Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mushroom

Tweede Complottheorie

Recommended Posts

De aarde is in werkelijkheid een atoom van een strandbal van een reuzenwereld. Op elke strandbal uit de reuzenwereld zit er precies 1 atoom die exact hetzelfde is als de aarde waarop wij leven. De omgeving en de afstand tussen de atomen en de dichtheid, letterlijk alles is hetzelfde. Al die atomen zijn op precies hetzelfde moment ontstaan in precies dezelfde omstandigheden. Alle deeltjes die zijn vrijgekomen bij de het ontstaan (explosie?) zijn precies dezelfde kant opgevlogen, etc. etc. Alle levensvormen die erop zijn gekomen ontstonden op precies dezelfde tijd. Alles loopt gelijk aan elkaar op, en alles wat er van buitenaf betrekking op heeft is ook precies hetzelfde. Zouden er op al die atomen, al die exact gelijke werelden, precies dezelfde mensen leven die precies hetzelfde denken, doen en laten? En zouden die reuzen dat kunnen veranderen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter gaan we dan een wereldje verder!!!!

daar moet je wel MEGA grote toppen hebben :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke uitwerking van die paddo's :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha damn!:smoke

 

zou wel lachen zijn , misschien hebben andere werelden al oplossingen voor al onze problemen.

het gat in de ozonlaag, smeltenvan het ijs en een oplossing voor wereldvrede:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie theorie!

 

Het lijkt alleen verdacht veel op het laatste stukje van Men In Black, dat je die alliens ziet knikkeren met ons universum. Over dat stukje van nog geen 5 min heb ik echt eens een uur kunnen wakkerliggen, geniaal hoe dat bedacht is. Er is ook eigenlijk niet bekend wat er buiten ons universum zou zijn, het kan zijn dat wij weer deel uitmaken van een ander omniversum en dat weer van een andere, enz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teringggg dit ken ik!! paddo paddo paddo ;)

ik zat ook ongeveer zo te fantaseren....

 

FEIT: er zijn meer sterren in ons heelal, dan zandkorrels op deze wereld!

en daar zat ik nou steeds over na te denken....

 

aan het einde van MIB (1 of 2) zie je ook een alien die aan het knikkeren is, dat is de aarde en die doet ie dan in zijn knikkerzak en zo gaat dat door, dat is net zoiets, denkvoer! :smoke :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het lijkt alleen verdacht veel op het laatste stukje van Men In Black, dat je die alliens ziet knikkeren met ons universum. Over dat stukje van nog geen 5 min heb ik echt eens een uur kunnen wakkerliggen, geniaal hoe dat bedacht is. Er is ook eigenlijk niet bekend wat er buiten ons universum zou zijn, het kan zijn dat wij weer deel uitmaken van een ander omniversum en dat weer van een andere, enz.

 

Ik heb Men In Black niet gezien..:bier MUSHROOMS :smoke

 

blowen die reuzen ook?

 

die joints zou ik wel eens willen zien...

 

zou wel lachen zijn , misschien hebben andere werelden al oplossingen voor al onze problemen.

het gat in de ozonlaag, smeltenvan het ijs en een oplossing voor wereldvrede:P

 

dat gaat niet als alles gelijk op loopt... dan doet iedereen toch alles hetzelfde op precies hetzelfde moment?

Share this post


Link to post
Share on other sites

we zijn denk ik niet de enigste in het heelal.

ik vraag me af hoe ver hun al zijn in de cannabiscultuur.

misschien hebben ze daar wel 80 % thc wiet,

ik denk dat de beste man van www.hetgroenegoud.info zijn informatie van buitenaardse wezens haalt.

 

mn blik bier en een halve joint staan/liggen onaangeroerd in mn oogzicht,

daar ga ik me eens over heen buigen.

 

greets :bier ;) :P :smoke

lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

wanneer stopt het universum?? of is het oneindig, wat volgens mij helemaal niet bestaat, oneindigheid!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
wanneer stopt het universum?? of is het oneindig, wat volgens mij helemaal niet bestaat, oneindigheid!!

 

ja maar wat gebeurt er als het stopt? dan is het "niks" oneindig... en het "niks" moet ook iets zijn wat er is niets niks. ik weet ibjna zeker dat oneindigheid bestaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor oneindigheid zijn wel reken kundige modellen opgesteld, infiniteid (oneindigheid) is volgens een aantal wiskundeige hoofden niet anders dan herhaling een cirkel die iedere keer gerond word. Dus na 1.... (heel veel) zul je vanzelf weer bij start komen een soort ganzenbord :smoke

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok als we dan zeggen dat een circel oneindig is, omdat deze maar rond blijft gaan een E bv niet , waar is die circel dan in geplaatst, dat oneindige moet toch ook een ruimte hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja maar wat gebeurt er als het stopt? dan is het "niks" oneindig... en het "niks" moet ook iets zijn wat er is niets niks. ik weet ibjna zeker dat oneindigheid bestaat.

 

 

Is maar net vanuit welk oogpunt je het bekijkt.

Voorbeeld:

 

Gooi een vis in de zee, en zeg dat die 1 keer de wereld rond moet zwemmen.

Dat is voor die vis oneindig lang, want die vis is al overleden voordat hij rond is geweest door leeftijd.

 

 

Voor ons is dat niet oneindig lang, omdat wij sneller vervoer hebben.

 

 

@ TP: intresant stukje gedachten, hehe.meer kan ik er niet over zeggen. :smoke

 

Of er leven is op andere planeten? jazeker.

Van al die miljarden planeten die er nog zijn, in miljoenen verschillende zonnestelsels hoeft er maar 1 planeet te zijn die opgewarmt word door de zon, waar water is.

 

2 basis benodigtheden voor leven.

 

Hoe de wereld eruit ziet hangt af van de tempratuur, lichtcycles, en de grond.

Ook moet het een kleine planeet zijn, zodat er een dampkring kan bestaan.

 

Er is trouwens kortgeleden een planeet ontdekt, waar leven kan bestaan.

Zelfde grote van de aarde, en deze planeet staat stil.

Dus heeft geen dag en nacht, 1 kant word 24/7 belicht en de rest is alleen maar ijs.

Het is er rond de 50graden, waardoor er constant orkanen leven. grootste deel van de belichte opp is ook water.

 

Aan de rand van dat belichte opp is een klein stuk land waar de orkanen niet kunnen komen.

Hier word leven verwacht, echter lang niet het leven dat wij kennen.

 

Dit leven heeft zich aangepast aan hoge tempraturen, hoge luchtvochtigheid en 24/7 zon.

Meeste mensen begrijpen nu al wel wat daar uit voorkomt. REUZENLEVEN.

Ook schijnt de luchtdichtheid heel laag te zijn, zelfde als water waardoor er walvisvogels worden verwacht die door de lucht zwefen..

 

Kan wel uren doorlullen, intresante theorien :bier

 

 

 

Ik heb misschien ook nog wel iets toe te voegen over waar ik laatst over zat te denken.

Het zou heel goed kunnen zijn dat er ooit maar 1 of 2 enorme rotsblokken? bestonden en dat die ooit in botsing zijn gekomen en daardoor miljarden brokstukken zijn onstaan en zo planeten zijn onstaan en dat die botsing nu nog steeds van kracht is, planeten draaien en bewegen langs elkaar. Netzoals de aarde welke nog steeds draait, ook is bewezen dat de aarde steeds langzamer gaat draaien, dit is per jaar een paar 10000ste van een seconde.

De zon zie ik al iets dat net zoon brokstuk is, en welke van de botsing nog gassen bij zich heeft en deze constant blijven botsen en de energie die vrij kom( licht en warmte) weerkaatst word naar buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan wel uren doorlullen, intresante theorien :smoke

Ik heb misschien ook nog wel iets toe te voegen over waar ik laatst over zat te denken.

Het zou heel goed kunnen zijn dat er ooit maar 1 of 2 enorme rotsblokken? bestonden en dat die ooit in botsing zijn gekomen en daardoor miljarden brokstukken zijn onstaan en zo planeten zijn onstaan en dat die botsing nu nog steeds van kracht is, planeten draaien en bewegen langs elkaar. Netzoals de aarde welke nog steeds draait, ook is bewezen dat de aarde steeds langzamer gaat draaien, dit is per jaar een paar 10000ste van een seconde.

De zon zie ik al iets dat net zoon brokstuk is, en welke van de botsing nog gassen bij zich heeft en deze constant blijven botsen en de energie die vrij kom( licht en warmte) weerkaatst word naar buiten.

 

Aan zoiets heb ik ook al zitten denken, maar wat ik me dan weer afvraag is hoe die dingen dat in godsnaam ontstonden. Als er ooit 'niks' geweest moet zijn, kunnen er ook geen explosies plaatsvinden of toevallig twee deeltjes elkaar vinden zodat ze iets worden....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zouden ze het er daar ook over hebben op een wietforum :smoke

 

Heb het mezelf trouwens ook weleens afgevraagd, je kijkt naar de sterren maar wat is er achter die sterren, oke ruimte en nog meer sterren maar wat daar dan weer achter en daar achter en daar achter en als het ooit stopt, wat zit er achter dat punt waar het stopt...

 

Zeer wazie dus...oftewel oneindigheid...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aan zoiets heb ik ook al zitten denken, maar wat ik me dan weer afvraag is hoe die dingen dat in godsnaam ontstonden. Als er ooit 'niks' geweest moet zijn, kunnen er ook geen explosies plaatsvinden of toevallig twee deeltjes elkaar vinden zodat ze iets worden....

 

 

Waarom zou er ooit niks geweest moeten zijn?

Dat vind ik grote onzin.

Netzoals mensen die nog steeds denken dat de hele wereld hier gemaakt is, en dat er leven hier op aarde gemaakt is door god.

 

Het geloof zie ik nog steeds als de grootste onzin theorie die vroeger is verzonnen in het begin van het denkend vermogen van de mens om de reden te verklaren hoe we hier gekomen zijn.

Mensen klampen zich daar aan vast omdat ze niet beter weten.

(denk wel dat de bijbel op een bepaalde tijdslijn van mensen is gebaseerd. En er staan net zo goed ook intresante levenslessen in)..

 

Overigens heb ik totaal geen problemen met gelovige mensen, en zal je mij er niet negatief over horen.

Maar als mensen doodgaan en op de begrafenis krijg je te horen, god heeft het zo gewild, zakt mij de broek op de knieen.

 

De mens is door de jaaaaaren heen gewoon ontwikkeld, netzoals alle andere diersoorten en planten...

Vandaar de vele soorten en maten, belangrijkste is dat wij inteligentie hebben ontwikkeld en de rest niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of er nog meer leven is, jazeker!!

niet dat ik zo'n alien freak ben maar ik wel eens filmpjes gezien met die graanvelden, soms worden ze gemaait, maar hier zag je 2 donkere bollen, en ineens heel langzaam een rare vorm in het veld komen, en zoef, de bollen waren verdwenen, bewerkt, denk het niet want het filmpje dateerde uit 1987 meen ik.

 

zoals ik al zei, er zijn meer sterren dan zandkorrels op ''planeet aarde'', hoeveel niet - ontdekte werelden zullen er dan nog zijn, en zijn wij dan de enigsten?, echt hier kan ik uuuuuren dagen over doorlullen, zoiezo over filosofie, moeten jullie ook maar eens het tv programma STOF kijken. erg leuk! :smoke

 

wij zijn nog geen 0,00000000000000000000000000000001 promile van het totale! heelal, en dit heelal ligt dan ook nog in een NOG GROTER universum!

 

dus er is zeker zoveel meer!!

 

 

cheers :bier -neus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, het zou wel erg raar zijn als wij het enige leven in het alles zouden zijn.. Ik geloof zelf niet in echte "aliens", maar meer in andere organismen, eencellig of wat dan ook. ;)

En ongeveer 90% van de mensheid zien aliens als iets superieurs, maar het kan natuurlijk ook zijn dat als wij ooit leven vinden op een andere planeet, die dan gaan domineren of iets dereglijks.. ofzo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
De aarde is in werkelijkheid een atoom van een strandbal van een reuzenwereld. Op elke strandbal uit de reuzenwereld zit er precies 1 atoom die exact hetzelfde is als de aarde waarop wij leven. De omgeving en de afstand tussen de atomen en de dichtheid, letterlijk alles is hetzelfde. Al die atomen zijn op precies hetzelfde moment ontstaan in precies dezelfde omstandigheden. Alle deeltjes die zijn vrijgekomen bij de het ontstaan (explosie?) zijn precies dezelfde kant opgevlogen, etc. etc. Alle levensvormen die erop zijn gekomen ontstonden op precies dezelfde tijd. Alles loopt gelijk aan elkaar op, en alles wat er van buitenaf betrekking op heeft is ook precies hetzelfde. Zouden er op al die atomen, al die exact gelijke werelden, precies dezelfde mensen leven die precies hetzelfde denken, doen en laten? En zouden die reuzen dat kunnen veranderen?

 

Dude dit is geen complottheorie. Een complottheorie is bijvoorbeeld als jij denkt dat de overheid een ramp zelf heeft veroorzaakt omdat dat goed is voor hun stemmen. Er wordt bijvoorbeeld gezegd dat 9-11 George Bush wel erg goed uitkwam.

Prison Break is ook wel vet met 'The company', maar dit is geen theorie, maar de werkelijkheid in de serie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inderdaad, het zou wel erg raar zijn als wij het enige leven in het alles zouden zijn.. Ik geloof zelf niet in echte "aliens", maar meer in andere organismen, eencellig of wat dan ook. :wOOt

En ongeveer 90% van de mensheid zien aliens als iets superieurs, maar het kan natuurlijk ook zijn dat als wij ooit leven vinden op een andere planeet, die dan gaan domineren of iets dereglijks.. ofzo :rofl

 

waarom nou weer domineren waarom niet gezellig samen verder leven en van elkaar leren..

soms snap ik de mensenheid ook niet met alles moetten en willen hebben... :rofl

 

verder heb ik wat dingen gelezen over nostradamus.. en begin er tog aan te twijfelen.. hij heeft over veel dingen gelijk gehad..

een klein stukje:

 

2068 - Ontdekking van leven op een andere planeet

 

De ruimtevaart is volgens Nostradamus een thema dat uiterst belangrijke ontwikkelingen zal kennen in de 21ste eeuw. Voor 2005 voorspelt hij een geslaagde expeditie naar en op Mars, in 2028 volgt Venus. Daarna blijft het enkele jaren stil. De jaren vijftig worden echter aangekondigd als het "gouden decennium van de ruimtevaart"

 

In 2068 zal de mens leven op een andere planeet ontdekken. Niet alleen vegetatie en dieren, maar ook mensen.

 

De expeditie is volgens de ziener een denderend succes, want men slaagt in het koloniseren van die planeet die op de aarde lijkt. Honderd deelnemers aan de missie blijven op de plaats van de betemming.

nog 62 jaar te gaan... :P

de site: http://users.skynet.be/bk260689/NOSTRADAMUS.htm

 

 

ciao :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
ahhhhh grote zever, die man heeft zoveeeeel gezegd dat er wel iets moet waar zijn

 

 

:) iedereen zijn eigen ding.. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...