Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wapenveldse Padde

Serieus He, Een Tijdmachine

Recommended Posts

Oke, moetje egt dik goed meedenken met watik nu vertel he en niet letten op typfouten ofso als die er zijn (alhoewel ik de hele aaf al foutloos typ :jump: ), wantik ben knetter high.

 

Stel he...je zit nu in een trein, en je hebt een horloge om je arm zitten...alsje uit het raampje kijkt zie je een kerkklok staan en daarop staat dat het nu 14:20 is...Nou je weet mischien wel datje metje ogen dingen ziet doordat er licht op een object schijnt en die lichtbundel weerkaatst dan inje je ogen en dan zie je dat ding...en die lichtbundel reist dus met de snelheid van het licht (tjah) naar je ogen toe....oke pak nu ff dat deel watik net zy over die trein enzo weer tevoorschijn uitje hersenspinsels...als de trein waar je in zit dus met de snelheid van het licht reist dan lijkt het alsof die klok buiten op 14:20 blijft wijzen omdat het licht wat in je ogen wil weerkaatsen jou niet kan bijhouden...maar de horloge om je arm tikt dus nog wel gewoon chill door :) ...ja ik weet t, ik lul vage shit...maar kijk...alsje dan zegma een ladertje moest teken van een schaal...datje onderaan een streepje zet met het moment dat de tijd gewoon is....en 10 cm hoger een streepje zet met de snelheid van het licht...alsje dan nog harder zou reizen dan de snelheid van het licht dan zou je dus boven die schaal van die 10cm uitkomen...dan ga je toch terug in de tijd...er zitten nog wel wat gaten in de theorie or maar daar moetik nog wat dieper op ingaan alsik weeris diep-diep stoned ben.

 

Ps: ik ben eigenlijk helemaal niet slim ofso maar dat kwam opeens tevoorschijn

 

Latr :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet het, je kijkt naar die horloge 14.20 en je denkt: ik wil in de tijd reizen :P :no

 

het zal je 50 euro kosten ofzo :whistling

 

 

 

 

Neem een vliegticket naar Engeland en je zal zien! de tijd is veranderd!!!

 

 

Dat is pas reizen in de tijd :lol: Moest je dit nu heel de tijd kunnen doen, dat terugkeren, blijf je op de aarde altijd jong :D VOILA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

amai shit gast, kerel heeft teveel weed in zennen joint gedraaid denkek :lol: . Trouwens om eve op de theorie terug te komen. Ik denk a ge me de snelheid van het licht reist , dat je niet echt de klok op de toren zal kunnen zien, alles zal te snel voorbij gaan. Is maar een gedacht é :whistling . En dacht ook dat sneller als het licht rijzen in theorie niet kan, dan wordt materie in on-materie. Swat, dacht ik é, zie anders maar is op wikipedia voor de verdere informatie :P

 

ps: toch goe geprobeerd, vind da wel funny stonede praat :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjah kweet t ookni or maar volgens my zit er wel iets van de waarheid in me theorie.

Maar of sneller dan t licht gaan onmogelijk is weetik nie :P .

Kdenk wel dat t onmogelijk is om sneller dan het licht te gaan op aarde...maar in de ruimte moet dat wel kunnen tog want daar hebje totaal geen weerstand.

En hetgene wat ons hier op aarde tegenhoud is de weerstand van je snelheid (de lucht en de wrijving enzo).

Tsou wel moeten kunnen tog...ze kunnen nu ook al sneller dan t geluid en ze kunnen nu al allerlei vage dingen in hun laboratoriums.

 

Dus wie weet kunnen we later wel tijdreizen!,ksal mn idee eens opsturen naar NASA :no .

 

Latr :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel in theorie zou het moeten kunnen dat je met de snelheid van het licht kan reizen in de ruimte. Er is in de ruimte geen wrijving dus in theorie zou je kunnen blijven versnellen. De vraag is of je de snelheid van het licht zou kunnen bereiken met onze vorm van transport. Onze technologie is nog niet hoog genoeg om met zulke snelheden te reizen. Het snelste wat er ooit is gevlogen is ik geloof Mach 7 of 8? Zou het eigenlijk op moeten zoeken...

 

De snelheid van het licht is zo ontzettend snel dat tot nu toe alles zou defragmenteren. Het is wel mogelijk om in de tijd te reizen in de ruimte maar ik geloof dat dat een paar microseconden zijn dat je achter loopt...

 

Anders zou ik het ook niet weten hoor :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroeger, als ik 10 jaar was, dacht ik, laat gewoon een zware blok in de ruimte vallen ofzo, die zal vlugger en vlugger vliegen, tot de snelheid van het licht!

 

 

 

Oftewel trekken we de aarde uit zijn atmosfeer de ruimte in. en blazen we heel hard aan 1 kant , zal hij ook vlugger en vlugger gaan. We zullen dan wel al uiteengespat zijn :whistling.

 

Ow, onlangs heeft men research gedaan, men kan nu nog kleiner gaan tekenen, hierdoor meer opslag op de zelfde ruimte, We zullen nog in machines kunnen kruipen en daar een eigen verhaal laten afspelen rond ons.

 

Zelfs de oude stakkers hier op het forum zullen dit nog meemaken :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling haha@!

de aarde uit zn atmosfeer trekken,

door met zn allen naar 1 kant te blazen?

dan moeten we wel hard blazen lijkt mij :no :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wapenveldse Padde* volgens de kwantum theorie is het mogelijk om sneller dan het licht te kunnen reizen. Het is nu alleen nog een kwestie van tijd en dan kunnen we spacen van onze jointjes in space.

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je sneller dan licht gaat gaat je joint dna ook op want alles bleef toch het zelfde ofzo de tijd en zo :P

dan kun je volgnesm ij ook heel lang met een joint doen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, het is volgens kwantum juist NIET haalbaar, omdat de massa zooo groot wordt, wordt het steeds MOEILIJKER om die snelheid te behalen.

 

Kijk, als jij in een auto zit, en die auto trekt op, dan voel jij jezelf toch ook zwaarder worden?

zeldfe principe om lichtsnelheid te behalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zit ook een kern van waarheid in geloof ik, er zijn theorieen van wetenschappers die durven te stellen dat als een snelheid wordt bereikt die sneller als het licht is dat men dan in de tijd reist.

Echt bewezen is dit nog niet in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stel als we dat konden.. en je zou jezelf tegenkomen.. wat gebeurt er dan als jeje zelf aanraakt? dan komen de 2 tijdlijnen samen.. :wacko: :lol: ?

de links bij mijn hadtekening word daar ook over uitgelegt..

in de 2e link op 25 min en 50 sec.

 

 

oftewel:

 

galaxy-clock.jpg

dit is een tijd/zwaartekracht lijn

zoals je ziet draait de spiraal naar binnen, naar het midden toe.

hoe sneller een trilling beweegt hoe meer energie er vrij komt.

tot op het punt waar er zoveel energie vrijkomt zodat de materie ''lichter'' of ''sneller'' wordt

en zo kunnen we sneller dan het licht..

super hoge frequentie neutronen, die triljoen keer per seconde trillen..

eigenlijk draait het niet om e=mc² maar om e=hf h staat voor herts en f voor frequentie.. dus trilling per beweging

quantum physics heet dat.

 

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjah, das wel vaag...maar t lijkt me wel dik rilekst tog als we eenmaal kunnen tijdreizen...kunje je plantjes zaaien en meteen overstappen metje tijdmachine naar de oogst toe ;) ...of een jointje roken, tijd terug gaan...en dan die joint weer aansteken :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwamum fysica zegt ook dat één deeltje op 2 plaatsen tegelijk kan zijn, hoe dat gaat zou ik echt niet weten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

loop in een rondje, eerst wat stappen, dan begin je te lopen en te lopen en te lopeeeen.

 

Tot je met de snelheid van het licht jezelf terug tegenkomt :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:whistling jesus tapdancing christ :blink: dude,, volgens mij heb je gelijk....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...