Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sannie

Sannie Meets Mota (s.m.m)

Recommended Posts

Terwijl ik bezig was met het knippen dacht ik bij mezelf wat zonde dat ik deze plant in stekvorm heb weggegooid,en op datzelfde moment kom ik een zaadje tegen en nog een.......

In totaal zon 35 zaden van een plant welke roze kleurde in de bloemen,ruikend naar terpetine achtige besjes :lol:

 

Hier wat fotos van het zaad.

med_gallery_7203_496_42069.jpg

 

 

med_gallery_7203_496_82148.jpg

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn daar zou ik een dubbele moord voor begaan hehe :lol:

 

erg mooie fotos , vooral die laatste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou bijna die foto willen nomineren (de laatste)

Wat gaaf zeg maar ja mods mogen niet mee doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai ai ai... zonde dat je geen steks ervan bewaard hebt... idealiter gooi je pas steks weg na een smaaktest, als ze allemaal gedroogd en wat gecured zijn... en deze roze ziet er inderdaad heel bijzonder uit... misschien win je uit je 35 zaadjes weer opnieuw de lotto... veel geluk!

SB

Share this post


Link to post
Share on other sites

En daar zijn we weer.

 

Het rookverslag van The One(nr 46)

Zweet in mn handen,lichtelijk optillend hoofd-deksel,ik ben in hogere sferen.

Zoals duidelijk mag wezen ben ik nu een zalige joint aan het roken ,met als hoofd ingredient nr 46.

med_gallery_7203_206_90173.jpg

med_gallery_7203_206_86143.jpg

 

 

Wat lastig te zien is op de fotos is dat de bloemen een roze-achtige/rode waas tonen,erg mysterieus.

De smaak is erg lastig te beschrijven,de familie vind m vreselijk erg ruiken hehehehe

 

Het is een kombinatie van zure grapefruit met een flink aandeel zoete blueberry,de smaak is idem.

Wanneer eenmaal opgestoken werkt deze joint verslavend en wil je deze elke keer weer opsteken,een apparte berry/grape smaak.De perfecte kombinatie welke ik in mijn hoofd had is hierin vertegenwoordigt.

 

Sannie denkt de perfecte kombi gevonden te hebben tussen al deze lekkere fruitjes.

De high is is heftig en vooral veel sativa trekjes,geen bankzitter,wel 1 waarvan je de diepere betekenis van het leven gaat bekijken :lol:

Ik kan nog veeeeeel langer doorgaan over deze plant.........maar doe dat niet.

 

Van de week verstuur ik enkele samples en dan mogen de cracks ook hun mening geven.

 

Hoe dan ook;Plan geslaagd en de volgende ronde staat al te trappelen.

 

Bedankt voor de toffe replys en laat de rookverslagen maar komen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed zo, Mooi een paars, groen, oranje weed en het ziet er vaag uit in je blowtje, als of je een stuk tapijt in ligt, maar is wel lekker zoet en fruitig. :lol: Ga zo door

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom maar op met de sampel :wacko: dat ziet er in elk geval heerlijk uit

 

mooie foto´s sannie :lol: en heel veel succes

met de volgende ronde gr mi laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou sannie numer 46 moet mee doen aan highlifecup want

die ziet er net zo uit als die er inslaat want dit word dan

gegarandeerd nummer 1 en het is je gegunt :)

 

je komt inderdaard in hoogere sferen goeie dag eeven :wacko:

ik heb een halve gedraaid want ik wil er nog een van

draaien maar goed ook want ik kreeg hem vamidag met

moeite op maar de smaak ongeloovelijk heerlijk

dit is mijn weedje hoor kwa smaak spier wit met een

blauwe gloed en kei hard struktuur :wacko: :D :kill:

 

med_gallery_7203_206_102923.jpg

 

med_gallery_7203_206_90173.jpg

 

 

 

bedankt sannie ik ben nou de jack 22 aan het rooken :wOOt :wacko: :lol:

 

morgen breng ik daar verslag van uit want de joint is ik ook al weer uit ;)

 

gr mi laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tof dat je rookverslagje plaatst :no

 

Appart is ze he :wOOt

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl deeze is zeeker zeer apart maar zeer hevie en vruitig van smaak :no

 

maar de jack 22 is ook een heerlijk weedje heel sterk

en zeer hevie mega hevie deeze heeft een haze smaak

of heb ik het mis ik vind hem wel lekker maar niet in

de vroege morgen want dan kan ik meteen weer gestrekt

gaan :wOOt deeze verdiend ook een 10 B)

 

gr mi laters :smoke :( :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren het genoegen gehad 2 haaltjes, ja lees het goed, 2 haaltjes te nemen van de jack 46.

Meer wilde ik niet omdat ik nog moest autorijden en dat doe ik liefst toch nuchter.

Nou, hij zag er heerlijk uit, rook heerlijk en was erg zacht om te roken en lekker zoet.

En die 2 haaltjes waren genoeg om toch redelijk zweverig de thuisreis te aanvaarden.

Al met al een :no top wietje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hay sannie..........

 

klopt het nou \, dat is je van een herma zaden hebt ( die zichzelf heeft bevrucht) ze ook 100% vrouwlijke planten voort brengen.

 

gr jule

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Ah, dit weet ik! Vergeef me als ik dus antwoord...

 

Het antwoord is... ja en nee.

 

Ja, maar alleen mits het een geforceerde herma is, zo een die normaal vrouwelijk is, maar onder stress een bloempje maakt. Deze planten herbergen dus ook een deel van het mannelijk chromosoom, maar die is normaal niet aktief. Maak je nu van dit zaad een plantje, zal die vrouw zijn.. met dezelfde forceerbare neiging. Ga je die dan weer forceren, dan zal ook dat zaad weer vrouwelijk zijn... maar als je zo door gaat, word de mannelijke neiging sterker... en kan dus ook spontaan opduiken. Dit forceren kan chemisch, en ook wel met licht bijvoorbeeld.

 

Nee, echte herma's, planten die onder elke omstandigheid, zowel man als vrouw vertonen, maken vooral veel echt herma zaad aan... en dus geen vrouwelijk zaad.

 

Vrouwelijk zaad is niet fijn voor veredelaars.. je verstrekt er de hermie neiging mee.. hier bestaat overigens dicussie over.. sommigen claimen een veilige methode... maar vertellen hoe ze het doen, doen ze liever niet wegens het concurrentie voordeel.

 

Ik vermijd vrouwelijk zaad, tenzij niet anders word aangeboden.. c99, arjans haze..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten welke herma-trekjes hebben gaan resoluut de vuilnisbak in hier bij sannie.

 

Er is mij verteld dat wanneer er minder als 10% mannelijke pollen aanwezig zijn dat de nakomelingen vrouwelijk zullen zijn.Of dit ook klopt wordt door beetjeskweker momenteel uitgeprobeerd.

De zaden welke uit deze kweek kwamen voldoen namelijk aan deze criterea.De zaden zijn leuk om mee te experimenteren maar de kans op hermas is erg groot aanwezig.

 

We gaan druk verder met het roken van de afzonderlijke planten :no

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zow na drie weken suffe wiet van de shop gerookt te hebben viel het geluk me voor de voeten..

Een heerlijk Berry wietje en een monster dat zich zelf zonder pardon ''THE ONE'' noemt..

Een fijne cristal, maar ruim voldoende wit. en misschien zie het niet zo goed op de pic maar zelfs een beetje roze gloed ..

De smaak was heel anders dan ze ruikt, me zoldertje vulde zich met de geur die aan een fruitmand doet denken toen ik t zakje open deet, maar al rokend ervaarde ik een stevige wiet smaak.. grote kerel wiet, zeg maar...

 

Jezus wat een klap die The ONe :wOOt na 3 hijsjes was ik al van de kaart.. niet stoned maar volhigh,,tot maf toe.

Ik rookte de der twee uurtje achterelkaar, en ze werdt met de joint lekkerder dus niet te stoppen door roken is doorspacen..

 

 

De Berry rookte ik de volgende dag..op nuchtere maag naast een bakkie koffie...

Wauw da was ech wel wat anders..een heldere high kwam me te gemoet deed me sterk denken aan de Love Potion.. cokie felling.. geen wietje om te gaan slapen..terwijl ik het verkruimelde kreeg ik de neiging om het op te eten..

Was een paar hijsjes verder en....

begon spontaan met me werk en voelde me meteen lekker en tevreden ,, rookte er maar 1 joint van, heb dus nog een stukkie voor vanavond... normaal paf ik trouwens achter elkaar door.. dat zegt dus ook wel wat over de Bleu Berry..

:no

sannienh4.jpg

 

 

 

thnx Sann..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, lag dus niet aan mij dat ik al na 2 haaltjes zweverig de reis naar huis aanvaardde :no

Stom van me om niet een topje mee te vragen, maar dat zit niet in het aard van het beessie om te "bietsen".

Share this post


Link to post
Share on other sites

die berry klinkt in het report van dokkie echt als hemels.. perfecte party/overdag wietje lijkt me zo..

Share this post


Link to post
Share on other sites
mannelijk pollen?? hoe sex je pollen? ik snap vast iets niet, ergens meer uitleg over deze methode?

 

De werkelijk vrouwelijke zaden krijg je door op een 100% vrouw toch mannelijke bloemen te laten groeien ,( dit kan niet d.m.v. lichtstress daarvoor moet je met bepaalde stoffen aan de gang . en met het stuifmeel van die mannelijke bloemen een 100% vrouw te bevruchten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...