Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chilltyperiod

Post Hier Als Je Onder Invloed Ben (andere Drugs)

Recommended Posts

ik wil zeker nog LSD aan mn lijstje toevoegen maar daar wacht ik nog mee. wil eerst nog een paar paddo trips doen om écht een beetje gewend te raken aan het tripgevoel.

 

 

Ja, das vergelijkbaar! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb al LSD, paddo's, speed, XTC, pure md, sos, truffels, special K, DMT regelmatig geprobeert vroeger. Heroine ooit aangeboden gekregen klaar om te gebruiken ma dat heb ik afgewezen :D en zal ik ook nooit doen, verder heb ik XTC (zit zoveel brol in), coke (voel ik me alleen nerveus en opgefokt van), truffels (smaak slecht en voelde er niets van), special K (te heftig werk zeer verslavend ook dus daarmee da ik het nie veel deed) Speed (voel ik me opgefok van en nie zo gezond voor de neus) ook afgeschreven die drugs zeggen me niets meer..

Maar LSD (liest op karton niet in liquid vorm) blijft nog altijd zeer prettig :dope: , paddo's op nr2 zijn iets te soft voor echt te trippen maar goed voor in de stemming te komen :D weet dat er veel me zullen tegenspreken maar als je het verschil ziet van lsd en zwammen :P

DMT is wel een stevige korte trip aangenaam maar is goed voor af en toe slechte smaak wel

MD is een randgeval zal ik misschien wel nog is doen als ik op het juiste feestje bent daarvoor en als ik zeker ben dat de kwaliteit top is.

Trippen is mijn stijl, veel :P en voel me niet zo slecht de dag achter het gebruik, mijn beste feestjes waren die onder LSD

Oh ja nie vergeten lachgas kan ook nog wel hard aankomen als je zon ballonnetje kunt krijgen :(

Edited by Psynoedel

Share this post


Link to post
Share on other sites

vertel eens wat over die Spice Gold ik zag dat het een nieuw product bij azu ... was ...

ik probeer ze eigenlijk haast niet maar was wel erg nieuwschierig aangezien er weinig ressesies bij stonden @@

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is als wiet, qua lichamelijk effect toch. Je bent er echt mega-stoned van. Druk op je ogen, zwaar gevoel in je lichaam. Het kan soms ook wel té hard zijn. Het duurt ook langer(aantal uur dat je echt lam bent).

2kopjes vol uit een bong als je gewoon stoned wilt zijn, 3 als je echt heeel stoned wilt zijn.

Voordeel bij spice is dat je er niet paranoia van wordt zoals je bij wiet soms kan hebben.

 

Maar, wiet is nog wel altijd beter,relaxter hoor;).

 

Damn, het is weeral bijna ochtend en heb nog niet geslapen:p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een keertje kratom:p.

 

Zijn er hier eigelijk nog mensen die intresse hebben in ethnobotanische kruiden? Ik zit momenteel op een Amerikaans forum voor deze kruiden(Edot), maar een goed Nederlandstalig lijkt niet te vinden. (en nee,ik ben niet op zoek naar van die rommel zoals drugsforum etc.)

Ik was van plan een forum hiervoor te starten, maar dan zou ik natuurlijk wel animo moeten hebben.

Of misschien een ethnobotanisch onderdeel hier op wietforum:p?

Share this post


Link to post
Share on other sites

edot check ik ook wel eens.. Ben er zeker wel geinteresseerd in, ook omdat ik op m'n werk (bij een online smartshop) veel met diverse kruiden bezig ben, en er altijd wel nieuwe al dan niet interessante producten op de markt komen.

 

Laatst een keer wat kratom extract (15x) geprobeerd.. Erg aangenaam, een licht narcotisch gevoel maar toch een soort actieve 'high'. Perfect voor een avondje chillen maar waar je niet die zware indica tevoorschijn wilt toveren omdat je daar toch wel errug duf van wordt.. ;)

 

Ik betwijfel of er voldoende draagvlak is voor een nederlandstalig forum/forumsectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst heb ik voor het eerst Kratom gehad samen met mijn broer , Wij hadden 10 gram Thai-Kratomblad van Azarius .

Daarvan hebben wij een thee getrokken en opgezopen en om nou te zeggen dat het lekker is , nee. Maar nog wel te doen met flink wat zoetigheid

 

En het klapt er wel lekker in moet ik zeggen , zeker een fijn Goedje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thee maken van kratom doodt de stimulerende eigenschappen grotendeels. Best gewoon een tosh & wash doen ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb vorige week 2,5 portie paddo's opgegeten.. ja dat kan je wel raden,

 

I was tripping balls out there ik was in Amsterdam bij een oom en had 4 porties mee en om een uur of 1 leek het me wel een geschikte tijd om ze te nemen ik had gewoon een hele hand gepakt en in mijn mond gestopt dacht dat dat wel goed zou zijn toen die eenmaal waren doorgeslikt met nam ik er nog 2 of 3 paddo's weet eigelijk niet waarom maar dacht dat dat wel leuk zou zijn dus ik had de rest weer opgeborgen en ging effe een luchtjescheppen

(mijn oom en tante wist het niet :()

en na 20 minutjes kreeg ik de casual paddo effecten draaierig zweverig alles golft een beetje langs toen ik besloot maar naar binnen te gaan en toen was ongeveer pas 1/5 van het effect aanwezig ik kwam binnen en toen waren ze met de familie kolonisten van katan aan het spelen(oom-tante-nichtje)

en ze stonden erop dat ik meedeed (want dat is leuk ..met z'n allen ;) )

tegen die tijd was ongeveer 3/5 ingeslagen en ik kon geen letter meer lezen dus ook geen dobbelstenen ik heb wel 3 minuten lang naar de dobbelstenen gestaard al grinnikend totdat iemand me vertelde dat ik 5 had gegooit en ik heb dat spel vaak genoeg gedaan maar ik snapte er geen zak van.

en toen vroeg mijn tante tot mijn verlossing of ik er wel iets aan vond en of we moesten stoppen ....... eehm nou eeeeeeeeeeeeeehm JA!!!!!

toen ben ik op de bank gaan zitten en voelde mezelf erin weggetrokken worden en terwijl ik de bank in werd gezogen begon mijn nichtje opeens heel hard te lachen en zij dat ze mijn ogen heel grappig vond ze is 9 dus ze snapte waarschijnlijk niet waardoor dat zou komen.

dus ik ging naar de wc en mijn ogen waren groter dan 1 centen (niet overdreven!!!!)

toen ik mijn armen en benen bekeek leek het alsof ik mijn bloed zag stromen in klontjes door mijn huid

en net onder mijn huid zaten honderden ogen me aan te staren.

pritty sick ;)

het gekke was ook dat mijn tong heel dik leek want ik kon geen zinnig woord uitbrengen behalve een beetje brabbelen en giechelen als een klein kind

toen heb ik nog een dik uur door het huis gelopen en ge;legen naar space muziek te luisteren die mijn oom had opgezet (die het waarschijnlijk al lang door had uit eigen ervaringen) en ik snapte er ook gewoon geen kut van want,

mijn nichtje was me de hele tijd aan het volgen en dat snapte ik ook niet want ik vergat het de hele tijd en toen werd ik er weer mee geconfronteerd,

 

uiteindelijk heb ik het tegen mijn hem gezegd en toen zijn we met z'n tweeën op de vespa door amsterdam gaan rijden en naar het ei gegaan (muziekgebouw en tevens een plaats waar zieke cruiseschepen aanmeren

 

het ei

 

daar heb ik een beetje zitten spacen op het water dat bestond uit allenmaal mondjes en kraaloogjes :(

toen we na een paar biertjes weer terug gingen was het eten klaar en de rest van de avond ging verder als een scene uit fear and loating

want alles kwam in flitsen binnen en niet streeming zoals het hoort op het ene moment keek ik rechts en was ik met iemand aan het praten en het volgende moment keek ik naar mijn bord en was ik aan het eten

 

tot een uur of 12 uit gespaced

die nacht heb ik zulke mooie en magische dromen gehad.

 

maar de volgende ochtend DIKKE HOOFDPIJN dus 3 aspirine's genomen en verder geslapen

 

dit was serieus de machtigste en chillste trip ever.

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pff, over domme, onverantwoordelijke acties gesproken.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst thee gezet van mulungu(30g/500ml water), 30min laten sudderen, ook citroensap erbij. Lekker relaxed van, en daarna 3 kopjes wiet met de bong. Goede combinatie :P . Het was trouwens lang geleden dat ik nog puur wiet gerookt had. Toch wel anders dan met tabak (en eigelijk beter).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb al lsd 2 keer gedaan. Eerste keer ging ik en een vriend rond het Galgenweel op Linkeroever. Ieder een shivake in onze mond en stappen maar. Na half uur begonnen alle bloemen roos en paars achtige kleuren te hebbe, vond ik wel nice. Beetje verder gestapt. kwamen we aan een soort autobaan en hadden zich over heel het meer. Het begon te regenen en opeens verscheen er een huge regenboog met glinsteringentjes en al x) Daarna richting t'stad. Op de tram leek alles op mij gefocused. was een vreemd gevoel. Toen gng ik schijten in een metalcafe genaamd De Rots. De wcs waren helemaal zwart geschldert , en het was dan al zon klein kotje. Er was op de muren vanale satanistiische dingen gekrast , en ik had het gevoel dak innen bad trip zou graken . Maar uiteindeljk toch ni. haha droog einde.

 

Ben btw nu egt knetterstoned.

 

Tweede keer trppen was op een half hoffmanneke.

Khad da gestoken om 11 uur sochtens en door omstandigheden heb ik me da halke tot half 12 snachts getript

Die omstandigehede zijn ; SMOREN.

Eg waar de combinatie wiet/lsd rekt u trip, en vertekt deze ok een beetje.

 

Heb ook al salvia gedaan , alleen gedroogde bladeren dan, maar egt een diiiiiiiiikke bonghit.

Maar meer dan ff evenwichtstoornissen en lachbui was het n ... was ik wel in teleurgesteld.

 

Ik ben zeker van plan om nog meer trips te doen in mijn leven, tis namelijk een van de beste ervarngen die ik ooit gehad heb. Ik wil zeker nog lsd doen. En salvia divinorum ook , maar wel extracten, mss dat ik wel trip dan.

DMT wil ook ooit wel eens proberen, moet ik wel nog wat risico over opzoeken want daar wee ik niet zoooooooveel van. 2cb en lsa ook , en dan de cacti en paddos. Mss ooit ether.

 

Cheeeeeerzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
mietje, no guts no glory!

 

En als ik ooit nog eens mdma kristallen tegen kom sla ik genoeg in voor de rest van mijn leven. Toch wel het lekkerst, maar kom ze nooit meer tegen :rolleyes:

 

kweet niet waar jij zoekt dan maar ik heb ze volop ;)

 

 

btw ben net ook ff lekker aan de lijnen gegaan beetje coke (door de kerosine gehaald) 60euries per gram maarja dan benk ook wel ff vande wap

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe mij maar wat van die ehh, suikerklontjes graag ;)

 

binnekort is het gedaan met lsd, dan gaat kutvogel volledig de natuurlijke toer op ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

high,

 

het ultieme vind ik als je lsd op hebt een ballonnetje lachgas nemen.

al het geluid klinkt dan als een echo dat verder en verder weg gaat, je beeld begint dan helemaal te vibreren en als je genoeg gas hebt binnen gekregen verdwijnt even al het gevoel uit je lichaam beginnend in je gezicht (lijkt wel even of je gaat sterven)

ik vond het de 1ste keer wel schrikken maar alles komt weer evensnel terug als dat het wegging

 

echt een aanrader!!!

 

grtzzzzzzzzzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe mij maar gewoon eco-drugs :smoke geen chemische troep wat behandelt is met kerosine en shit en wat ook nog schadelijk voor je is... wiet mag misschien ook wel schadelijk zijn maja ieder toch ook zijn eigen hobbies :blink:

 

doe mij maar een lekker jointje en eens in de half jaar een keer een tripje op paddos ofzo :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe mij maar gewoon eco-drugs :smoke geen chemische troep wat behandelt is met kerosine en shit en wat ook nog schadelijk voor je is... wiet mag misschien ook wel schadelijk zijn maja ieder toch ook zijn eigen hobbies :blink:

 

doe mij maar een lekker jointje en eens in de half jaar een keer een tripje op paddos ofzo :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet is niet zo schadelijk mits goed gekweekt zonder chemicalien.

tabak is in ieder geval slechter dan wiet;-)

 

about 2cb,dit zit wel eens door''zogenaamde ''xtc pillen(maar xtc pillen bestaan al 15 jaar niet meer,het is meer andere vormen van...er zijn ruim 180 soorten die op xtc gelijken maar anders samen gesteld en goedkoper).

 

anyhow,2cb moet je wel mee oppassen,of je moet pure hebben.

het is moeilijk doseerbaar als je weet dat 40 mg wel het maximum is wat een mens kan hebben zonder krankzinnig te geraken.

pas ook op met alcohol want je zult uit drogen als je er 2cb bij neemt,dit merk je in de vorm van een verschrikkelijk hoofdpijn.

 

ik heb toen het legaal was(jaren geleden)eens 30 mg genomen en dit was al zwaar sterk voor me...

in de vorm van niet meer weten hoe thuis te komen,ipv sterretjes zien als je te snel op staat bruin wit zien(ja heel vaag)....

nee,lsd kwam lekkerder aan bij me wat ik toen ook wel eens nam in die tijd.

 

pas op als je 2cb koopt,zorg dat het pure pilletjes zijn van 5 mg zodat je die kan doseren.

10 mg=euforisch,20 mg is trippen,30 mg is zwaar trippen en meer dan 40 mg is voor de meeste mensen een enkeltje gekkenhuis of als je geluk heb een retourtje....

let wel ik heb t over pure 2cb ,maar ik denk niet dat je dit zomaar 123 kan vinden ergens.

 

en nogmaals,zorg er echt voor dat je geen alcohol er bij drinkt want je hebt nog nooit zon koppijn er van gehad geloof me.

je hersens lijken wel uit te drogen dan

 

 

en btw,2cb zit echt in bepaalde xtc pillen....

wat ik persoonlijk best gevaarlijk vind omdat sommige zo 5 pillen slikken op een avond om nog een beetje waus te worden.

vroeger nam je 2 salmies(de echte xtc )en was je knetter waus!

xtc pillen van vandaag zijn echt nep...dat is geen xtc meer.

ik raad iedereen af om xtc ''pillen'' te slikken,da kan je beter pure mdma nemen 200 mg,

die je herkent aan druppel vormige kristallen,poeder is vermengd.

deze pure mdma herken je aan het effect van klapper tanden en een zwaar trillend beeld met zware euforie.

als je 1 van deze kenmerken niet krijgt is het geen pure mdma.

echte xtc pillen bestaan al 15 jaar niet meer....

degene die de salmies(19 jaar geleden)nog kennen weten wat ik bedoel.

 

over echte coke:

10 minuten na snuiven pas een verdovend gevoel in de neus dat erna naar de keel gaat met een gevoel van een keel die bijna wel dicht lijkt te''knijpen''.

coke die meteen een verdovend gevoel geeft in de neus is versneden met''lidocaine''wat ze bij de tandarts als veroving gebruiken(familie van de coke).

na snuiven een effect van 40 minuten en afzakkend naar een stoned gevoel dat na 3 uur weg is zonder onrustig gevoel van meer meer meer.

para gevoelens van coke na snuiven en uitwerking is geen zuivere coke.

 

 

ik heb in mn vroegere jaren veel geprobeerd en ik weet uit prive redeneringen wat het echte spul is :blink:

en geloof me als ik zeg dat echte dope maar zeldzaam is vandaag de dag...

 

maar de meest slopende en verslavenste drugs zijn legaal zoals tabak,alcohol en anti deprissivas en kalmerings pillen.

beetje raar dat die dingen juist legaal zijn....ik snap t wel maar ik zet het hier niet neer.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...