Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
w13rd0

Slechte Ice

Recommended Posts

ik heb een hoop slecht ice liggen tis veel te vuil ( te lang in zelfde water en afval heeft licht gebroeid )

 

zijn der manieren en zoja de beste om het vuil van de ice te verwijderen.

 

 

alvast bedankt

 

greetz wierdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

raak het niet echt kwijt nee

 

maak nu wel schonere maar toch zonde halve kilo

 

zal toch wel iets voor zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de smaak klote is ...

Wassen gaat volgens mij niet meer, verrijken met BHO wel ....

 

Dan krijg je een nieuw soort product wat nog niet echt bekend is ...

 

Iemand anders ervaring met dit probleem ?

 

Of verkopen voor de helft van normaal ?

 

Lastig kerel dat je je ice laat lifggen in water en je afval laat broeien ...

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoek eigenlijk een manier om het wel tot poeder te krijgen weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoef geen verklaring lijkt me logisch dat jij een speciale titel krijgt je bent duidelijk aanwezig op dit forum .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoef geen verklaring lijkt me logisch dat jij een speciale titel krijgt je bent duidelijk aanwezig op dit forum .

 

 

Hij refereert naar mij ... vraag het dan aan Stijlloos ... het is geen geheim ... :wacko:

 

@ wrd

 

Is het al geperst dan ?

 

TAW

Edited by The Afghany Warrior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tweede spoeling met een micro zeef.. Volgende vraag: hoeveel micron zijn je deeltjes vervuiling en hoe groot zijn de tichs? Ik denk persoonlijk dat wanneer de vervuiling voornamelijk fijnplant materiaal is het heel goed te doen is door de hash op te lossen in 96% ethanol (alcohol) en vervolgens het on opgeloste te laten bezinken... dan hevel je de alcohol over en laat je het bezinksel (verontreiniging) op de bodem achter.. Je overgehevelde alcohol met de THC laat je op een schaal met rust en als de alcohol verdampt is blijft moois over... Als het je teveel werk is pm me maar..

Ik kan het niet laten: BBQ

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alcohol lijkt me ook een goede methode, kijk met zoveel wel uit dat je verzadiging van de oplossing niet door elkaar haalt met depot, je moet echt wel flink wat alcohol hiervoor gebruiken. Je kunt het overigens als je het slim doet ook weer terugwinnen en meerdere keren gebruiken.

 

Zit net te denken.. volgens mij kan TAW daar ook BHO van maken!

 

Aan de andere kant zit ik ook weer met het volgende: We zijn allemaal zo ontzettend secuur op verontreiniging. My ass!!! Wat rook je als je wiet rookt? Daar zit 50-100 keer zoveel bladmateriaal in! Dus what is the bloody point eigenlijk? Tuurlijk. Zuiverheid. Maar zelfs met die paar extra grammen bladmateriaal erin is het nog geen slechte stuff vind ik. Wat je in de shop koopt is in 99% van de gevallen echt veel minder zuiver.

 

De nabewerking is ook belangrijk. Verse ice is echt veels te hard. Rijpen, kneden en/of persen. Ikzelf vind het heerlijk om zo'n mooie bol zachte stuff lekker te kneden, keer op keer. Als de trichs openbreken wordt de stuff donker. Het is goed voor het rijpingsproces en maakt in mijn ervaring de smaak alleen maar lekkerder. Sterker nog, verse ice is helemaal niet zo lekker. Die smaak komt later pas.

 

Als je ice maakt van reeds gedroogde wiet dan zijn de trichs al wat aan het rijpen en kleuren, als is het maar een beetje. De ice is ook veel steviger, hard bijna. Met kneden wordt hij weer lekker zacht. Ice van verse wiet moet je zelfs koelen om het handelbaar te maken, zo zacht is het. Drogen, rijpen en kneden maakt de structuur hiervan ook beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
met wat voor een mixer ben je aan de slag gegaan? toch geen met zo een roterend mes aan?

 

nope met de bubbleator.

 

probleem is dat het gebroeid heb en er dus een mos papje ontstaat en dat loop helaas door de zeef heen

en met verversen van de afval steeds hetzelfde water gebruikt.

 

en dit is het resultaat helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

??hetzelfde water gebruikt?? :wacko: Mospapje? Enneh.. wil je het ook nog gaan roken?

 

Ik zou het eerst maar eens heel erg goed gaan spoelen als ik jou was, in de fijnste zeef. Flink de ijskoude straal er op. Als het tenminste niet een grote kluit is geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
??hetzelfde water gebruikt?? :wacko: Mospapje? Enneh.. wil je het ook nog gaan roken?

 

Ik zou het eerst maar eens heel erg goed gaan spoelen als ik jou was, in de fijnste zeef. Flink de ijskoude straal er op. Als het tenminste niet een grote kluit is geworden.

 

 

nee het is gewoon poeder nog

 

en ja draait je afval laat het water zitten nieuw ijs derbij en nieuw afval etc etc.

 

zodoende word het steeds vuiler natuurlijk.

 

en als je afval gebroid heb verliest het zijn structuur en zo doende word het zowat vloeibaar als het met water in aanraaking komt.

 

heb ik inmiddels begrepen dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...