Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

keesel

Bloei

Recommended Posts

Hallo,

 

Allemaal van die rare dingen dit jaar, eerst zo vroeg al een voorbloei. En nu staat 1 plant (eigenlijk 2 in 1 pot) gewoon al redelijk in bloei. Ik denk dat dit ondertussen toch al bijna 2 weken is. Dus je ziet al aardig wat beginnen. Het is niet meer een enkel haartje. Van de overige 4 lijkt het alsof er sinds een aantal dagen bij 2 ook wat begint.

 

Voor mijn gevoel heel raar dus. Er zijn theoretisch gezien toch nog veel te veel uren zonlicht (Toch???)

Licht dit aan de zaden of aan het klimaat... De plant die bloeit is een Double Fun en die nu beginnen zijn NLX.

 

Wilde ik bijna beginnen met het bouwen van kappen, en nu gaat het al vanzelf beginnen :smoke

Maar waarschijnlijk toch maar bouwen....

 

Hebben jullie van deze situaties ook iets gemerkt of ondervinden jullie het op het moment ook.

 

Groetjes Keesel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens,

 

Hebben jullie geen suggesties of willen jullie geen reactie's geven??

 

Groetjes Keesel

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

staat de plant op een donkere plek? of misschien ligt het aan het donkere bewolkte weer... ik denk dat dat het is want een plant gaat in de bloei bij 12/12 en op sommige plekken is dat wel zo! ik zou toch maar een kap bouwen want met het weer van nu gaan ze weer de groei in want nu is er meer licht dan 12 uur.

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

een foto zou zekers helpen in de bijdrage van jou probleem

 

nu al bloei is vrij snel of je moet lowriders hebben

 

 

succes

 

tnt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door stress gaan planten ook eerder in bloei, misschien komt het omdat ze met z'n tweeën een pot moeten delen.

 

Anders zou het kunnen dat er wat autoflower genen in die zaden zitten waardoor ze vanzelf in bloei gaan na een bepaalde periode van groei. Ik denk echter dat het eerder een stressteken is... In dit geval best handig toch? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij is het ook volaan voorbloei. Ik hoop dat het doorzet :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij mij is het ook volaan voorbloei. Ik hoop dat het doorzet :smoke

 

Idem Dito Hiero. Al 2 weken flink wat 'bloempjes' zichtbaar, maar niet in 'bosjes' en niet zo dik ook.

Wat volgens mijn ervaringen voorbloei is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welnee, want het zet nog niet door , is nog veel te lang licht

 

 

Nou Atmo,

 

Die ene pot met twee erin staat toch nog steeds in bloei. De andere beginnen nu ook langzaam aan op te starten maar dit kan ook voorbloei zijn.

 

Ik denk dus dat het kan zijn wat Mad zegt, een soort van stress...

Wel positief toch, maar ben toch van plan om deze week aan te kappen te gaan bouwen, dan blijven ze zeker in de bloei.

 

Als ik eens tijd hebt, zal ik een foto posten

 

Groetjes Keesel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...