen tot na de volledige extratie

Share this post


Link to post
Share on other sites

het te rap doorblazen komt niet door het gas maar omdat je waarschijnlijk je gruis niet vast genoeg in je pijp hebt zitten.

 

Juiste methode (van TAW afgekeken :wOOt)

 

- beetje vullen

- licht aanstampen (bijvoorbeeld met een dikke bout met een paar moeren die net in je pijp past, effe shaken

- regelmatig poken met een lannge naald (breipen of zo) om te zorgen dat het niet te strak is en overal goed verdeeld.

 

Een goede vulling van je pijp is belangrijk. Als de pijp goed gevuld is dan komt het gas er langzaam uitlopen.

 

Ook niet te vast doen he.. dan komt er helemaal niks meer doorheen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je voor de tips,

 

volgende maal dacht ik om als "aanstamp stok" een spaak van een wiel te gebruiken en een klein loodgewichtje als aanstamper

 

het zal nog lukken hoor , ben al aardig op weg al zeg ik het zelf

 

 

CJ2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Whazzup,

Ik had een vraagje.

Waar kun je zo'n Turkey baster kopen want ik ben er al ff naar op zoek maar hier in de buurt kan ik er nergens geen vinden. :lol:

IK ben al bij de BoerenBond geweest maar die hadden hem ook niet.

Alvast bedankt. :lol:

 

MVG, Dippidip

Share this post


Link to post
Share on other sites

BHO is gelukkig geen EHBO geworden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mijne komt gewoon bij een goede kook winkel vandaan.. Je weet wel zo'n winkel met veel te dure pannen enzo :verrygood

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snowy, dat is kwaliteit... Ik koop enkel bij kookwinkels... Damn, je wilt wel fatsoenlijk koken natuurlijk...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dan,mijn dank is groot.

Ik zal morgen eens gaan kijken en meteen een poging wagen om wat zwart goud op te pompen.:verrygood

En als het wil lukken zal ik ook wat foto's plaatsen.

 

Dippi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...