Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

riesje als oud ww kweker hou je voeding laag ,maar iik zie dat er al veel inzit,zeker de eerste 4 weken heel zuinig zijn met voeding zeker op ww !!!!!!!!!! hou het cool met voeding ,vette toppen krijg je er zeker van ,maar je opbrengst valt wel tegen dan ,miss rook je het zelf ,dan is vet en veel mooi ,

 

succes riesje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi riesje

zeer mooi veldje die ww van je!! :ph34r: net vol genoeg denk ik dan ook .

 

Ja zoals missj al aangaf denk ik dat je een betje hoger over het bladerdek moet blazen en zeker je voeding effe niet opschgroeven ( ze staan er ook goe groen bij)tot de blaadjes weer een beetje zijn rechtgetrokken.

Is het mischien wat te warm in je hok? of hebben de planten het meeste onder de lamp hier dan mischien ook meer last van dat opgekrolde blad? :kill:

 

succes verder met "the garden of edden" :blink:

 

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

De grote bladeren zijn lekker groen en in orde,maar het kleine blad dat straks de top in gaat is gekruld.

Het zal wel geen probs opleveren.Bij geen enkele andere run heb ik dit gehad.Ik zal de ventilator wat hoger zetten.

 

Voeding krijgen ze nog niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
riesje als oud ww kweker hou je voeding laag ,maar iik zie dat er al veel inzit,zeker de eerste 4 weken heel zuinig zijn met voeding zeker op ww !!!!!!!!!! hou het cool met voeding ,vette toppen krijg je er zeker van ,maar je opbrengst valt wel tegen dan ,miss rook je het zelf ,dan is vet en veel mooi ,

 

succes riesje

 

 

Laat ik eerlijk zijn.........ik doe dit uiteraard voor de pingping.Ik rook het niet,helemaal niet zelfs.

Mijn gezin en daarmee ook ik zijn door omstandigheden in de probs gekomen.En dat ,beste vrienden,is niet leuk als je opgroeiende kids heb.

Ik heb al eens een tipje van de sluier opgelicht in een topic waar iemand afgaf op mensen met meer planten dan voor eigen gebruik.Wat daar staat is mij voor een groot deel overkomen.

 

Dat is ook de reden dat ik soms wat kriegelig reageerde op sommige dingen,zowel hier als in mijn privé leven en op mijn werk.

Ik steven nu op een WSNP af,en ben daar blij mee (raar he).Zoals voorgerekend door de hulpverlening houd ik potdomme meer geld over om van te leven als dat ik nu heb.Moet al jaren de eindjes aan elkaar knopen om een honderd of 2 a 3 per maand over te houden om te eten en drinken.

Door een vriend ben ik geholpen om uit de klauwen van een compagnon te komen die het wel fijn om met een sul samen iets te beginnen.

Met het geld dat ik hiermee pak betaal ik veel schulden af maar nooit genoeg om helemaal schuldenvrij te komen.Uiteraard zorg ik ook voor wat ping voor de duurdere zaken ,zoals het kapot gaan van een koelkast ofzow.

 

Zo , ik hoop niet dat jullie dit zien als een klaagzang of zieligdoenerij.Mijn zegje is gezegd , en denken jullie wat je denken wilt of zeg wat je zeggen wilt.

 

Nu kennen jullie me een beetje..................................

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop op een mooie opbrenst ,maar dat gaat wel lukken zo te zien

kweken voor een goede zaak moet kunnen ja toch !!!

 

 

 

mzzl kc :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

TOP riesje :blink:

 

Niemand hier, kweekt omdat hij/zij bulkt van het geld(kan ik me niet voorstellen)

 

Iedereen heeft wel een reden om het te doen.

de een voor een perfect rokertje. de ander vanwege schulden. en weer een ander voor een extra boterham.

Waarom we het doen maakt toch ook niet uit lijkt mij, en laten we al helemaal niet iemand

veroordelen waarom hij/zij het doet.

 

Ik ben hier omdat ik het leuk vindt, om iets te leren, en een fijne discussie op zijn tijd is ook nooit weg.

 

Goed om je een beetje te leren kennen en maak je niet druk, wie dit als klaagzang of zieligdoenerij

Ziet is een eikel en moet je gewoon lekker negeren.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pffffffffttt, is een topic geopend over dit soort zaken.Hot item zeg!! :ph34r:

 

Bedankt ,Spock! :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riesje .

Dit is hot omdat er meer mensen hier voor het kweken zijn en een super rokertje af te geven zijn als Broodkwekers.

 

Daarom. :blink: :ph34r:

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind Riesje geen broodkweker. Hij doet het om z'n hoofd boven water te houden en niet om 6 keer per jaar op vakantie te gaan.

 

Ries: als jij geen zaadjes wint van Cees en ik wel, dan krijg je de mijne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Ries , ik vind je ook geen broodkweker, en als je een x mee wild betaal ik alles voor jou en je gezin.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink: :ph34r: Ja hoor Jan. Ik doe het niet voor de poen.

 

Maar dan lijkt het me beter als jij Ries en ik een weekend alleen gaan :kill:

 

Maar anders is ook goed

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

He die 125w lijkt me perfect om een moeder(s) of stekken onder te groeien.

Heel veel licht met niet eens zo`n groot verbruik.

 

Enig idee wat ze kosten, kon ik zo gouw niet vinden?

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er handig uit die lamp....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net ff teruggelezen........................Jullie zijn potdomme topgozers.

Fijn te zien dat er word meegeleefd,maar dit is te gek natuurlijk.Jan, lekker zelf die zaadjes houden als je ze wint. :verrygood en ert,ook bedankt ,maar ik hou niet van vakantie. :) Is ook niet te verantwoorden tegenover anderen.

 

Fijne gozers zijn jullie,ook jij Spock bedankt voor je reactie.Nogmaals ik ben niet zielig maar wilde ff schoon schip maken. :no

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik steven nu op een WSNP af,en ben daar blij mee (raar he).

 

Zo raar vind ik dat niet. Dan ben je wel over een paar jaar van al het gezeik af en kan je een nieuwe start maken. Zeker als je tijdens je schuldsanering nog meer overhoudt dan nu. Die wet is er niet voor niets. Ik hoop echt dat je de boel weer goed op de rails krijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

0000260aj1.jpg

 

0000261er9.jpg

 

0000265rc2.jpg

 

0000259ui2.jpg

Het blijven vreemde snoeshanen die lange planten.

 

26 dagen op 12/12 nu.Geen voeding,wel bacterial eens in de week.

Donderdag gaat de bloeistimulator erbij.

Temp lamp aan rond de 29 en lamp uit rond de 23 graden.

Lv hangt met lamp aan rond de 50 %.Lamp uit 60%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Ries.

 

Mooie strakke planten man. En het kleurtje is ook prima.

 

Ben je niet bang dat ze straks zonder voeding zitten, als je ze niet bij gaat voeden???

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit zijn wel hele mooie meisjes riesje :verrygood

en ook zo lekker groen met wit :no

 

ik zie ineens de toekomst.......... :no ik zie dikke vette toppen :)

 

hoop dat het uit komt ;)

 

gr pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt ,mannen!!! :verrygood

 

Ik heb potdomme in dit topic al meer foto's geplaatst dan in al die anderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er mooi groen uit met de bloemen inzicht :) :no :no

 

ga zo door riesje :smoke dit word een lekker ;) veel succes

 

 

gr mi laters :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ries, gaat lekker man...

 

wel zou ik inderdaad op de kleur gaan letten... ik denk dat je binnekort wel een keer kan gaan bijvoeden hoor...

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...