Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr.Green

1ste Kweekje (zaad) Veeeeel Foto's :)

Recommended Posts

ja joh stumper???

 

 

ze zijn nu 15 cm ongeveer. (gemiddeld)

kan dat nu al dan ?????? hoe hoog zouden ze dan ongeveer worden uiteindelijk?

 

 

 

kusjes G!rly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik pp met deze lengte in de bloei zet worden ze al snel 60 tot 70 cm hoog.

Afhankelijk van de soort, sommigen zullen nog harder gaan, andere weer wat minder snel maar bovengenoemde is toch wel gemiddeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Hey :rofl

@Girly:

Ik hoop ten zeerste dat het goed gaat, nu begint het echte werk. :smoke

btw, hoe groot zijn jou plantjes nu? 20 cm (door het toppen)???
Ze zijn nu tussen de 22 en 27cm en gaan waarschijnlijk de bloei in wanneer de eersten de 30 cm bereiken.Tegen dan hebben ze al wat kunnen rusten van het toppen, dat toppen heeft de hoogte amper beinvloed aangezien slechts de bovenste groeischeut gedeeltelijk of helemaal is weggehaald.
...want ik ben de mijne nu 6 dagenaan het groeien, en ze zijn nog maar 13 - 22 cm :S

ben er niet zo zeker van,,, graag feedback voor dat :]

ik wil namelijk zo snel mogelijk bloeien.

groetjes G!rly

Haast en spoed is zelden goed ;) je wilt toch ook geen bonsaiplantje he :nerd

 

@Stumper:

Mr. Green, erg mooie gedrongen plantjes :no
Ik zal het ze zeggen! :o

 

Greetz, Mr.Green :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er echt super uit Mr Green :smoke

kan je nachtwaker nog wel wat zien door het bos :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ox :j

Die nachtwaker heb ik al een tijdje niet meer gezien :o

Ben nu bezig met scrogscreen dus hopelijk vanavond updatje in bouwdoosverslag, stay tuned m8 :smoke

 

Greetz, Mr.Green :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ziet er lekker strak uit Mr.Green :smoke

 

ik ken het soortje wel niet maar blijf dit zeeker

volgen veel succes :no

 

gr mi laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey 40 pp :nerd

het ziet er lekker strak uit Mr.Green :wOOt
Blij dat te horen, heb al van jou topics zitten genieten en je nieuwste kweekje ziet er al lekker uit, die Aghaantjes zijn ook schattig! :search: Veel suc6 ermee :wacko:
ik ken het soortje wel niet maar blijf dit zeeker

volgen veel succes ;)

 

gr mi laters

Aangezien het men eerste kweekje is kan ik je er ook niet veel over vertellen buiten wat er staat op nirvana zelf staat:

CHRYSTAL is een WHITE WIDOW gekruisd met een NORTHERN LIGHT.

Chrystal's toppen zijn groot en harsrijk met een bijna naar kerosine ruikend aroma en en snel inslaand effect. een f1 hybride, met prima opbrengst en van top kwaliteit. Makkelijk te drogen en te kweken. Wij wonnen hiermee de 1ste prijs van de nederlandse highlife cup!

 

* Plant type: Best suitable for indoor growing.

* Plant hoogte: Medium- Indica/Sativa mix

* Stoned of high?: Stoney yet high- Allround Buzz

* THC niveau: Strong 15-20%

* Bloeiweken: 9

* Opbrengst (Sea of Green op één m2) : 500

* Oogstmaand: 9/10

* Groei moeilijkheid: Moderate

We zullen zien (hopelijk :oeps) ...

 

Greetz, Mr.Green <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo iedereen :search:

 

Ze zitten nu zo'n maand in een potje en men eerste 2 schatjes hebben de 30cm bereikt en dus is het grote moment aangebroken:

:wOOt DE BLOEI IN! ;)

 

Zo stonden ze erbij tijdens het ontwaken, klaar voor hun laatste dag met 18 uur licht:

gallery_7429_718_2803090.jpg

 

 

:wacko: Ik zou morgen nog wat willen "snoeien" onderaan zoals de grote fanleaves want die krijgen weinig of geen licht.Is dit een goed idee?

Op deze foto zie je ze beter, sommige hangen gewoon tussen de potten bijna (daar zit de nachtwaker ook btw :nerd:

gallery_7429_718_2487061.jpg

 

 

Ze gaan als altijd om 12.00u "slapen" maar maak ze vanaf nu wakker om 19.30u ( i.p.v. 18.00u ), 12 uur licht dan dus slapen gaan word dan 7.30u s'morgens.

Als er iets mis iets met dat plan hoor ik het graag :wOOt :oeps

 

Greetz, Mr.Green <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey folks :(

Met een kleine wijziging zijn we dan toch aan de bloei begonnen.

Ik was gisteren men timer vergeten te veranderen met als gevolg dat de lamp dus om 18u00 leuk aansprong, (lekker die NYC Diesel ;) ) wat ik ontdekte door iets later plotseling 27° graden te zien staan op de draadloze sensor terwijl dat iets van een 20+ tal graden moest zijn <_<

Bij hun ontwaken heb ik ze een klein beetje gesnoeid onderaan (fanleaves), piccie genomen individueel en netjes terug in de kast gezet in wat me de beste volgorde leek.

Ik heb vanmorgen dan maar om 7u30 het licht uitgedaan wat zo blijft tot 20u00 zodat ze 12.5 uur donker krijgen en dus de bloei in zouden moeten gaan.

Bij de onderste 2 à 3 vertakkingen 1 v/d 2 fanleaves verwijderd aangezien die weinig of geen licht opvingen

(de resterende gaan er waarschijnlijk af wanneer ik ze vrouwtjes die overblijven herschik in the final position).

gallery_7429_348_2120699.jpg

De plantjes waarbij het me goed gelukt is de lager gelegen groeischeutjes meer licht te geven ( door de fanleaves te verplaatsen) zijn duidelijk herkenbaar.

Bij deze lukte het minder (ook de foto zelf :wOOt:

gallery_7429_348_2295538.jpg

Hier dan weer beter:

gallery_7429_348_1673227.jpg

Deze ook:

gallery_7429_348_1229090.jpg

(Je kan heel de bende individueel bekijken in men fotogalerij ( Album "Green" ) B))

 

Na de fotoshoot heb ik ze terug in men kast geplaatst, klaar om in de bloei te gaan! :wOOt

Men schatjes :nerd

gallery_7429_348_51785.jpg

Jungleboogie! :oeps

gallery_7429_348_1928837.jpg

 

 

Nu word het uitkijken naar voorbloei!Stay tuned :search:

 

Greetz, Mr.Green :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watskebeurt Mr.Green?? Hoest met je dames?

 

 

 

gr, de glazenwasser

Share this post


Link to post
Share on other sites

betwijfel of ie hier nog zal posten, Mr Green vermaakt zich nu op HD.

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo iedereen,

 

:verrygood Even vooraf:

Al een tijdje niet meer geupdate sinds ik op hennepdesk.eu beland ben ( dankzij een post op WF waar er over HD geklaagd werd, zo zie je maar hoe goed klagen en zagen werkt, bedankt btw :wOOt).

Ik heb zeker nooit de intentie gehad hier men topic te stoppen en had waarschijnlijk al iets eerder een updatje gepost als ik geen leuk bezoekje op de open chat had gekregen van een kleuter die het nodig vond me als "overloper" te bestempelen en het forum daar af te breken waarmee hij zelf éen van de eigenschappen van dit forum mee in twijfel trok, het vrij kunnen posten en bekijken van alles zonder zelf echt te moeten bijdragen aan de info :wOOt .Als je niks zinnig te zeggen hebt, hou dan gewoon je mondje, dat geld ook voor in men topic dus doei! :specool :smoke

 

Voor alle mensen die me hier op WF al verder hebben geholpen en/of achter een updateje vroegen, post ik hier met plezier een verslagje van de 27ste dag in bloei met men excuses voor de delay. :wOOt

Zo'n 4 weken geleden had ik ze dus in bloei gezet en al na een weekje kon ik d.mv. de voorbloei het geslacht bepalen.Van de 9 planten die de bloei ingingen waren er 5 vrouwtjes en 4 mannetjes en dus staan de dames nu al 3 weken alleen in de kast.

Toen ze allen gesexed waren heb ik de filter bovenin gehangen en ze terug in de kast gezet volgens het "X" patroon dat je nog steeds ziet maar er is onderling al wel eens van plaats verwisseld tussen de dames.

 

Zoals jullie missschien nog weten had ik niet alle platen getopt en van de 5 vrouwtjes waren er uiteindelijk dus 3 getopt en 2 niet.In de volgende foto's zie je ze individueel (en ook duidelijk welke er getopt zijn).

Hier de niet getopte dame rechts vooraan:

med_gallery_7429_348_389707.jpg

 

De getopte dame rechts achteraan:

med_gallery_7429_348_101830.jpg

 

 

Niet getopte dame links achteraan:

med_gallery_7429_348_230809.jpg

 

Getopte dame links vooraan ( ziet er veelbelovend uit ).

med_gallery_7429_348_885617.jpg

 

Getopte dame in het midden ( kleinste v/d hoop ):

med_gallery_7429_348_503454.jpg

 

Hier zie je de dames vandaag van opzij, net voor de lamp aan sprong.

med_gallery_7429_348_820976.jpg

 

Overzichtje met flits, je ziet hier beter dat ze honger hebben en dus ben ik sinds een paar dagen begonnen met iets meer water te geven + lichtjes verhoogde voedingdosis.

Ze krijgen nu dagelijks 60cl (2 x 30cl tijdens licht aan) met ongeveer 75% v/d door de voedingsfabrikant aangeraden hoeveelheid + enzymen.

med_gallery_7429_348_154075.jpg

 

De trichomes komen sinds enkele dagen lekker op:

med_gallery_7429_348_245719.jpg

 

Hier een picie van iets dichterbij:

med_gallery_7429_348_344311.jpg

 

En tenslotte een overzichtje van de kast:

med_gallery_7429_348_332642.jpg

 

 

Enjoy!

 

Greetz, Mr.Green :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo iedereen,

 

Ik heb zeker nooit de intentie gehad hier men topic te stoppen en had waarschijnlijk al iets eerder een updatje gepost als ik geen leuk bezoekje op de open chat had gekregen van een kleuter die het nodig vond me als "overloper" te bestempelen en het forum daar af te breken waarmee hij zelf éen van de eigenschappen van dit forum mee in twijfel trok, het vrij kunnen posten en bekijken van alles zonder zelf echt te moeten bijdragen aan de info :specool .Als je niks zinnig te zeggen hebt, hou dan gewoon je mondje, dat geld ook voor in men topic dus doei! :specool :smoke

 

Enjoy!

 

Greetz, Mr.Green :verrygood

 

En wie bedoel je daarmee ?

 

Suc6 met je kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk dit zijn verslagjes!

 

mooie planten

 

mooi hok

 

en hopelijk straks ook een mooie oogst!

 

 

succes verder et adorer les petites madames pinky! :smoke

 

 

pff op naar de 400 gram!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal, hoop dat jullie er ook een beetje van kunnen genieten. :smoke

 

:verrygood : @ Mikeh's vraag:

Doet er niet echt toe, zolang de boodschap maar begrepen is door de persoon in kwestie (en die weet wel wie ik bedoel :specool ).

 

Greetz, Mr.Green :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er echt fantastisch uit Mr. Green!

 

Plantjes die blaken van gezondheid, de toppen die er veelbelovend uitzien en een zeer mooi kastje! :smoke

 

Ik hoop dat het bij mij allemaal even goed mag gaan als bij jou, trouwens echt super dat je een paar maal de hoeveelheid water vermelde die je gaf per dag, hier heb ik zelf nog al moeite mee dus het is een mooie leidraad! :verrygood

 

Nog veel succes maar dat komt vast allemaal wel dik in orde! :specool

 

Greetings, rizlaman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Rizlaman,

bedankt voor je reply en complimenten. :specool

 

De hoeveelheid water en voeding moet je zelf idd een beetje bekijken maar vooral onthouden dat je beter (van beide) wat te weinig dan teveel geeft, zeker op aarde is bijgeven makkelijker dan het er uitkrijgen.

Ik had waarschijnlijk vanaf de bloei al lichtjes tot de 70cl moeten stijgen, nu is het vrij snel van 40 naar 70cl gegaan (de voedingsdosis heb ik geleidelijker verhoogd) maar ze hadden dan ook wel een beetje dorst & honger.

 

ook met jou kweekje veel suc6 gewenst! :smoke

 

Greetz, Mr.Green :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedankt allemaal, hoop dat jullie er ook een beetje van kunnen genieten. :smoke

 

:verrygood : @ Mikeh's vraag:

Doet er niet echt toe, zolang de boodschap maar begrepen is door de persoon in kwestie (en die weet wel wie ik bedoel :specool ).

 

Greetz, Mr.Green :specool

 

 

 

It sure does, ik verwacht toch een antwoord in PM A.S.A.P!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genieten doe ik zeker! :smoke

Een erg mooi verslagje Mr. Green! Fijn om door te bladeren en leuk om te lezen :verrygood

 

Veel succes met je verdere kweek! En ben benieuwd hoeveel je eraf gaat halen :specool

 

One love,

 

Jah blessings :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...