Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Snsie

Donner Treed Af, ...

Recommended Posts

gemengde gevoelens hiero.. prima theoreticus die Donnert.. maar een prutser in de politiek. Dit kabinet moet echter snel weg... ben niet zo van de repressie..

Share this post


Link to post
Share on other sites
klein beetje achtergrondinfo is wel gepasat Snsie :no

 

byby zwaaizwaai

 

Donner en Dekker stappen op

 

Uitgegeven: 21 september 2006 12:28

Laatst gewijzigd: 21 september 2006 14:27

 

DEN HAAG - De ministers Piet Hein Donner (Justitie) en Sybilla Dekker (VROM) treden af na de vernietigende kritiek over de Schipholbrand in het rapport van de Onderzoeksraad voor Veiligheid. Ingewijden hebben dat donderdag bevestigd.

 

De twee ministers overlegden donderdagochtend met premier Jan Peter Balkenende en vicepremier Gerrit Zalm in het Catshuis in Den Haag. Ook de fractievoorzitters Maxime Verhagen (CDA) en Mark Rutte (VVD) waren erbij. Even daarvoor had de onderzoeksraad onder leiding van prof. mr. Pieter van Vollenhoven elders in de stad het keiharde rapport over de brand gepresenteerd.

 

 

Daarin stelt de raad dat bij de Schipholbrand "minder of geen" doden waren gevallen, als de overheid zich aan de regels van brandveiligheid had gehouden. Vooral de Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI), die onder Donner valt, krijgt veel kritiek.

 

Veiligheid

 

Maar ook de Rijksgebouwendienst, die onder VROM valt, en de gemeente Haarlemmermeer zijn tekortgeschoten. De drie instanties hebben te weinig aan veiligheid en vooral aan brandveiligheid gedaan. De brand kostte eind oktober vorig jaar aan elf mensen het leven.

 

De 57-jarige Donner, die lid is van het CDA, is sinds 22 juli 2002 minister. Hij staat vijfde op de kandidatenlijst van het CDA voor de komende Tweede Kamerverkiezingen.

 

Verdedigen

 

Aanvankelijk werd verwacht dat Donner zich eerst wilde verdedigen in de Tweede Kamer over de Schipholbrand, voordat hij een besluit over zijn positie zou nemen. Het eindrapport van de onderzoeksraad, dat hij woensdag ontving, bleek echter in vergelijking met het conceptrapport nog harder te oordelen over de rol van de ambtelijke dienst die onder de verantwoordelijkheid van Donner valt.

 

De 64-jarige Dekker, die lid is van de VVD, is sinds 27 mei 2003 minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer. Ze had eerder al aangekondigd uit de politiek te stappen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk is dat jammer :wOOt .

 

de rest is een stel Scheiters die helemaal niks durfd te zeggen. Waar gaat dit dan heen. :no

Als die Ilegalen hier naar toe komen hebben ze het al beter in de gevangenis dan Thuis, nus gebeurd er een keer wat en ieder een loopt te piepen, ja het is een schande dat het zo is ge lopen nee hoor niks. Dit kan gebeuren en is nou eenmaal gebeurd.

 

Als wij in een land komen waar we geen papieren voor hebben zitten we echt Slecht.!!!!!

Maar als hier iemand komt zonder papieren, moeten we fluwelen handschoenen dragen.

 

Hou me ten goede dat wat gebeurd vreselijk is voor de betrokkenen maar het gebeurd.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan het bijna niet bevatten,

treedt donner nu echt af(met andere woorden,pleurt ie nu echt op?)?

ik hoop het,

dat is voor mij reden voor een flinke party,

dan roken we met zn allen een paar vette joints op donner zijn vertrek :no :wOOt :smoke

 

greets

lee :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

gil niet te hard, want straks staat er echt een stuk onbenul op zijn plek, die zich nog moet bewijzen, die zijn helemaal link...

 

weet niet of ik hier zo blij mee moet zijn...was geen fan van donnert, maar vond hem altijd wel recht voor zn raap...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tuurlijk is dat jammer :wOOt .

 

de rest is een stel Scheiters die helemaal niks durfd te zeggen. Waar gaat dit dan heen. :no

Als die Ilegalen hier naar toe komen hebben ze het al beter in de gevangenis dan Thuis, nus gebeurd er een keer wat en ieder een loopt te piepen, ja het is een schande dat het zo is ge lopen nee hoor niks. Dit kan gebeuren en is nou eenmaal gebeurd.

 

Als wij in een land komen waar we geen papieren voor hebben zitten we echt Slecht.!!!!!

Maar als hier iemand komt zonder papieren, moeten we fluwelen handschoenen dragen.

 

Hou me ten goede dat wat gebeurd vreselijk is voor de betrokkenen maar het gebeurd.

 

gr ert

 

 

Das best flink van je. Maar illegaal zijn is nog geen reden om in een oventje te komen he. Als je mensen opsluit, moet je wel voor ze zorgen, anders gaan ze dood.

Zaten trouwens ook slikkers in de cel, niet alleen illegalen... en dan nog even over dit soort repressie: kijk niet gek op als je om steeds hardere maatregelen vraagt tegen de ene illegale aktie, dat ook wel eens op kan gaan voor andere illegale akties... reken maar dat Donner ook thuiskwekertjes in dat brandkot had willen hebben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vindt t namelijk wel te gek dat donner aftreedt,

die man is een doorn in t oog voor vele mensen,inclusief mijn oog!

 

eindelijk zijn we van hem af,

 

TE GEK,

PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :no :wOOt :smoke :(

 

EINDELIJK IS NEDERLAND VERLOST VAN DONNER,

 

HIEP HOERA,

WAAR BLIJVEN DE MEGA JOINTS EN HALVE LITERS BIER MENSEN,

 

HIEP HOI!!!!!!!!!

 

NU MAAR HOPEN DAT IE NOOIT MEER TERUG KOMT,

IK KAN HET HAAST NIET GELOVEN,EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer voor de broodkwekers........ hopen dat de nieuwe minister van justitie het kweken van hennep niet legaal gaat maken ! Het buitenland is er natuurlijk altijd ook nog.... Thailand of Singapore zijn altijd goeie landen om je shit te verkopen! Ching Ching KASSA $$$!! hehehehe) :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke B) :( :rofl :no alleen jammer dat het weer over zulke ellende moet gaan..

Donner weg..ghahaha,ik had m liever achter de tralies ,,,lekker laten wegrotten..de mafkeez kan nu lekker genieten van de verkoop van dat maffe boek van m..of een baantje in de VN betreden U Never Know..

 

In ieder geval gebeurd er weer eens wat, zuwe maar zegge..

 

De heksen jacht zal gewoon doorgaan donner heb al geregeld dat het een zelf onderhoudende en vooral winstgevende biznizz is geworden.. :wOOt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb niks gezegd over Ilegalen, alleen dat als we in een ander land komen zonder papieren, om daat te werken wel anders behandeld worden.

 

ook is dit omdat je niet weet wie er nu komt te staan en ze die straks wel Serieus nemen.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

he donner,

nog bedankt dat je de prys lekker omhoog heb laten schieten,

tot recordhoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
he donner,

nog bedankt dat je de prys lekker omhoog heb laten schieten,

tot recordhoogte.

:wOOt :smoke ,dat dan weer wel...

 

maar goed juich niet te hard,we moeten bijna weer naar de stembus en uit ervaring weten we dat al die ontslagen of opgestapte graftakken vanzelf weer hun plaatsje kunnen inruimen voor de nieuwe ronde :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met Donner ginngen de zaken wel goed .... :no

En een malloot als boegbeeld voor de CDA vond ik ook wel geinig ...

 

Zometeen krijgen we een Pastor ... brrr ..... :smoke

 

Of een andere slimmere debiel ?

 

Groet

 

TAW

 

Streept net een extra dikke lijn op die joint .....

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen,jullie raden nooit wie de taken van donner overneemt......

 

de zogenaamde''rita verdonk''........................(slik)

 

hier de link:

 

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/09/ar...981CDAEEA3.html

NOS.nl | Nieuws, Sport en Evenementen | Tekst, Audio en Video | Nederlandse Omroep Stichting

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach alles hangt van de 22ste af,, en of het veel anders wordt daarna, ik geloof der nix van..

Die new world order is niet te stoppen lijkt het wel.... :no .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wilde net gaan zeggen dat ik blij was dat ie opgerot was die donner , en dan lees ik dat rita het van hem over gaat nemen. :no Nou zal mij benieuwen......vangen we binnenkort 4000?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...