Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sancho panza

Alien Vs Nirvana

Recommended Posts

Geen interesse in reclame of wat dan ook......maarr uh uh :wOOt

 

verkoopt alien de nirvana-seeds voor de helft van de prijs dan Nirvana zelf??????????

 

begrijp het eventjes niet meer

 

:)

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt er wel op ja.

Buitenzaden zijn bij Nirvana wel (begrijpelijk) in de aanbieding. Die zijn daar nu wel goedkoper

Female en binnenzaad is inderdaad bij Alien voordeliger.

 

Ik zou zeggen; sla je slag! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn bestelling bij nirvana zelfs geanuleert, omdat female zaden bij alien gewoon 18 euro goedkoper waren!

 

en esko, niet teveel prop. he :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

't is eigenlijk simpel, Alien koop het e.a. groter in en krijg daardoor meer korting van Nirvana, hierdoor kunnen ze het goedkoper aanbieden aan jullie... Beetje de Tele2 van zaden zeg maar :wOOt

 

 

 

@nitro, ik heb je reactie verwijderd, start voor je eigen vragen een eigen topic

Share this post


Link to post
Share on other sites
't is eigenlijk simpel, Alien koop het e.a. groter in en krijg daardoor meer korting van Nirvana, hierdoor kunnen ze het goedkoper aanbieden aan jullie... Beetje de Tele2 van zaden zeg maar :wOOt

 

 

heel raar verhaal ja.....

ik denk dat het oude zaden zijn......

Share this post


Link to post
Share on other sites

hhhhhmmmmmm Zou het..??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk het wel......

ik hou amnesia zaden goed in de gaten en die worden overal voor 130 per 10 aangeboden. en door soma is dit ook de vast gestelde retail verkoop prijs maar bij alien zijn ze 99 per 10.

ik denk dan al snel dat er een luchtje aan zit(geen zoet luchtje :wOOt )

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk het wel......

ik hou amnesia zaden goed in de gaten en die worden overal voor 130 per 10 aangeboden. en door soma is dit ook de vast gestelde retail verkoop prijs maar bij alien zijn ze 99 per 10.

ik denk dan al snel dat er een luchtje aan zit(geen zoet luchtje :wOOt )

 

ken je het verhaal achter de somazaden? nee wsl niet.

dus niemand is met je ''uit de lucht gegrepen'' veronderstellingen gediend. ik denk het wel...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ken je het verhaal achter de somazaden? nee wsl niet.

dus niemand is met je ''uit de lucht gegrepen'' veronderstellingen gediend. ik denk het wel...

 

 

http://www.somaseeds.nl/pricelist.html

 

ik denk het verhaal wel te kennen, vandaar......

 

maar leg maar uit als je het beter weet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.somaseeds.nl/pricelist.html

 

ik denk het verhaal wel te kennen, vandaar......

 

maar leg maar uit als je het beter weet.

 

Necro,

 

In die link staan prachtig de groothandel-prijzen vermeld. Als je onderaan kijkt dan zie je dat de korting tot meer dan 55% kan oplopen als je een order boven de 20.000 euro plaatst. Dat verklaar dus heel goed waarom Alien kan leven van een verkoopprijs van 99 euro voor amnesia. Zij kopen waarschijnlijk in voor minder dan 58 euro.

 

Als je leveranciers gaat beschuldigen van het verkopen van oude spullen, dan is het wel handig dat je dit goed onderbouwd en niet alleen laat bij "ik denk het verhaal wel te kennen, vandaar......". Voor een grote en bekende partij als Aliën klinkt het voor mij veel logischer dat ze voordeel van hun schaalgrootte hebben dan dat ze oude spullen op de markt dumpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben bang dat ik dat het bij het verkeerde eind had. Heb alle prijzen vergeleken en ik dacht dat alleen de amnesia heel goedkoop was(vandaar mijn reactie), maar de rest is ongeveer ook even "goedkoop"....

 

Ik denk dat ik die zaden van alien misschien nog wel eens ga proberen.... :wOOt

 

no hard feelings?????? maar als ik online iets zie wat te goed klingt voor worden geloof ik het al snel niet.

 

greetzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onderbouw dan ook iets Necro en ga niet zo maar iets roepen zonder bewijs of aanleiding, dat bespaart een hele discussie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha,

ik zou zelfs durven zeggen dat alien altijd verse zaden heeft.

Omdat de meeste de deur letterlijk uitvliegen moet je je nooit zorgen maken om oude troep te krijgen.

Lekker verse in huis dus.

 

Denk eens goed na,

Alien wil vooruit, niet achteruit.

 

Alien is gelukkig met een beperkte winstmarge. :wOOt

Dan is iedereen toch gelukkig?

En moet je kijken wat een lijst, wat een mogelijkheden.

een paradijs voor de hobbykwekers.

 

Als je twijfelt aan de alien zaadbank,

kom je gewoon eens op bezoek en wandel je eens langs de zaadkasten.

Je zal onmiddellijk zien dat het allemaal wel degelijk origineel is.

Het is dus menens mensen.

 

verschillende mensen hier kunnen bevestigen dat dit wel degelijk de waarheid is.

geen verkooppraatjes dus, maar de feiten zoals ze zijn.

 

Een goeie naam krijg je door goeie kwaliteit en op een eerlijke manier zaken te doen, niet door alles te overspoelen met reclame en een hype te creeeren.

Het is normaal dat mensen zich vragen gaan stellen over de lagere prijzen.

In een wantrouwige wereld zoals die van vandaag doe je dat automatisch.

 

Ik begrijp de bezorgheid van deze topic,

dont worry

ik hoop bij deze een duidelijk reply voor de wantrouwigen.

 

groets e$ko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies esko zo is dat :wOOt

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ook nog gratis zaden bij elke bestelling... Wat wil een mens nog meer :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap helemaal niks meer van die prijzen. Alien is over het algemeen niet duur, maar waarom vragen ze in godsnaam 82 euro voor een tensiometer? Bij www.blumat.nl kost ie 29,95!! Exact hetzelfde apparaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sja dat ligt denk eerder aan wat No Mercy ervoor vraagt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja alien lijk mij 1 van de beste growshops als ik zo eens rond kijk op internet :)

ik vind het alleen jammer dat ze niet onder rembours versturen ( wat ik aan de ene kant ook wel snap ) anders had ik zeker al mn spullen bij hun bestelt :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blumat is een rare jonge, de inkoop als shop is duurder dan waarvoor zij het voorkopen, is niet echt bevorderlijk voor hun verdelers om hun eigen producten goedkoper te verkopen dan de shops zelf...

 

En de no mercy tensiometer is inkoop heel wat duurder, daarom dat we ook via blumat rechtstreekts zullen inkopen en een lagere prijs kunnen bieden. Maar we kunnen nooit de prijs van blumat evenare, dus ben je beter af daar te kopen..

 

groets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft er iemand van deze shop zaden gekocht,,,,,

Heeft er iemand van jullie goede ervaring ermee...

 

en en blauwe engel is ook veel goedkoper.......

iemand daar ervaring ermee.....???????????? :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp dat als je op school zit en je bent 16 jaar je niet heel veel geld hebt.

Maar als je gewoon je centen verdient, en je wil nog wat extra,s verdienen. Wat maakt dan een paar euro uit. Als je elke x bij de zelfde koopt krijg je ook door hoe het daar werkt en zullen ze ook weten wie jij bent. Ik zelf als ik wat via internet koop bij een shop, doe ik dat bij leafman(is geen reclame boys) is elke x goed gegaan en prima service gehad.

 

Ik ga dan ook niet de andere shops af lopen zeiken of aan vallen. Ga eker een x wat bestellen bij Alien al is het maar om te kijken hoe het gaat. Ik moet wel zeggen dat ik het een beetje een war boel vind. Dat zal ongetwijfeld ook komen dat ik me er niet in verdiept heb, sorry.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind/vond het erg on overzichtelijk.

Ik heb er een tijd geleden op rond gekeken, em vond dat er bij de articelen weinig info stond. Toen ik dit tikte ben ik daarna gaan kijken voor een buisventilator en moet me woorden terug nemen.Voorheen vond ik dat er weinig info was maar nu zag ik zelfs bij een cecla vsa hoe je m aan moest sluiten.

 

Dus ja was gelul in de ruimte van mij.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben wel met je eens, dat de indeling bij alien veranderd kan worden, en het overzichtelijker kan, ook zijn er veel beschrijvingen bij in het engels, ook niet echt fijn, doe dat gewoon in het nederlands, engels, en frans.

 

Verder vind ik alien een goede GS, met goede prijzen.

 

NEUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...