Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

OGDread

Deep Chunk En Vriendjes

Recommended Posts

Kun je ook 1 foto maken in t donker met flits? :specool

 

Err, nope. In het donker gaat het deurtje niet open, laat staan dat ik leuk ga staan flitsen.. het zijn zaadjes, en de herma's zijn mogelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 5

 

Wonder Diesel. Dit word de mooiste. Snel, dik, groot, goede geur.

gallery_7538_431_359974.jpg

 

 

Close

gallery_7538_431_549748.jpg

 

 

ook lekker, wonder 99

gallery_7538_431_698819.jpg

 

 

Cinderella, ook snel

gallery_7538_431_442898.jpg

 

 

Een stuk trager, arjans haze

gallery_7538_431_413277.jpg

 

 

trager dan traag, aparte arjans

med_gallery_7538_431_273964.jpg

 

 

De chunks mogen bloeien. Dag 2

gallery_7538_431_798551.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat komt toch wel heel dicht bij mijn definitie van "the garden of Eden" hoor! :j :smoke

Prachtige pics, zowel individueel als heel de hoop bij elkaar :rofl

 

Ik zit wel met een veel kleinere ruimte maar als ik jou zo bezig zie ga ik toch ook wel eens voor "multiple choice" denk ik. :nerd wat zijn zoal de dingen waar je rekening met houd wanneer je zoveel soorten bij elkaar zet?

 

Suc6 met die prachtige tuin van je! :no

 

Greetz, Mr.Green :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zit wel met een veel kleinere ruimte maar als ik jou zo bezig zie ga ik toch ook wel eens voor "multiple choice" denk ik. :smoke wat zijn zoal de dingen waar je rekening met houd wanneer je zoveel soorten bij elkaar zet?

 

Je zult hoogte verschil hebben. De langste train ik omlaag, maar soms helpt dat niet genoeg. Je hebt altijd minder totaal gewicht dan met allemaal hetzelfde. Sommige gaan ook langer mee, 12 weken bloei zie ik de hazes nog wel doen. Potten dus, want in een grote bak kun je niet verplaatsen en tussendoor bijvullen. Ik heb een gespreide oogst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twee manntjes, drie vrouwtjes deep chunk. Samen met wat wonders en hazes mogen ze groepsex doen.

gallery_7538_431_893664.jpg

 

 

DC 1, macho man

Share this post


Link to post
Share on other sites

De nieuwe lichting slaat lekker aan.

Mist of Destruction

gallery_7538_431_853167.jpg

 

 

Nog twee weekjes voor de eerste:

 

Cinderella 6 weken

gallery_7538_431_240320.jpg

 

 

Wonder Diesel + Wonder Haze

gallery_7538_431_60525.jpg

 

 

Wonder Diesel

gallery_7538_431_626855.jpg

 

 

Arjans Haze... asl tie ooit af komt

gallery_7538_431_804055.jpg

 

 

Jalapeno Chili Pepper bloem

gallery_7538_431_175738.jpg

 

 

Tonderzwam

gallery_7538_431_536587.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorige week geoogst, 1 hoofdtop wonder diesel. Duidelijk te vroeg, maarrrr een budje met de beruchte gele vinger, en jawel.. rot.. in begin stadium maar die top was om.

 

Vandaag, hele plant geoogst, in de een na grrotse was ook een budje rot. De diesels zien er uit alsof ze eigenlijk nog een weekje mochten... diesel 2 staat overigens nog, ex hoofdtop. Verder nog een Arjans haze geoogst wegens rot, een arjans haze omdat ik de verkeerde steel doorknipte.. (geen rot..) De arjans haze moeten denk ik nog een week of twee drie, maar ze hebben zo giga veel blad, dat de rot overal kan zitten... goed opletten.

 

Ook een wonder 99 geoogst, rot in hoofdtop.. was bijna klaar anyway.

 

De cinderella's zijn om, geen rot, maar hun tijd is gekomen.

 

Nog wat piccies:

Mannetje Deep Chunk... aan het sexen met vrouwtjes Deep Chunk, wonder haze, arjans haze, cinderella. Voor 10 zaadjes Tom Hill Deep Chunk word momeneteel 1500 US geboden op seedbay :specool

gallery_7538_431_909495.jpg

 

 

 

Wonder Diesel, stink plakding

gallery_7538_431_2233234.jpg

 

 

 

De jungle, 10+ soortjes

gallery_7538_431_1009868.jpg

 

 

Arjans Haze... erg wisselend, een keep-on-stretching pheno, twee dikke pheno's, en een dunne met toprot.. Dit is een dikke.

gallery_7538_431_509776.jpg

 

 

 

toprot in de lucht he? En ik had een condens plas onder mijn inzuiger... eg wel nat buiten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede avond,

 

Kom net weg bij de Dr.Hortanicus Botanicus OGDread.

Hij gaf me een zakje en zegt sample dit maar is ...

 

 

De naam ben ik al kwijt iets met Wonder Diesel.

 

med_gallery_3606_926_679760.jpg

 

 

 

 

Een week te vroeg geoogst vanwege de schimmel dit sampletje komt uit de hoofdtop.

 

Het doet me denken aan vroeger aan die vette Northern Light die nergens meer te koop is.

 

med_gallery_3606_926_2357420.jpg

 

 

 

 

 

Automatisch stel ik me neus daar op af, maar helaas echte Northern Light is er niet meer dit is de nieuwe Nl. Diesel diesel diesel ... de weed plakt vreselijk, dat krijg je met die te vroege wiet.

 

med_gallery_3606_926_422028.jpg

 

 

 

 

Verkruimelen gaat niet, de wiet is te vlezig te vochtig te plakkerig, er wordt gekozen voor een vlijmscherp schaartje dat ik eerst goed heb gereinigt.

Ik vrees dat ik dit niet puur kan roken vanavond het is gewoon te dampie te vet.

 

med_gallery_3606_926_1773678.jpg

 

 

 

 

Het moet eerst crispy zijn voor een puur jointje.

 

 

med_gallery_3606_926_422028.jpg

 

 

 

 

Ga hem zo rollen en kom er dan nog even op terug ..

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja lastig rollen deze... en dat groene.. en dat natte..

tis inderdaad te vers, uncured, week te vroeg, maar het is :specool

En 100% bio.. geen "V', geen masai, slechts biobizz allmix, bloom, topmax en neem olie tot drie weken terug.

 

Oh, en het schopt nu al de kont van mijn prima 8/9 weekjes geoogste en gecurede powerplantjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er geen Bio Bizz werdt gebruikt zou het sampletje al weigeren .....

 

hehe ..

 

Nee ff serieus OGDreads, ik kan het bijna niet oproken want ik blijf maar hoesten.

TAW is wel wat gewent maar het is gewoon te vers ... niet jouw schuld het heeft nog een paar weekjes nodig.

 

Ff een slokkie koffie en dan nog een trekkie tjjeemig de peemig kerel !!

 

:blink:

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

OGdread prachtige soortjes, die haze is ook erg mooi, die lange, wrachtige bladeren.. Hopelijk bloeit de rest een beetje lekker af zonder al te veel rot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel

 

Een update halverwege oestiet...

 

Deze kweek word geplaagt door hoge LV (65 -80%) op het eind...

 

Smook en pook rapportje

 

Arjans Haze fem 5 zaadjes:

- Lastige plant, 1 dood zaadje, 1 heel trage groeier, staat nu nog steeds op 10 weken, 1 lekkere na 9 weken, 2 toprot en fluffy na 8 weken om. Snel overwatert, druipbladeren. Kleine opbrengst, niet verassend vanwege de beetje fluffie haze topjes. 2 van de 4 toprot.

- De ene oogstbare is lekker, dat moet ik toegeven. Geen Nevilles Haze, maar goede haze smaak en lekker stoned. Niet echt euforisch. Ook niet echt zitten blijven.

Conclusie, word niet bewaard, maar de Deep Chunk cross kan lekker zijn. Die is met de juiste ArjansHaze gerkuist.

 

Wonder Diesel

- Uniform, snel, makkelijk. Alle zaden gekiemt. Kan na twee weken de bloei in, bloeit af in 56 dagen. Grot opbrengst, veel takken allemaal harde dikke buds. 1 van de 2 toprot. (Dikste bud uiteraard)

- 1 van de 2 rookt vrij ruig, de andere is stukken zachter. Erg stoned, herkenbaar diesel.

Conclusie, stekken worden voortgezet.

 

Cinderella 99

- Makkelijk kweken, niet heel snel of groot, 4/5 weken voorgroei, bloeit af in 56 dagen. Middel/matige opbengst. lekkere zoete halfharde buds, maar niet al te veel. 2 van de 2 toprot.

- Roken viel tegen, smaak is niet hetzelfde als 5 jaar gelden, en effect ook niet. Jammer. Heb nog 7 zaadjes, die probeer ik nog wel eens.

 

Wonder 99

- Makkelijk, groot, snel, halfharde buds. 63 dagen bloei goede opbrengst. Geen toprot.

- Prima te roken, niet erg speciaal, zoet maar niet te.

 

Wonder Haze

afwachten... :smoke

 

 

Er staat nog: deep chunk en de zaadsletjes. Hoogzwanger. Week 5

gallery_7538_431_906756.jpg

 

 

gallery_7538_431_279905.jpg

 

 

Verder de MOD en sagamartha mixjes, hier een sag diamondhead zeer waarschijnlijk. Week 7 1/2

gallery_7538_431_804201.jpg

 

 

TAW, sampele! DIT staat nu een week te curen.. rookt al lekker weg, heavy shit, Wonder Diesel:

gallery_7538_431_433854.jpg

 

 

Arjans Haze #1, na 14 dagen drogen, gaat nu de pot in. Dit is een van de twee rookbare Arjans Hazes (van 5 fem zaadjes) 1 nooit opgekomen, twee onrookbare fluff.

gallery_7538_431_1640492.jpg

 

 

Nummmer twee is die hele trage uit voorgaande pics, is nu tien weken bezig en nog niet klaar... Niet prakties.

 

Ook een Wonder Haze staat nog steeds... 10 weken.

 

gallery_7538_431_1098225.jpg

 

 

Wonder Diesel dag 52:

gallery_7538_431_543388.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er heerlijk uit OG, ga zo door :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht het niet he OGDread je grootste fan heeft net het kwijl even opgedept van zijn keyboardje....

 

 

Ik wacht ook op jou al weken !!

 

Dus wanneer ga je weer werken zodat er weer tijd is voor een mini meeting ?

 

Same place ?

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...