Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ik ga het ook een keer doen maar hoop wel visuals te krijgen, maar dat verschilt toch ook per persoon de werking..

Share this post


Link to post
Share on other sites
De truffel soort die we hadden was trouwens philosifer stones (of hoe je het ook schrijft).

 

Ik heb verschillende soorten paddos gebruikt maar die truffels waren veruit de beste. Heel erg goede ervaring. Verschil met paddos vind ik dat ze wat mellower zijn, niet in visuele uitwerking maar wel in onrustige gevoelens die ik kreeg toen ik mensen tegenkwam.

 

Heb deze gebruikt in een natuurgebied. Een vallei met een klein riviertje erin. Hebben daar met een man of 20 getript. Iedereen was lekker met zijn ding bezig. Te grappig om te zien; de een staart naar een blad op de grond de ander is mos aan het aaien, iemand staat het water te "voelen" aan zijn handen en de ander flipt op de lichtval op een boom! Iedereen kompleet uit zijn plaat.

 

Wat betreft porties; Zeker geen hele pakken de eerste keer, halve portie en dan snap je het ook wel. Denk niet dat je dan geen leuke ervaring hebt. Tis beter om eerst eens te kijken of het wat voor je is. Ken niemand die er fout op is gegaan maar je weet nooit. Daarbij is het een NATUURPRODUCT. Dat betekent dat de dosering werkende stoffen niet te reguleren valt. Kan zijn dat je hele sterke hebt.

 

Ik doe paddos of truffels HOOGUIT 1 keer per jaar. Simpelweg omdat het een intense ervaring is die tijd nodig heeft om zijn plaats te vinden. Het is een ervaring waarbij deuren worden opengezet waarvan je het bestaan nog niet wist. Dingen kloppen. De puzzelstukjes vallen op zijn plaats. Antwoorden op vragen komen. Alles is duidelijk. De wereld is compleet.

 

Wat betreft roken en blowen; iedereen op de truffels vond roken "niet kloppen". Het was niet natuurlijk. Alles wat niet van de natuur was was niet goed. Een auto was voor ons een "blikkenrijder" op dat moment. Heel vreemd.

 

Tip; neem water mee. Eten lukt niet en is niet lekker. Blijf uit de buurt van verkeer of gevaarlijke situaties. Je vemogen om de meest elementaire dingen te snappen kan weg zijn (wat doet dat rode mannetje in die paal? en waarom rijden al die voertuigen langs die strepen?). Ik stond ooit met een maat in de ardennen op de paddos op een heuvel. We wilden daar naar beneden. Maar konden TOTAAL NIET inschatten of de heuvel te steil was om vanaf te dalen. Dus HEEL voorzichtig stapje voor stapje naar beneden op een heuvel die niet groter was dan een molshoop hahahaha. We hadden van te voren ook nog kleurstiften en papier meegenomen. Ben ik gaan tekenen. Sloeg nergens op. Kon hooguit wat krassen als een kleuter. Wel grappig, kwamen van die mountainbikers voorbij. Moet eruit gezien hebben. Een mongool staat met zijn kop tegen een boom naar hars te kijken en de andere is als een bezetene kleur op papier aan het zetten hahahaha. Die hadden weer een vaag verhaal voor op de camping :smoke

 

Neem trouwens mensen mee die je vertrouwt, die je goed kent, en die ook trippen. Ik vond zelf hoe groter de groep hoe leuker.

 

Mooie anecdote:

Iemand die vaker getript had, had zon verassingsei meegenomen. Je kent ze wel. Chocola met een speeltje erin. Ik kreeg wat choco maar het was alsof ik op een koude drol aan het kouwen was. Uitgesuugd, gaatje gemaakt en ingegraven :wOOt

Daarna zijn we met zijn allen dat speeltje in elkaar gaan zetten maar niemand snapte hoe, of dat het ding inelkaar zat zoals het hoorde. Dat ding bestond uit 3 delen :P Handleiding erbij; maarja, lezen lukte ook al niet.

Ook leuk; stond zon bankje tegen een ietwat overhangende rots. Met 3 man op dat bankje gezeten maar dan andersom kijkend naar de stenen. Die rots was wat groenig en die kleuren gingen zo heftig dat dat megainteressant was. Tv was er niets bij! Het mooie is ook dat iedereen hetzelfde zag.

 

Maak er een mooie ervaring mee, ga de natuur in. Dat vind ik zelf nog steeds de beste omgeving. De wind, het water, een steen, een tak, de mieren of een paddestoel. ALLES is nieuw.

 

Tis nu alweer 3 jaar geleden en ben voorlopig niets van plan. Geniet nog steeds na :smoke

Veel plezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om mensen voor te bereiden op paddo's

Ik zal mijn trip omschijven:

 

Ik had de paddo's gegeten, een half uurtje later was in in de supermarkt. en ik merkte dat het inkickte door de piepjes van de kassa. Eenmaal uit de supermarkt kickte die berehard in. We waren naar een soort klein parkje, en toen ik daar aankwam werd ik overspoeld door gevoelens.(Als mijn gevoelens in een tabel werden weergegeven dan ging de lijn continu op en neer). Ik voelde me ontzettend verbaasd, vrolijk, enthausiast en weet ik veel wat allemaal door elkaar. Het gevolg: Ik liep +- 30 min te janken van het lachen. Mn hoofd voelde helemaal nat aan door de tranen(maar was niet echt zo) Toen kreeg ik opeens ontzettende trek in een sigaret.

Dus ik een sigaret pakken, en toen ik mn aansteker pakte viel mn sigaret. Nou er zijn zeker 2 sigaretten gesneuveld voor ik er 1 opgestoken had. en mn aansteker was ook +-5 keer gevallen.Ik had ook de hele trip lang het gevoel alsof ik een spel zat of zo iets. Ik had het gevoel alsof ik alles wat ik deed MOEST doen. En het was echt helemaal te gek :P ik heb nog nooit zo een gek gevoel gehad. En inderdaad!!!!!! Chille omgeving + Chille trippers = Chille trip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oja nog een tip;

<<<NIET (op een zaterdagmiddag) IN DE KALVERSTRAAT GAAN LOPEN OP DE PADDOS>>> :smoke

 

dat was NIET gaaf. paranoia cha cha cha! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

paddos nemen tussen mensen massas is nooit goed,

gewoon in een besloten kring met vertrouwde mensen werkt t best.

Share this post


Link to post
Share on other sites
oja nog een tip;

<<<NIET (op een zaterdagmiddag) IN DE KALVERSTRAAT GAAN LOPEN OP DE PADDOS>>> ;)

 

dat was NIET gaaf. paranoia cha cha cha! :specool

 

 

whehe ik heb keer pados gedaan in eindhoven koninginnedag, ook superdruk maar echt een topavond!

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de zomer is er bij mij niks van gekomen dus heb ik het opgeschoven naar de herfstvakantie.

Dat is ook wel relaxt, en dan 2 dagen voor de trip nemen en door niemand gestoord worden.

 

Wordt vast een mooie trip :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK wou ze eig een paar weken trug al doen maar toen kwam er een gozer met een partij hasj op tafel waar je niet goed van werd dus dat is nu opgepaft.

Nu zit ik wat beter in mijn vel en wil ik ze vrijdag dan tog echt gaan proberen. nog ff een vraagje

Word je er gaar of druk van ?

En word je er snel misselijk van/ moet je snel kotsen <----- en dan heb ik het niet over de smaak

 

Greets krab

 

Edit: hoe erg kan je er van hallucineren?, want dat wil ik graag

en welke soort is dan het beste?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Gaar wordt je er niet van, wel relaxt, maar hangt ook een beetje van de persoon af. Mijn man werd een vreselijk actief kind van 8 leek het wel. Ik werd helemaal geschift van zijn gebabbel :blink:

 

Over het algemeen valt het misselijk zijn en kotsen mee. Mocht je dat ervaren is het eten van iets lichts vaak genoeg om het te laten verdwijnen.

 

De visuele effecten zijn het sterkst bij de Psilocybe cubensis Colombian, maar alle cubensis soorten zijn ook sterk visueel. Ook dit is weer afhankelijk van de persoon en de dosering en ervaring, denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt hawaiaanse de beste...

 

De manier waarop ik het deed was altijd:

 

2 porties met drie tassen water, en dan koken in een pot. Dit is voor drie man, elk een tas... Hoe warmer hoe meer effect je krijgt..

 

Als je één tas gedrinken hebt in een korte tijd, (10 min) dan zul je na zo'n 30-40 min, heftig gaan trippen hehe..

Om thuis te blijven... Begint meestal met ferme lachkicks...tot die overgaan in sterkere waarnemingen..

 

Best kun je een halve tas nemen en dan langzaam meer drinken als nodig is...Als je een lichte dosis neemt, dan kun je meer genieten van low special effects..Zintuigelijke waarnemingen worden anders, een partijtje biljarente is net als de ballen aan 100per uur over tafel gaan... Besef van tijd verdwijnt...

 

Hoe sterker de portie of dosis, hoe zwaarder de effecten... Visuele waarnemingen,als je met je hand zwaait dan zie je hem sterk vertraag in 50 stukjes voorbij gaan... Licht die aangaat, zie je verspreiden over de kamer.. Kleuren die zich mengen... Als het te erg wordt dan hoor je niet wat de ander zegt, want dan hoor je alleen brabel... Rare plezante toestanden kun je dus veroorzaken of tegenkomen..

 

Best om niet te sterke dosis te nemen omdat je dan in je eentje zit te trippen op je hoogtepunt, dan werkt het zo goed dat je zelf in je hoofd tript en niet meer kun interactie voeren met andere aanwezigen..

 

Een beetje experimenteren met dosis is goed, paddos nemen om weg te gaan is leuk als je een zeer milde dosis neemt...Een kwart tas...

 

Nu ja als kleine gast, de zaterdag zwaar getript eens met enkele maten, en beetje tijdbesef kwijt, dacht ik dat het maandag was en m'n schooltas rap gaan halen om naar school te gaan, want het was zo'n 7.30 sochtends, we waren zaterdag rond 20.00 begonnen tot 4.30 ochtends geduurd daarna nog gaan "polen" tot 7.30. Nu kom ik beneden met m'n tas om snel te vertrekken, zit m"n zus tv te kijken en vraagt wat ik ga doen. Want het was nog maar zondag,....Dus lekker gaan maffen haha

 

Een paddotrip is zo'n dag die je nooit vergeet, het is jaren geleden maar die vergeet ik nooit( was wel een te zware trip die hehe , kamer was half afgebroken, maar hoe dat kwam? :blink: )

 

Hawaiansse zijn verboden dacht ik nu, of mss alweer verkrijgbaar, je weet nooit met die wetgeving..

 

Mexicaanse zijn niet zo sterk voor te trippen... Goed voor beginners...

 

Paddo's net als wiet versterkt je gevoelsbeleving...Dus be happy.Een trip duurt 3-7 uur met een hoogtepunt van zo'n 1-2 uren?

 

Als je stoer wilt doen een extra grote portie nemen kun je er wel slecht van worden, zwaar trippen kan ongenaam zijn...

 

In ieder geval als je er normaal mee omgaat is het één van de veiligste niet verslavende leukste drugs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt wel vet eigenlijk al die waarnemingen..

 

Maar ga het nu nog niet proberen misschien later een x

Share this post


Link to post
Share on other sites
paddos nemen tussen mensen massas is nooit goed,

gewoon in een besloten kring met vertrouwde mensen werkt t best.

 

AI daar was ik dus ook achter gekomen in de efteling! Geen paddo's maar LSD voor mij bijna dezelfde uitwerking alleen op LSD zie je dingen die er niet zijn.

What the f@ck, sprookjesbos leek wel een doolhof! laat me niet beginnen over dat irritant deuntje wat constant herhaald word! Krijg nog steeds flashbacks als ik het hoor.

 

Herkenbaar? Vicieuze cirkel, je hebt het bijna hoe alles in elkaar zit aaaargghhh.... toch net niet!

 

PiepPiepKoekKoekParaPara

 

Denk ze :blink:

 

Trippurrrr

 

ULT

Share this post


Link to post
Share on other sites

JAaaaaaaa ze zijn in huis gehaald :ph34r: ik neem de mexicaanse (30 gram portie) en mijn maat neemt de Hawaiaanse en onze ''opasser'' neemt een pil :blink: hopelijk word het vet want het is de 1e keer.

Ook al een paar pakjes dextro op zak Tripreport gaat zeker volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jooooooooow ik zit nu hard te gaan op die mexicane joh de eersteuuur voelde ik me totaal kut daaarna een periode waari hetbeter werd en nu is het gewoon of ik abnormaal stoned ben verwijder het maar als het kut is maar dit is mijn live tripreport :blink: latoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat je er nog aardig uit kon komen, want als ik erg hard ga van de paddo's kan ik mijn computer echt niet meer bedienen hoor, maar dan heb ik ook 1,5 portie in m'n nek hangen. Buutengeweun die paddoos!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...