Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jee dot

Mijn Lollerkweek!!1!1eins!! Dit Jaar.

Recommended Posts

mooi al dat jonge groen in de outdoor topics :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx voor de reacties, altijd leuk :P.

 

Tijd voor weer een updateje na een lange tijd. De planten staan nu een tijdje in bloei. Het weer zit mee dus wie weet misschien word het toch nog wat dit jaar :smoke. Hier dan de foto's:

 

11-09-2006.JPG

 

 

11-09-2006(1).JPG

 

 

11-09-2006(3).JPG

 

 

11-09-2006(2).JPG

 

 

En dan nog 2 foto's, een van plant nr 4 waarbij helaas een tak was afgebroken. Had hem vastgemaakt en was weer aangegroeid maar na een hevige windvlaag toch weer losgegaan. En nog een pic van een of ander beest dat misschien verantwoordelijk is voor de gaten in mijn planten, iemand deze vaker gezien?

 

7-09-2006%20(tak).JPG

 

 

7-09-2006(beest).JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Snsie, thanx voor de link, kwist niet wat voor een beestje dat was anders had ik het wel opgezocht. Wat zou ik er tegen kunnen doen? ( http://www.ecostyle.nl/scripts/cn_product.asp?id=53&o=0 ) Of is een middel als M-Protect noodzakelijk?

 

@Benjamin overgrower, bedankt ik hoop het :lol:. Het weer zit wel ff mee.

 

Hier nog 2 pix van een beginnende top die ineens ineen krimpt :s. Hoop niet dat het zich verspreid. Als ik dat zo lees over Rododendroncicade dan is die daar denk ik verantwoordelijk voor...

 

16-09-2006%20top%20vrschrmpld.JPG

 

 

 

 

 

 

16-09-2006(1)%20top%20vrschrmpld.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beestje kan weinig kwaad, eraf plukken en ergens anders neerzetten.

 

topje wat je laat zien heb ik ook bij een plant, maar dat is een zwaar beschadigde tak.

Deed ff zijn best, maar trok het niet en ziet er nu ook zo uit.

 

Is niet een ziekte ofzo, maar tekort van......

Share this post


Link to post
Share on other sites

plant heeft ook behoorlijk wat stress gehad, zie de paarse stelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jammer :lol:... probeer ze zo goed mogelijk te verzorgen maar krijg wel de indruk dat het gewoon zwakke stekken zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het begin roots van BioNova, daarna een tijd super grond mix van BioNova.(groei) En ik heb 1x voeding gegeven van advanced natural power. (bloei voeding)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmz maar weer een update. :no

 

Van slecht naar beter:

 

24-09-06.JPG

 

 

 

24-09-06(1).JPG

 

 

 

24-09-06(3).JPG

 

 

 

24-09-06(2).JPG

 

 

 

 

Hier nog een top close up:

 

24-09-06%20top1.JPG

 

 

 

Ironische is dat de plant die het slechts op gang kwam nu het beste erbij staat (laatste dus) :wOOt. Hij is wel wat kleiner dan de andere maar ziet er het minst gehavend uit.

 

Ik laat ze in ieder geval nog een maandje staan, tot midden oktober iig en waarschijnlijk tot eind oktober. En dan hoop ik dat er toch nog iets te roken (in mijn geval bakken) valt.

 

J. Peace out...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx doubleG. Eerlijk gezegd zou ik het niet precies weten maar ik denk zo`n 5 weken nu, de dames mogen in ieder geval nog een tijdje. Overigens ga ik die toppen morgen maar weghalen die toch al verkloot zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zit een "+" in de directory naam. Neem een aansluitende naam zinder spaties zoals je "Wietkweek" directory. Beter nog: plaats de foto's in je gallerij om allerlei redenen, maar dit is er dus eentje van. Als je homepage vervalt kunnen wij in de oude topics de foto's niet meer zien, met een wietforum album wél.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt wazzup, ben echt slecht in die dingen :verrygood.

 

Hier dan de foto`s die nu wel werken hopelijk, heb 1 plantje binnen staan die morgen naar buiten gaat. 2 in de schuur en 1 die nu buiten staat. Ben in dubio of de schaar er morgen in gaat of dat ik het nog een weekje aan kijk. Anyway hier de pics.

 

7-10-2006.JPG

 

 

 

7-10-2006%20buitn%20plant.JPG

 

 

 

7-10-2006%20plant%20binnen.JPG

 

 

 

7-10-2006%20plant%20binne%20tafel.JPG

 

 

 

7-10-2006%20planten%20schuur.JPG

 

 

 

 

Rot...

7-10-2006%20rot.JPG

 

 

 

Rot ?

7-10-2006%20rot%201.JPG

 

 

 

7-10-2006%20top.JPG

 

 

 

7-10-2006%20top%202.JPG

 

 

 

7-10-2006%20top%20binnen%20plant.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice buds :verrygood en lekker veel THC kristallen ook , ja toprot wie op het forum heeft het niet :) eruitknippen en watercuren , en goed in de gaten houden :no

 

succes verder

 

 

 

Schaapie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie dikke toppen en veel trichomes op de bladeren, zullen zeker wel een lekker potent wietje opleveren. :)

 

En wat die bruine plekken betreft.. Rot voor je, man! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afgelopen week flink aan het knippen geweest, was nog aardig wat werk. De rot begon behoorlijk toe te slaan helaas... Hier dan de pix, heb niet echt super veel mogelijkheden om te drogen dus maar wat geimproviseerd :smoke.

 

Kast wiet:

16-10-06%20oogst.JPG

 

 

16-10-06%20oogst1.JPG

 

 

 

Plantjes in de schuur, misschien te vochtig, maar ja of in de schuur waar het donker is en misschien te vochtig of mijn kamer met licht... hmmm.

16-10-06%20oogst2.JPG

 

 

2 losse takjes:

16-10-06%20oogst3.JPG

 

 

Takjes:

16-10-06%20oogst4.JPG

 

 

16-10-06%20oogst5.JPG

 

 

 

Aardig wat toppen die niet helemaal in orde waren, ben maar die maar aan het watercuren:

16-10-06%20oogst6.JPG

 

 

 

Op zich ben ik best tevreden, vorig jaar was ik met 30 min klaar met knippen. 2 mini plantjes, nu heb ik beduidend meer werk gehad en denk ook wel betere wiet. Hopelijk droogt alles goed, heb helaas geen droogrek zoals sommige hier of betere mogelijkheden dus moet het maar zo. Ben benieuwd wat de verschillen in smaak en uitwerking zijn van de verschillende gedroogde wietjes. Heb nog wat knipafval en daar ga ik nog wat hasj van proberen te maken.

 

Bedankt voor de reacties en voor het volgen van mijn log, hopelijk tot volgend jaar, en grow ze! :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi.

 

De planten zijn gesnoeid, de takken gedroogd, de toppen gekortwiekt. Wat me nu nog rest is het plaatsen van een paar foto`s en nog geduldig wachten totdat de wiet helemaal droog is.

 

bergje.JPG

 

 

knipafval%201.JPG

 

 

topje.JPG

 

 

doosje.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het altijd zo heerlijk om iedereens resultaten te bekijken :)

 

al die lekkere topjes en zakken vol te zien ;)

 

greetz thugg :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

sambal bij? china.gif

 

nou wel een paar goeie potten he! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...